Stinger Card

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie

Geen enkele bekeuring meer voor 1000 euro investering

Ik rij altijd rustig
0
Geen stemmen
Direct doen waar kan ik hem krijgen
7
21%
Heb al een Stinger DSI
8
24%
Ik let altijd op de rechterberm
18
55%

Totaal aantal stemmen: 33

Rupie

Re: Stinger Card

Bericht door Rupie » 19 jan 2011, 13:39

Ik kreeg laatst te horen van een agent dat ik beter in mijn achteruitkijkspiegel moet kijken, dus daar hou ik het dan maar bij.

Zit het er eindelijk aan te komen Bart? Zoals Ravin zegt zou ik dan voor de DSI gaan. Denk dat er toch waardevolle informatie verloren gaat met alleen de card. Het is alleen jammer van de meerprijs op een al duur systeem.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 19 jan 2011, 15:28

Kan iemand de poll aanpassen, ik zie geregeld flitsers in de middenberm staan op snelwegen met 3 of meer rijstroken.

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 19 jan 2011, 16:01

Dennis Cavallino schreef:Kan iemand de poll aanpassen, ik zie geregeld flitsers in de middenberm staan op snelwegen met 3 of meer rijstroken.
klopt ook vaak op de A6 richting friesland na lelystad thv hape benzinepomp / vreettent ;)

ik hou het overigens nogsteeds op zelf opletten, flitsermeldingen van de radio etc.

en ik rij eigenlijk nooit veel harder dan 150km/h in NL ( :oops: ) dus voor mij kan de stinger niet uit...

in FR rij ik meestal wel een stuk harder maar daar schijnt hij dan weer minder te werken..... en tot nu toe komen die bekeuringen ook niet thuis :P

GTRene

Bericht door GTRene » 19 jan 2011, 17:23

wat is PDC...

ik rijd heel weinig en als ik rijd altijd (helaas) dezelfde weg :bag:

maar zou best ooit eens zo'n goed simpel systeem willen hebben (niet kopen :mrgreen: :wink: )

laseren ze nog veel dan?
dat vind ik wel zulke :wtf: dingen...ze kunnen je van ver al laseren voor je hen ziet/opmerkt, vooral snachts.
maja zo'n duur systeem is me ook zo wat.

ik heb trouwens nog een ongebruikte splinternieuwe laser module liggen, wilde ik in die phoenixgele Z3M coupe zetten maar nooit gedaan.
laser module DA-63A past op een stinger of 966R e.d. koste mij destijds 104,-euro :shocking: ligt al 5 jaar in de kast :mrgreen:

bij deze te koop :mrgreen: doe me een goed bod, nieuw dus alles er nog bij in the bag.

Plaats reactie