iemand pas nog in Zweden geweest ?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
michaelvg

Re: iemand pas nog in Zweden geweest ?

Bericht door michaelvg » 07 feb 2011, 11:15

Haha als ik dit zo lees denk ik dat ik me vrienden toch over haal om dat weekje Renesse te skippen en mooi Zweden doen. :banaan:

(we wilde naar kreta maar met pas een nieuwe auto word dat geen succes) :bag:

Elise

Bericht door Elise » 07 feb 2011, 11:27

Stéphane schreef:Goteborg is volgens mij saai.
Goteborg saai :?:
Dan ben ik heel erg benieuwd waarop jij dat baseert.

Goteborg is een echte studentenstad met de grootste universiteit van heel Scandinavië.
En waar je ook ter wereld komt, het zijn over het algemeen de studentensteden waar je gezellig kunt uitgaan.
(spreek uit eigen ervaring)
Goteborg is daarop geen uitzondering, juist een plaats waar je erg gezellig kunt uitgaan :banaan: :shakeit:

FrankS

Bericht door FrankS » 07 feb 2011, 11:36

http://nightlife.se/" onclick="window.open(this.href);return false;

Stéphane

Bericht door Stéphane » 07 feb 2011, 16:15

Elise schreef:
Stéphane schreef:Goteborg is volgens mij saai.
Goteborg saai :?:
Dan ben ik heel erg benieuwd waarop jij dat baseert.

Goteborg is een echte studentenstad met de grootste universiteit van heel Scandinavië.
En waar je ook ter wereld komt, het zijn over het algemeen de studentensteden waar je gezellig kunt uitgaan.
(spreek uit eigen ervaring)
Goteborg is daarop geen uitzondering, juist een plaats waar je erg gezellig kunt uitgaan :banaan: :shakeit:
Van Zweedse mensen. Die zullen het wel weten, toch? Bedankt voor de jouw waardevolle toevoeging weer.

Rupie

Bericht door Rupie » 07 feb 2011, 17:34

Bitchfight!

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 07 feb 2011, 18:57

Petrolhead Tom schreef:Pics or it didn't happen!
What he said :mrgreen:

Alain

Bericht door Alain » 07 feb 2011, 19:17

Erik dB schreef: Graag een uitgebreide fotoreportage van het blonde en blauwoogige natuurschoon daar,
Jaaa, blond en blauwoogig zijn ze daar wel ..

Afbeelding

FrankS

Bericht door FrankS » 07 feb 2011, 19:38

Alain schreef:
Erik dB schreef: Graag een uitgebreide fotoreportage van het blonde en blauwoogige natuurschoon daar,
Jaaa, blond en blauwoogig zijn ze daar wel ..

Afbeelding
Als jij daar aan denkt als je aan zweden denkt :bag: :bag: :bag:

Ik kijk nu 'Sanctuary' een of andere maffe serie met Emilie Ulleruppp (En of ze Zweeds, Deens of Swahili is... i dont care)

Afbeelding

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 07 feb 2011, 22:12

:love:

Elise

Bericht door Elise » 08 feb 2011, 09:13

Ruben schreef:Bitchfight!
Bitchfight? Welnee, dan moet ik je toch teleurstellen.

Stephane kan niet zo goed met kritiek omgaan en reageert als een klein kind.
In plaats van een volwassen reactie geeft Stephane een dom antwoord of plaatst een dom youtube filmpje met als doel een ander belachelijk te maken.
En dat kleuter gedrag vinden de vriendjes van Stephane dan weer erg leuk.....

Stéphane

Bericht door Stéphane » 08 feb 2011, 16:26

Elise schreef:
Ruben schreef:Bitchfight!
Bitchfight? Welnee, dan moet ik je toch teleurstellen.

Stephane kan niet zo goed met kritiek omgaan en reageert als een klein kind.
In plaats van een volwassen reactie geeft Stephane een dom antwoord of plaatst een dom youtube filmpje met als doel een ander belachelijk te maken.
En dat kleuter gedrag vinden de vriendjes van Stephane dan weer erg leuk.....
Als jij het zo interpreteert is dat prima. Enige wat hier aan de hand is dat jij echt altijd pretendeert alles beter te weten. En doordat jij het op zo'n immer aanwezige, tenenkrommende, vreselijk arrogante, betweterige toon brengt verdwijnt jouw hele boodschap bij mij in een afvoerput. Omdat ik gewoon niet naar je WIL luisteren. En daarom vinden mensen het leuk om dit te zien gebeuren, omdat iedereen er hetzelfde over denkt. Als jij in het normale leven ook zo communiceert vraag ik me af hoe effectief jij dan communiceert met je omgeving.

En als je dan reacties krijgt van iemand die er niet van gediend is, waarop je dan denkt op deze uiterrmate charmante wijze van repliek te dienen, vraag ik me af wie niet tegen kritiek kan. Ik heb jou nooit en te nimmer beledigd met 'name calling' of wat dan ook. Mocht dit ooit wel gebeurd zijn, wat ik me nu niet kan herinneren, heb je dat wat mij betreft volledig over jezelf afgeroepen door middel van je eerder genoemde houding en gedrag.

Ik heb hele goeie vrienden uit Zweden, die van Zweedse oorsprong zijn, die recent nog tegen mij gezegd hadden dat zij Goteborg saai vonden. Als jij dat in twijfel wenst te trekken is dat jouw goed recht. Ik ga alleen niet mee in die twijfel.

Tristan

Bericht door Tristan » 08 feb 2011, 17:06

Zeg meiden, daar is PB'en toch veel beter voor. We zitten hier niet op de Weekend, Story of Prive forum.

Erik dB

Bericht door Erik dB » 08 feb 2011, 23:10

Tristan schreef:Zeg meiden, daar is PB'en toch veel beter voor. We zitten hier niet op de Weekend, Story of Prive forum.
Helaas niet nee, dan hadden we tenminste nog wat foto's gehad :bag:

Elise

Bericht door Elise » 09 feb 2011, 10:10

Stéphane schreef:Als jij het zo interpreteert is dat prima. Enige wat hier aan de hand is dat jij echt altijd pretendeert alles beter te weten. En doordat jij het op zo'n immer aanwezige, tenenkrommende, vreselijk arrogante, betweterige toon brengt verdwijnt jouw hele boodschap bij mij in een afvoerput. Omdat ik gewoon niet naar je WIL luisteren. En daarom vinden mensen het leuk om dit te zien gebeuren, omdat iedereen er hetzelfde over denkt. Als jij in het normale leven ook zo communiceert vraag ik me af hoe effectief jij dan communiceert met je omgeving.

En als je dan reacties krijgt van iemand die er niet van gediend is, waarop je dan denkt op deze uiterrmate charmante wijze van repliek te dienen, vraag ik me af wie niet tegen kritiek kan. Ik heb jou nooit en te nimmer beledigd met 'name calling' of wat dan ook. Mocht dit ooit wel gebeurd zijn, wat ik me nu niet kan herinneren, heb je dat wat mij betreft volledig over jezelf afgeroepen door middel van je eerder genoemde houding en gedrag.

Ik heb hele goeie vrienden uit Zweden, die van Zweedse oorsprong zijn, die recent nog tegen mij gezegd hadden dat zij Goteborg saai vonden. Als jij dat in twijfel wenst te trekken is dat jouw goed recht. Ik ga alleen niet mee in die twijfel.
Uit je reactie blijkt wel weer dat jij niet met kritiek kan omgaan.

Blijkbaar snap jij niet dat mensen een beslissing laten afhangen van de input die ze op een forum krijgen.

Zo zou het maar zo kunnen zijn dat de topicstarter niet naar Goteborg gaat omdat jij (ongefundeerd) aangeeft dat het saai is.

Prima dat jij zweedse vrienden hebt die Goteborg saai vinden, maar ik vind het gegeven dat Goteborg een echte universiteitsstad meer zegt over wat je er kunt verwachten.
Misschien is het wel zo dat die zweedse vrienden een hekel hebben aan studenten?

Is hetzelfde als iemand zegt dat hij TopGear niks aan vind. Prima.....maar de vele honderden miljoenen kijkers vinden het een prachtig programma.
Of neem een programma als "Boer zoekt vrouw", misschien vind jij het wel niks....maar afgaande op de kijkcijfers is het geweldig om te zien.
Stéphane schreef:Omdat ik gewoon niet naar je WIL luisteren.
Dan is wel duidelijk waar het probleem ligt nietwaar?
Q.E.D.

Stéphane

Bericht door Stéphane » 09 feb 2011, 10:21

Bert, Elise: veel plezier met je aanhoudende 'ik-weet-het-toch-echt-beter' houding. En vooral ook met jezelf. Ik heb al aangegeven hoe ik er over denk en daarmee is wat mij betreft de discussie gesloten. Ik heb er niets meer aan toe te voegen.

Plaats reactie