Agreed.frankv schreef:deze vind ik echt mooi, hij straalt voor mij een enorme rust uit:
![]()
Foto nr 3 vind ik ook een leuke vanwege de mooie zonsondergang. Ik zou alles beneden het gras croppen.
Agreed.frankv schreef:deze vind ik echt mooi, hij straalt voor mij een enorme rust uit:
![]()

Voor m'n gevoel klopt de verhouding niet en het geeft m'n ogen de hele tijd het idee dat er een grote 8.000 kilo olifant op de linkerkant van de aarde staat, ondanks dat ik wel het idee heb dat de horizon klopt ivm de mast.frankv schreef:En dan nog twee die ik wel aardig vind (gemaakt met de Canon FD 135/2.0):

Juist! Alle standaard micro four thirds lenzen zijn ook handmatig te focussen. En voor de maanfoto heb ik 20 jaar oude Canon FD lenzen gebruikt en die zijn er alleen maar met handmatige focus, in die tijd had je geen autofocus. Back in the old days.allen schreef:Geen idee hoe het met jouw soort camera's zit, maar is er geen enkele mogelijkheid tot handmatig scherpstellen?

Focus heeft dan ook sinds een half jaartje een andere hoofdredacteur, die eerst bij Zoom zat. Pikant detail: de eindredacteur van Focus zit nu bij Zoom...Snipe schreef:Zo, dan wijs ik de heren fotografen nog even op het maandblad Focus. Het blad is opgericht in 1914 en heeft daarom een jubileumnummer uitgegeven. De 1500e Focus ligt namelijk in de winkels. Voor de gelegenheid is 'ie extra dik en is Erwin Olaf op komen draven als gasthoofdredacteur.
Ik vond Focus een beetje ingedut, de laatste vijf nummers lagen hier ook nog in het plastic, maar ze zijn weer helemaal terug. Koop dat blad!
Oh ja, wat er allemaal in staat deze maand zie je hier: http://focusmedia.nl/deze-maand/februar ... -2011.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers op dit forum: Fabian, Kasteel, Peter-Paul, Wimo en 20 gasten