Ik ben echter een beetje doorgeslagen en draag overdags 2 paar lenzen.........tegelijkertijd.....

Probeer een operatie op die manier zo lang mogelijk uit te stellen.
Wat ik heb ?
Dit : http://nl.wikipedia.org/wiki/Keratoconus
Tsja, wat is prijzig? Ik vond het meevallen eigenlijk. Tuurlijk is het wel geld, maar toch.Richardt. schreef:Hier ook al twee (of misschien al drie) jaar nachtlenzen. Echt ideaal!
's nachts die dingen in doen en 's ochtends weer uit. Je ziet de hele dag prima en als het moet doe ik ook twee dagen zonder lenzen, in de loop van de derde dag wordt m'n zicht dan toch wel wat minder. Maargoed, dit verschilt ook per persoon.
Nachtlenzen zijn wel redelijk prijzig, maar voor mij is het het dubbel en dwars waard. Gewoon lekker in je ogen wrijven overdag, geen last van stof, tijdens het zwemmen goed kunnen zien en als het moet kun je het gewoon een nachtje overslaan
Prijzig in de zin van duurder dan bijv. maandlenzen.Mark Nauta schreef:Tsja, wat is prijzig? Ik vond het meevallen eigenlijk. Tuurlijk is het wel geld, maar toch.Richardt. schreef:Hier ook al twee (of misschien al drie) jaar nachtlenzen. Echt ideaal!
's nachts die dingen in doen en 's ochtends weer uit. Je ziet de hele dag prima en als het moet doe ik ook twee dagen zonder lenzen, in de loop van de derde dag wordt m'n zicht dan toch wel wat minder. Maargoed, dit verschilt ook per persoon.
Nachtlenzen zijn wel redelijk prijzig, maar voor mij is het het dubbel en dwars waard. Gewoon lekker in je ogen wrijven overdag, geen last van stof, tijdens het zwemmen goed kunnen zien en als het moet kun je het gewoon een nachtje overslaan
Ik betaal 30 p/m all in. Dus inclusief de lenzen zelf, de vloeistoffen (ze veel ik wil) controles etc.
Ach, laten we het niet erger maken dan het is, er zijn natuurlijk veel ergere dingen om te hebben.Richardt. schreef:Hmm, nog nooit van gehoord. Maar dat klinkt niet erg aangenaam, in hoeverre heb jij er last van? Valt er goed mee te leven?
En toen was het 2011....Wouter81 schreef:Wat me eraan herinnert dat ik nog steeds eens een afspraak moet maken met Boddeus....Mark Nauta schreef:Ben nu bijna 2 jaar gebruiker van nachtlenzen en dat is nog steeds naar volle tevredenheid. Resultaat is echt waanzinnig goed. Ik haal zelfs meer resultaat met de lenzen dan met bril, ook boven verwachting van de opticien.
Thanks Mark, dan is je vriendin ook een eindje uit de richting.Mark Nauta schreef:Goed om te horen Wouter!
Min vriendin zit nu ook in die fase, ook bij Boddeus.
Ik vroeg de vorige keer (was bij m'n 3e bezoek) of ik niet eens moest gaan betalen zeg maar.dvh schreef:Afgelopen week een 3 daagse bijscholing gehad betreft contactlenzen algemeen.
Toch wel interessant allemaal met de nachtlens... ze hadden me bijna zover om het ook te gaan verkopen![]()
Wel een drama overigens wanneer je naar een ja dragen weer terug zou willen op zachte lenzen
Buiten dat ben ik wel benieuwd naar je evaringen ermee.
Nu zal dit bij iedereen anders zijn. Maar als ik het zo lees dan ben je er toch behoorlijk mee bezig. Vaak terugkomen, aanpassen, ect. Redelijk arbeidsintensief. Wat kosten ze uiteindelijk ? 800,- ofzo ? En dan kun je er 2 - 3 jaar mee vooruit volgens mij.
Ik blijf persoonlijk het toch als blokade zien dat je er zoveel werk mee hebt..
Neem aan dat je opticien ook zo'n cornea topograaf gebruikt ? Daarmee zou je toch redelijk goed moeten zitten bij de eerste poging.
Gebruikers op dit forum: Darudevampire, frankie, MarcF, SlowCo en 13 gasten