markk schreef:Mooie foto's en welkom op DF.
Ik vermoed dat sommige foto's zijn gemaakt met een hengel bevestigd aan de rijdende auto zelf ?
Erg stoer. Zo ik ook wel eens willen doen maar denk niet dat ik uiteindelijk het durf. Veel te bang dat het eraf knalt...
Mark.
Klopt inderdaad, met een eigen gefabriceerde 'Rig'.. Een beetje habbiebabbie in elkaar geknutseld en moet nog steeds een manier vinden om hem te verstevigen maar het doet zn ding. Martijn Koevoets zijn rigshots waren de eersten die ik tegenkwam, dus hij is daar een beetje inspiratiebron voor geweest

.
In het begin vond ik het vooral een beetje tricky maar nu hang ik er ook gewoon 2000eu aan cameraequipment aan vast, zonder knikkende knietjes haha.
Hier een behind the scenes shot.
Nutkees schreef:erg nice,
Zou zelf ook wel tof vinden om foto's te hebben van mijn viper in zo'n een industriele setting, hoe kom je aan die plekken en zijn die voor iedereen toegankelijk?
Welkom!
Welk industriele plekken bedoel je ?? De NSX en gouden Skyline zijn geschoten in een afgesloten loods en de grijsblauwe RX7 bij Profile Tyrecenter, maar voor de rest zijn de indoorshots voor iedereen gewoon simpele, voor iedereen toegankelijke parkeerplaatsen haha.