Ik kreeg laatst te horen van een agent dat ik beter in mijn achteruitkijkspiegel moet kijken, dus daar hou ik het dan maar bij.
Zit het er eindelijk aan te komen Bart? Zoals Ravin zegt zou ik dan voor de DSI gaan. Denk dat er toch waardevolle informatie verloren gaat met alleen de card. Het is alleen jammer van de meerprijs op een al duur systeem.
Stinger Card
- Dennis Cavallino
Re: Stinger Card
Kan iemand de poll aanpassen, ik zie geregeld flitsers in de middenberm staan op snelwegen met 3 of meer rijstroken.
-
OnlineMartijn_bmw
klopt ook vaak op de A6 richting friesland na lelystad thv hape benzinepomp / vreettentDennis Cavallino schreef:Kan iemand de poll aanpassen, ik zie geregeld flitsers in de middenberm staan op snelwegen met 3 of meer rijstroken.

ik hou het overigens nogsteeds op zelf opletten, flitsermeldingen van de radio etc.
en ik rij eigenlijk nooit veel harder dan 150km/h in NL (

in FR rij ik meestal wel een stuk harder maar daar schijnt hij dan weer minder te werken..... en tot nu toe komen die bekeuringen ook niet thuis

- GTRene
wat is PDC...
ik rijd heel weinig en als ik rijd altijd (helaas) dezelfde weg
maar zou best ooit eens zo'n goed simpel systeem willen hebben (niet kopen
)
laseren ze nog veel dan?
dat vind ik wel zulke
dingen...ze kunnen je van ver al laseren voor je hen ziet/opmerkt, vooral snachts.
maja zo'n duur systeem is me ook zo wat.
ik heb trouwens nog een ongebruikte splinternieuwe laser module liggen, wilde ik in die phoenixgele Z3M coupe zetten maar nooit gedaan.
laser module DA-63A past op een stinger of 966R e.d. koste mij destijds 104,-euro
ligt al 5 jaar in de kast
bij deze te koop
doe me een goed bod, nieuw dus alles er nog bij in the bag.
ik rijd heel weinig en als ik rijd altijd (helaas) dezelfde weg

maar zou best ooit eens zo'n goed simpel systeem willen hebben (niet kopen

laseren ze nog veel dan?
dat vind ik wel zulke

maja zo'n duur systeem is me ook zo wat.
ik heb trouwens nog een ongebruikte splinternieuwe laser module liggen, wilde ik in die phoenixgele Z3M coupe zetten maar nooit gedaan.
laser module DA-63A past op een stinger of 966R e.d. koste mij destijds 104,-euro

bij deze te koop