Panda sport word wel goed beoordeeld door de bladen zoals EVO.
Ik vind het wel een geinig ding.
Kijk ik kan hier in het Noorden nog echt gebruik maken van de capaciteiten van mijn M3, die foto's die ik laatst poste van een smerige M3, komt omdat ik de kleine smalle landweggetjes volle polle kan afrossen, en niemand maar dan ook niemand die er last van heeft want er is niemand. Dan is het klappen met 343pk onder je kont echt 1 groot feest, beetje glijden, (niet driften) werken met de auto, voelen hoe de power door de wagen heen siddert, dat is echt super. Snelheden liggen eigenlijk niet hoger dan 140, oke ook aso hard op landweggetjes, maar ik kan alleen maar ruzie krijgen met een boerensloot. en dat is op eigen risico.
Zou ik wonen in Amsterdam, alles compleet ingesloten door snelwegen, asfalt jungles met karrespoor ridders. En 's nachts slecht slapen omdat je 's morgens niet weet hoe je auto er bij staat, ja dan zou ik ook geen M3 willen rijden.
Dan is een Panda helemaal geen gekke keus, een heel kwiek stadswaggentje die lekker vlot in het verkeer kan meekomen, ik hou wel van dit soort wagentjes, mijn Arosa was eigenlijk ook zo, hoewel ik die veel beter vond smoelen dan een Panda.
Ik vind dat iemand zoals Nandor om zijn M3 weg te doen voor bv een Panda dat zeker goed overwogen zal doen. Een M3 daarvan weet ie wat ie er aan heeft, zowel de voor als nadelen, en gezien de situatie die hij aangeeft wegen de nadelen gewoon zwaarder. Dan moet je je afvragen of het nog wel zo leuk is om dan zo'n auto te rijden.
In Amsterdam, is een Panda een slim wagentje. Zaken over mooi, afwerking ed zijn gewoon persoonlijk. het gaat er om of je een goed gevoel bij een auto hebt. Zorgt een Panda daarvoor en bied ie je de driving fun dan is het de centen waard.
Overigens wil ik toch ook nog even van de gelegenheid gebruik maken en de VW Lupo GTI promoten. Er staat in alkmaar een mooie te koop 15K met slechts 11000 km op de teller. Oke wel een jaar of drie oud maar persoonlijk met mijn Arosa ervaring zou ik die preferen boven een Panda.
[img:468:351]
http://www.autotrack.nl/car-img/of01/s0 ... 330019.jpg[/img]
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... e_lijst=RL