JordydeDroog Photography stelt zich voor.

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Zjeraaar

Re: JordydeDroog Photography stelt zich voor.

Bericht door Zjeraaar » 09 feb 2011, 13:40

Hey Jordy, welkom en goeie foto`s! :thumbup:

Ik heb meteen een vraag, ik ben zelf op zoek naar een goeie set zuignappen, ik ben namelijk bezig met het maken van een soortgelijke rig maar dan voor de bullitcam om filmpjes met de motor mee te maken. Nu heb ik een aantal huistuinenkeuken zuignappen geprobeerd maar dat is allemaal troep, zo`n bullitcam weegt niet veel maar ik wil toch wel zeker zijn dat het allemaal goed zit! Wellicht heb jij een tip voor een adres waar ik wat professioneler / sterker spul zou kunnen vinden?

Tanx!

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 09 feb 2011, 14:59

Welkom (ook) hier! 8)
JordydeDroog schreef:Klopt inderdaad, met een eigen gefabriceerde 'Rig'.. Een beetje habbiebabbie in elkaar geknutseld en moet nog steeds een manier vinden om hem te verstevigen maar het doet zn ding. Martijn Koevoets zijn rigshots waren de eersten die ik tegenkwam, dus hij is daar een beetje inspiratiebron voor geweest ;).
In het begin vond ik het vooral een beetje tricky maar nu hang ik er ook gewoon 2000eu aan cameraequipment aan vast, zonder knikkende knietjes haha.

Hier een behind the scenes shot.

Afbeelding
Dat soort zuignappen mogen volgens mij door glaszetters niet meer gebruikt worden, dus dat zegt wel wat over de betrouwbaarheid ervan. ;) Ik zou gewoon voor een paar Manfrotto's gaan, kleine investering, veel plezier.

Oh, en o.a. bij die Golf had je wel wat netter mogen shoppen, maar daar maak ik me ook wel eens schuldig aan... :mrgreen: M'n eerste rigshot maakte ik alweer 4 jaar geleden, maar door gebrek aan een groothoeklens in 2010 niks meer mee gedaan. Ben nu sinds kort weer ermee bezig.

JordydeDroog

Bericht door JordydeDroog » 10 feb 2011, 19:20

MartijnGizmo schreef:Welkom (ook) hier! 8)

Dat soort zuignappen mogen volgens mij door glaszetters niet meer gebruikt worden, dus dat zegt wel wat over de betrouwbaarheid ervan. ;) Ik zou gewoon voor een paar Manfrotto's gaan, kleine investering, veel plezier.
Moet ik zeker doen, tijdens de NSX shoot heb ik Manfrottos gebruikt van de NSXeigenaar. Erg mooi spul, stuk makkelijker weg te shoppen ook dan die feloranje ondingen.

MartijnGizmo schreef:Oh, en o.a. bij die Golf had je wel wat netter mogen shoppen, maar daar maak ik me ook wel eens schuldig aan... :mrgreen:
Ghehe, jij hebt voorkennis ;). Jij weet waar je moet kijken.. Iemand die er weinig van weet valt het niet eens op.
Maar dat is inderdaad een zwakte van me, vind het toch altijd lastig om het 100% goed te shoppen.. Mja, veel proberen en oefenen eh..

Thanks voor het welkom iig..

RVV

Bericht door RVV » 10 feb 2011, 21:56

Iemand die er weinig van weet valt het niet eens op
*kuch* waar moet ik op letten? :oops:

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 10 feb 2011, 21:58

RVV schreef:
Iemand die er weinig van weet valt het niet eens op
*kuch* waar moet ik op letten? :oops:
Ik heb ook zeker tien minuten naar die foto zitten kijken en ik kon het ook niet vinden.

GTRene

Bericht door GTRene » 10 feb 2011, 23:37

Martijn is ook King :thumbup:

JordydeDroog

Bericht door JordydeDroog » 13 feb 2011, 19:20

GTRene schreef:Martijn is ook King
:clap:

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 13 feb 2011, 21:03

De onscherpte in de bomen op de achtergrond klopt niet, die is wat teveel versmeerd, boven de rechter koplamp zegmaar. :)

Plaats reactie