Thanks Lindsay 8) .
Maar wat een gedoe met die remmen zeg!!! Begrijp er echt geen drol van.
Reed laatst met mijn zusje en vriendin van haar naar Eindhoven dus netjes gereden en niet hard geremd, auto trillen als een leip, bij lichtjes remmen. Terugreis afgelopen maandag idemdito. Goed. Die 2 afgezet op station Deventer en terug naar huis, binnendoor. Stuk of wat keren goed hard afgeremd en na een paar keer een vonkenregen rechtsvoor

. Remdruk bleef. Trillen werd minder naarmate ik hard remde.
Hele velg onder de vliegroest en ook de zijkant kreeg de Blinq wasstraat (duurste programma x2) niet schoon. Dat word goed poetsen
Maar, de schijven (origineel BMW) waren niet krom en heb laatste tijd niet hard gereden en geremd en ook voor de reis naar Eindhoven niet, kwam op als poep??? Blokken waren 2500km oud ofzo, Carbon Lorraine RC6.
Moet ik nu wéér nieuwe schijven en blokken hebben? Hoe kan het bovenstaande? Te aggresieve blokken op BMW schijven? Snap er de balletjes niet meer van. Mijn vorige remmen EBC endurance met Sandtler schijven was ookal niks.
tot nog toe de écht enige goeie ervaring met Hawk HT10 onder de 318iS. Die bleven heerlijk remmen.....
Wellicht anders maar weer standaard remblokken erop doen