Wanneer je een sequentiele bak een paar keer door de versnellingen heen hebt geragd is het leuke er wel weer vanaf. Zeker wanneer hij dan ook nog automatisch tussengas gaat geven enzo. -1 Freude am Fahren.
Maar joh, wie ben ik. Doe je ding!

David R. schreef:Afgelopen weekeind alle offertes eens bij elkaar opgeteld en het is inderdaad gekkenwerk. De bak gaat nog wel maar de ECU en kabelbomen, ABS etc maken gewoon dat het ergens tussen de 35 en 40 k gaat kosten.
Dat wordt me te gek en ook Musch heeft het me afgeraden. Doel van de auto is trackdays en misschien af en toe een DNRT race. Daar is dit voldoende voor. We hebben nu wel de motor en bak eruit ivm vervanging koppeling en vliegwiel (gt4). Nu het blok er toch uit is en we dus goed ruimte hebben verplaatsen we gelijk de remleidingen en brandstoftoevoer (binnendoor) zodat bij een bezoek aan de grindbak het risico op uitval weer wat kleiner wordt. Verder proberen we nog wat gewicht te lozen (audio gedeelte kabelboom en nog wat kleine dingen) en dat is het dan wel. Ze gaan op een ander auto wel proberen de originele ECU zo aan te passen dat een Drenth bak mogelijk is maar ik wacht eerst maar eens af hoe dat gaat.
WTF moet David met een cabrio?spykerboy schreef:als je toch sequentieel wilt, waarom kocht je dan niet meteen een E93.
Dat doen de marketingmensen ons geloven ja.spykerboy schreef:ik bedoelde dus E92 sorrysteve smith schreef:WTF moet David met een cabrio?spykerboy schreef:als je toch sequentieel wilt, waarom kocht je dan niet meteen een E93.
Wellicht moet je ff opzoeken wat sequentieel daadwerkelijk is en wat een M-DCT inhoudt. Is niet hetzelfde.tja het is niet hetzelfde dat weet ik maar komt dichter in de buurt dan een handbak
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten