Bah wat is NL bekrompen (Audi content inside)

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Ravin ///M

Re: Bah wat is NL bekrompen (Audi content inside)

Bericht door Ravin ///M » 18 jan 2011, 20:44

Afbeelding

Xave30

Bericht door Xave30 » 18 jan 2011, 20:46

^
Die wil ik, maar dan met goud tand. (reasons known of course)

Afspraak maken? :lol:
Laatst gewijzigd door Xave30 op 18 jan 2011, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.

dvh

Bericht door dvh » 18 jan 2011, 20:46

JP schreef:Kijk, als je na 20jaar eindelijk die R8 kan betalen.....goed gespaard. Iets anders als je net een half jaar je eigen zaak hebt, en dan met zoiets aan komen zetten.

Wist iemand die zijn Golfje had ingeruild voor een CLK63. 4 maanden nadat hij zijn Growshop (1e zaak ) was gestart...

Jaartje later werd zijn plantage opgerold... :hmmm:
Zo ken ik de eigenaar van de laptopper.nl ( wellicht bekend )... niet bevriend overigens..
Dat bedrijfje liep best goed. Dikke E46 330 voor de deur ( toen deze nog exclusief waren ).
Speedboot, raceteam sponsoren..
En een jaar later... failliet. En ook nog schuldig gemaakt aan een zekere mate van oplichting.

Triest. Maar je ziet het veel gebeuren.
Heb hellaas meer van dit soort gevallen gezien zo rond me heen dan mensen die het op een verstandige manier aanpakken.

Zelf rij ik daarom het komende jaar nog maar lekker bescheiden rond in mijn c1 .................... :mrgreen: :bag:

Ruud

Bericht door Ruud » 18 jan 2011, 20:48

dvh schreef:
Ravin ///M schreef::hmmm: Uhh... ik neem aan dat het sarcasme ergens rond de UWV-toiletpotten duidelijk werd?

.
In Tilburg zit een opticien, die het graag breed laat hangen, en zijn Ferarri staat vrijwel altijd voor zijn winkel.
Ik bedoel, als je in de markt bent voor een voordelig brilletje word je zo al duidelijk gemaakt dat je daar niet hoeft te komen. Het is maar net van je wil. Maar als je die klanten toch graag wil binnenkrijgen, kun je de auto beter in de garage laten staan.
Die kerel is echt een pannenkoek. Denk dat hij het grootste verloop in zijn personeelsbestand heeft van alle ondernemers in Tilburg :X

Overigens zie je het ook veel in de bouw. ZZP'ers met een te dure VW Transporter die nu met de handen in het haar zitten en alleen maar voor die VW werken...
Laatst gewijzigd door Ruud op 18 jan 2011, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Aerschtuner

Bericht door Aerschtuner » 18 jan 2011, 20:49

Ik vind het prima kunnen. Ander verhaal als de directie zijn medewerkers zoiets onthoudt. Wij hebben een nieuwe leaseregeling gekregen en mogen auto's tot en met energielabel C leasen, geen cabrio's en geen 4x4. De eerste auto's die besteld werden in de nieuwe regeling waren een BMW 530GT en twee Audi A5 quattro's. Raad eens voor wie...

Ik doe er niet moeilijk over, maar veel collega's keken wel met gefronste wenkbrauwen :P, Ik denk "ach die mensen zijn autogek, werken 80 uur per week en stikken van de poen. Let them have it".

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 18 jan 2011, 20:50

No problemo Xav! En daarna halen we een tatt bij Sauders en gaan we chillen met een 40 Oz!! :mrgreen:

Xave30

Bericht door Xave30 » 18 jan 2011, 20:57

Ravin ///M schreef:No problemo Xav! En daarna halen we een tatt bij Sauders en gaan we chillen met een 40 Oz!! :mrgreen:
Deal! Amstel of Parbo Bier uiteraard. :clap:

JP

Bericht door JP » 18 jan 2011, 21:05

Móet je als werknemer ook tegen je baas verklaring afleggen, als je een wat dikkere auto (dan de baas) hebt?

Oud-collega had een dikke Mercedes geïmporteerd (schadebak) en helemaal strak opgeknapt. Door de import, dus nieuw kenteken, leek ' ie nieuw. Moest daarna wel ff bij de baas komen verklaren hoe het kon dat hij zo'n (in de ogen van de baas) dikke bak kon betalen. Volgens baas, kon dit niet met zijn inkomen.

A) was helemaal niet duurder dan 30k (mijn GTi bijv. was nog duurder) en B) je weet nooit hoelang iemand gespaart heeft. Vond het een rare actie van de werkgever

dvh

Bericht door dvh » 18 jan 2011, 21:09

Zolang een werknemer op zijn werk goed presteerd en je geen argwaan maakt van fraude binnen het bedrijf, heb je als werkgever niks te maken met de geldzaken van een medewerker.
Laatst gewijzigd door dvh op 18 jan 2011, 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Xave30

Bericht door Xave30 » 18 jan 2011, 21:11

Misschien was de baas maar 'erg bezorgd'.. Tough love management.

Maar buiten fraude e.d wat een gedoe verder.
Laatst gewijzigd door Xave30 op 18 jan 2011, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.

markk

Bericht door markk » 18 jan 2011, 21:12

JP schreef:Oud-collega had een dikke Mercedes geïmporteerd (schadebak) en helemaal strak opgeknapt. Door de import, dus nieuw kenteken, leek ' ie nieuw. Moest daarna wel ff bij de baas komen verklaren hoe het kon dat hij zo'n (in de ogen van de baas) dikke bak kon betalen. Volgens baas, kon dit niet met zijn inkomen.
Woehahaha, wat laat je je dan kennen zeg.

Mijn reactie zou zijn, afh. van m'n humeur:
- "Idd mijn inkomen is veel te laag, wanneer gaan we daar wat aan doen ?"
- "Ik importeer meisjes uit Polen en laat die voor me werken ? Geinteresseerd ?"
- "Ssstil houden hoor, maar ik klus af en toe bij als huurmoordenaar"
- "Ik heb een zeer rijke vrouw, en idd dat inkomen is veel te laag, maar goed daar werk ik niet voor. Ik werk voornamelijk voor dit soort reacties. Hahahaha, wat een lol"
etc.

Mark.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 18 jan 2011, 21:23

dvh schreef:Laat ik voorop stellen dat ik je daar goed in begrijp.
Maar begrijp ook dat 'het heel duidelijk maken' in de commeciele sector not done is.
Je blijft beleeft en neutraal. Alleen op deze manier behoud je klanten..

Aan de andere kant, hoe vaak zou het voorkomen dat ze het je niet gunnen ?
Kan me moeilijk voorstellen dat ze eerst een potje gaan zitten klagen tegen je alvorens ze nog een tandbehandeling moeten krijgen..

Ik zou niet durven iig ... :mrgreen:
hmmmmm :sealed:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 18 jan 2011, 21:26

dvh schreef:
JP schreef:Kijk, als je na 20jaar eindelijk die R8 kan betalen.....goed gespaard. Iets anders als je net een half jaar je eigen zaak hebt, en dan met zoiets aan komen zetten.

Wist iemand die zijn Golfje had ingeruild voor een CLK63. 4 maanden nadat hij zijn Growshop (1e zaak ) was gestart...

Jaartje later werd zijn plantage opgerold... :hmmm:
Zo ken ik de eigenaar van de laptopper.nl ( wellicht bekend )... niet bevriend overigens..
Dat bedrijfje liep best goed. Dikke E46 330 voor de deur ( toen deze nog exclusief waren ).
Speedboot, raceteam sponsoren..
En een jaar later... failliet. En ook nog schuldig gemaakt aan een zekere mate van oplichting.

Triest. Maar je ziet het veel gebeuren.
Heb hellaas meer van dit soort gevallen gezien zo rond me heen dan mensen die het op een verstandige manier aanpakken.

Zelf rij ik daarom het komende jaar nog maar lekker bescheiden rond in mijn c1 .................... :mrgreen: :bag:

hmmmmmmm :sealed:

Dat Ravin nog niet gereageerd heeft................maar je begrijp me wel denk ik :thumbup: :wink:

Oof
Auto: M2 Competition H6

Bericht door Oof » 18 jan 2011, 21:31

Zelf een paar reacties gekregen door mijn 350Z op 22 jarige leeftijd maar de meeste gewoon positief. Dorp verderop heeft de locale apotheker een Ferrari en daar word een stuk minder positief op gereageerd.

Als de prijs van het product en of dienst goed maakt het mij echt geen bal uit of hij/zij in een dure auto rijdt.

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 18 jan 2011, 21:32

WHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAAAAAAA

Daar heeft ie dan de heeeeeele dag op zitten wachten hè! :roflol: :roflol: :roflol:
Ik zie m al zitten met z'n dikke en van Dale :mrgreen: , alle posts van bepaalde
leden napluizen! :roflol: :clap:

Sorry Hans, maar ik moest even, ik viel bijna van m'n stoel van t lachen, ik WIST het :hosanna:

steve smith

Bericht door steve smith » 18 jan 2011, 21:34

Downforce Hans schreef:
Dat Ravin nog niet gereageerd heeft................maar je begrijp(t) me wel denk ik :thumbup: :wink:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door steve smith op 18 jan 2011, 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 18 jan 2011, 21:36

OMG :roflol: :roflol: :roflol: AAAAAAAAAAH WHENNN DOES THE HURTINGGGG STOPPPP AAAAHHHH :hosanna:

dvh

Bericht door dvh » 18 jan 2011, 21:43

God.... Kan er geen autocorrectie op dit forum geinstalleerd worden ??
:mrgreen:

Ps Hans, zijn gewoon Iphone typefouten ! ...... :mrgreen: :whistle:
Laatst gewijzigd door dvh op 18 jan 2011, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Shakes

Bericht door Shakes » 18 jan 2011, 21:48

Als een R8 je happy maakt prima, een audi cabrio met 20" ook prima. WTF kan mij het schelen wat iemand anders met z'n geld doet. Kijk naar Metin, meer lol voor een appel en een ei kun je niet hebben. Life's short worry about your own shit.

Xave30

Bericht door Xave30 » 18 jan 2011, 21:49

Ravin ///M schreef:OMG :roflol: :roflol: :roflol: AAAAAAAAAAH WHENNN DOES THE HURTINGGGG STOPPPP AAAAHHHH :hosanna:
When you eat da poopoo?

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 18 jan 2011, 22:00

Lol @ verloop draadje.

Maar ben bang dat we die bekrompenheid en afgunst nooit kwijt raken in Nederland. :roll:

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 18 jan 2011, 22:01

As Afriekansss, wie want toe ask Barack Obama ief dies ies wat hie wants to brieng to us... de raight to eat da pooopoo?? :roflol:

Ahem. Nee inderdaad, dat komt uiteindelijk omdat we hier geen echte werkerscultuur hebben Tom.

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 18 jan 2011, 22:04

Daar zeg je zo wat Ravin, zat me net te bedenken dat mensen in Duitsland bijvoorbeeld elkaar er niet eens op durven aan te spreken. En volgens mij wordt je volksheld nummer 1 als je in Italië met een Ferrari voor komt rijden haha. Als je er toch hard voor werkt maakt het toch niet uit wat voor auto je rijd of wat voor horloge je om hebt of wat voor kleding je draagt?

frankv

Bericht door frankv » 18 jan 2011, 22:09

Ravin ///M schreef:As Afriekansss, wie want toe ask Barack Obama ief dies ies wat hie wants to brieng to us... de raight to eat da pooopoo?? :roflol:

Ahem. Nee inderdaad, dat komt uiteindelijk omdat we hier geen echte werkerscultuur hebben Tom.
Aha, dus omdat we zelf niet hard werken, gaan we er van uit dat de ander er ook wel niet hard voor gewerkt zal hebben.

Soms ligt een auto heel gevoelig. Ik snap het ook niet, maar bij mijn eerste werkgever reed men Peugeot 406, Volvo 850 of Volkswagen Passat. Je kon een speld horen vallen toen men vernam dat mijn pas aangeschafte 2ehands een BMW 325i met 6-cilinder was. Later waren ze mij wat gewend en heb ik het klaargespeeld om twee jaar een E30 M3 als daily driver te rijden :-)

Overigens vond ik een van de directeuren wat sneu. Die reed een Passat en had vergeten de optie "delete type aanduiding" aan te vinken, dus zijn hele kofferbak stond vol met "3.0 TDi V6 4-Motion Automatic". Alsof iedereen het moest weten dat hij geen wieldoppen Passat had, maar een ECHTE!

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 18 jan 2011, 22:12

Als je weet dat je hard moet werken om je baan te behouden, weet dat als je even niet op 'je niveau' aan het werk kunt gewoon twee uitzendbaantjes moet hebben, maar vooral weet dat je als je hard werkt - risico durft te nemen en je intelligentie beloond ziet; the sky the limit is... dan heb je respect voor mensen die het goed doen, ipv. afgunst. En dan is er een verschil tussen een werkerscultuur en een arbeiderscultuur.

Plaats reactie