Stiekem een machine-geweer voor als iemand niet van de linkerbaan opzout. A lá James BondMartijn_bmw schreef:wat zijn trouwens die 5 punten in je binnenste koplampen (naast de xenon lens)
Audi S8 V10
- Luc B
Re: Audi S8 V10
-
Misschien een ideetje voor een sport uilaat....Kreissieg....wel LOUDDDD!!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YY4fHTA3 ... C8CBAAB509[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YY4fHTA3 ... C8CBAAB509[/youtube]
- Maus335i
Die barrelverzekering van CB kan ik nog een boek vol over schrijvenFemme schreef:Ik had zonder dat ik me daar echt bewust van had ook een barrelverzekering bij Centraal Beheer waarbij je niet zelf de schadehersteller mag uitzoeken. Toen iemand schade reed aan mijn auto heb ik de polis alsnog kunnen upgraden naar een waardige verzekering voor mijn auto, zodat het bedrijf dat altijd aan mijn auto's werkt de schade kon herstellen. Zij doen hun best voor mij om de schade zo goed mogelijk hersteld te krijgen (en hebben daar zelf baat bij).steve smith schreef:Wellicht is dit een zwart-wit samenvatting, maar het is wat ik in m'n werk aantref. Gestuurde schades moet je NIET mee accoord gaan, en de auto voor die paar pieken meer eigen-risico lekker neerzetten bij een tent waarvan je zeker weet dan het wel werkt. Die paar extra pieken is het gewoon waard. Van een ding moet je uitgaan: de expert is er altijd, ALTIJD, op uit om jou als eigenaar een poot uit te draaien. Daar is hij voor aangenomen, het is zijn vak. Probeer ze niet te foppen, daarvoor weten ze teveel, maar vergeet niet wat het doel van hun functie is. Beknibbelen op schadebedragen. En die ketens gaan daar graag in mee gezien ze o.a. afgerekend worden op hun gemiddeld schadebedragen. En wie is het kind van de rekening? Juist, de voertuigeigenaar.
De schadebedragen die eruit komen rollen verbazen we wel altijd. Echt niet normaal wat een kleine aanrijding kan kosten. Gezien het feit dat de verzekering ermee akkoord gaat zullen die bedragen niet uit de lucht gegrepen zijn.

@Ad, bourguignon heeft hem gekierd ja

@Marc, haha dat klinkt wel echt gewéldig zeg!
-
Maus335i schreef:Hahahahaha, zou me niks verbazen als het een DR'er is. Marc RS4 of nie![]()
Die 5 puntjes zijn inderdaad LED's voor de dagrijverlichting! Nu heb ik eindelijk eens een combo met Erik335i
Jah dat was ik wel ja

-
BTW.....waar blijven nou die foto's van de S8??
Dit gaat wel erg lang duren....
Dit gaat wel erg lang duren....
-
- Auto: Renooit
Stond deze S8 vanmorgen in Groningen, vlak bij de grote markt? Zag een S8 in een flits staan vanuit de bus en volgens mij kwam het kenteken overeen