Er zijn verschillende adaptieve onderstellen op de markt. Oa drive select van Audi, dynamic drive control van VW en Four C van Volvo.
Dergelijke onderstellen zijn over het algemeen een prijzige optie, dus ik vroeg me af of ze echt de moeite waard zijn. Zitten er ook nog significante verschillen tussen de verschillende adaptieve onderstellen?
Adaptief onderstel: de moeite waard?
-
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Re: Adaptief onderstel: de moeite waard?
Lekker veel reacties al
maarre.. ik vind het absoluut de moeite waard zeker bij een sportieve straatauto.
In mijn Gof R zat zo systeem en ik gebruikte dat elke dag, sport voor het leuke bochtenwerk en comfort voor het cruisewerk, helemaal top! Op het circuit zal dit systeem direct door de mand vallen..

In mijn Gof R zat zo systeem en ik gebruikte dat elke dag, sport voor het leuke bochtenwerk en comfort voor het cruisewerk, helemaal top! Op het circuit zal dit systeem direct door de mand vallen..
-
- Auto: Fun Damn Mentally
In m'n ex M3 E90 zat 't . Gebruikte 't amper. Onnodig iets voor 't geld vind ik.
ik gebruikte toch altijd dezelfde setting eigenlijk.
ik gebruikte toch altijd dezelfde setting eigenlijk.
- Maus335i
Ik heb op de S8 zitten (fabrieksstandaard) en zou niet zonder willen. Als je het op de heupen hebt is een sportiever onderstel best prettig
Daarnaast reageert het gaspedaal, het stuur en ook de bak anders. De genoemde audi drive select etc. is in ieder geval meer dan alleen ophanging.