Helaas spande dit weekend werkelijk de kroon, de plaatselijke juwelier waar ik altijd al heen ben gegaan met mijn ouders voor het 1e horloge tot het laten vervangen van een batterij (om maar iets te noemen).
Een vriend van me had voor de grap voor mij een ''Armani'' horloge geregeld die ik hem eens had laten zien, natuurlijk zo nep als wat maar dat zag je er niet aan.
Aangezien ik soms echt een horloge tik heb en vooral met mat zwarte horloge's wou ik deze graag kleiner laten maken dus ik was naar die juwelier gegaan met de gedachte (ik word altijd goed geholpen).
Toen het zo ver was dat ik geholpen zou gaan worden vroeg de mevrouw het eerst aan een andere dame en die wees mij heel vriendelijk aan dat ik er al eerder was. M'n mond viel bijna open van verbazing wat er volgde want ik kreeg te horen ''Oh ja dat had ik al gezien, maar wat moet jij??
Toen ik heel vriendelijk vroeg of mijn horloge kleiner gemaakt zou kunnen worden kreeg ik gelijk te horen ''komt dat ding uit Turkije of zo!! ? '' en dat ze niet snapte wat ik er mee moest.
Dat was voor mij toen wel de druppel voornamelijk op de toon hoe het gezegd werd en toen de mevrouw zij Dus moet hij kleiner?? Ik maar vriendelijk heb gezegd dat ik hem inderdaad kleiner wou laten maken, maar nu wel ergens anders ging kijken waar ik wel vriendelijk geholpen zou worden.
Gelukkig was ik niet de enigste die het nergens op vond slaan want de vrouw die achter mij stond te wachten liep ook gelijk weg.