Maar er zijn ook in NL toch een groot aantal getunede E9x 318/20/23/25/30/35d alsmede de 5 serie equivalenten (dus DIESEL), en daar hoor ik weinig tot nooit discussie BMW AG/NL vs klant over.
Is 't niet wat overtrokken allemaal?
dat hebben ze destijds toch veranderd?Tom schreef:Afaik vervalt zelfs de garantie als je onderhoud laat uitvoeren door een bedrijf dat geen BMW dealer is. Volgens de voorwaarden dan, of dat juridisch stand kan houden weet ik niet.
Joop schreef:Lijkt me inderdaad vrij helder; als de fabrikant aangeeft een door derden gechipte auto buiten de garantie te laten vallen dan weet je dat je daar bij neer te leggen heb. Zorg dan dat je bij de desbetreffende chipsbakker terecht kan met eventuele klachten in de toekomst, zoals bijvoorbeeld een Mosselman die dan de garantie op het motorische deel overneemt.
...nu we toch die laatste even genoemd hebben. Ben wel benieuwd wat hun nog aan de 1M kunnen aanpassen... Time will tell.
Gerucht doet de ronde ja. Maar tot dusver is het een gerucht.GTRene schreef:is het niet zo dat de nwe M3 op dezelfde basis wordt gebouwd als de 1M engine?
welliswaar zal er wat andere delen gebruikt worden, maar toch...
ze willen er dan 450pk uit halen, de 2013? M3 R6
Nou, Schwenker drinkt zwart zonder suiker. Dan moet het dus wel goedkomen met die 1 M. Tsjongejonge wat een afgerukte fluttekst.Jürgen Schwenker is purist en verzot op adrenaline. Tijdens ons interview in het BMW testcenter in de buurt van München drinkt hij zijn koffie zwart, zonder suiker. De BMW ingenieur is verantwoordelijk voor de ondersteltechniek van de nieuwe BMW 1 Serie M Coupé.
Gebruikers op dit forum: Mark en 18 gasten