wat is nou "the place to be" daar ( Stockholm, goteborg, malmo ?? )
grt Michael
Geef een rondje in de bar, en je hebt vrienden voor het levenMr. Blue Eyes schreef:we gaan er vooral heen om te stappen :banaan:
En als ik dit leessmiley schreef:Geen een rondje in de bar, en je hebt vrienden voor het levenMr. Blue Eyes schreef:we gaan er vooral heen om te stappen :banaan:
ben je gelijk blut ook.....ErikMartijn schreef: De drank is er wel fokking duur.
Rein schreef:Ik ben in december in Uppsala (studentenstad)en Stockholm geweest. Als student ergggggg leuk! In de kroeg moet je trouwens niet raar opkijken dat het goedkoopste soort bier €7 voor een pint is. Ikzelf ben daar een maat van me wezen opzoeken die daar een halfjaar studeert. Hij kon toen voor mij een tijdelijke studentenkaart aanvragen, zo kon je mooi de studentenverenigingen binnen met bij behoorende bierprijs van €2.
Slotje? Slotje? Slotje? Dat dacht jij, nu begint het pas! Graag een uitgebreide fotoreportage van het blonde en blauwoogige natuurschoon daar, dat is wel het minste waar we recht op hebben.Mr. Blue Eyes schreef:dank voor de reactie's
slotje
Eens!Erik dB schreef:Slotje? Slotje? Slotje? Dat dacht jij, nu begint het pas! Graag een uitgebreide fotoreportage van het blonde en blauwogige natuurschoon daar, dat is wel het minste waar we recht op hebben.Mr. Blue Eyes schreef:dank voor de reactie's
slotje
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], BMWDennis, EricYellow, Majestic-12 [Bot], RS-Ron, S-RS en 15 gasten