Je zou gewoon even bij Martijn langs kunnen rijden en het hem voor laten doen, hij woont in Groningenmarkk schreef:Wat een ongelovig mooie foto's Martijn. Alledrie zijn ze prachtig maar de meeste bewondering heb ik voornr. 1. Ik ben benieuwd hoe je dat doet. Rijdend uit een andere auto met een groethoeklens en een wat langere sluitertijd ? Of panning met een groothoek op sluitertijd voorkeur?
Mark
Z'n skateboard was geloof ik kapot...Thom schreef:Je zou gewoon even bij Martijn langs kunnen rijden en het hem voor laten doen, hij woont in Groningenmarkk schreef:Wat een ongelovig mooie foto's Martijn. Alledrie zijn ze prachtig maar de meeste bewondering heb ik voornr. 1. Ik ben benieuwd hoe je dat doet. Rijdend uit een andere auto met een groethoeklens en een wat langere sluitertijd ? Of panning met een groothoek op sluitertijd voorkeur?
Mark
Ik snap wel dat je hiervan een ZOOM in je broek krijgtLinds155 schreef:Deze heeft een Publicatie gehad in de Zoom.nl magazine
Ergens staat op het forum staat een linkje naar zijn blog waarin de uitleg staat.Tom schreef:Z'n skateboard was geloof ik kapot...Thom schreef:Je zou gewoon even bij Martijn langs kunnen rijden en het hem voor laten doen, hij woont in Groningenmarkk schreef:Wat een ongelovig mooie foto's Martijn. Alledrie zijn ze prachtig maar de meeste bewondering heb ik voornr. 1. Ik ben benieuwd hoe je dat doet. Rijdend uit een andere auto met een groethoeklens en een wat langere sluitertijd ? Of panning met een groothoek op sluitertijd voorkeur?
Mark
Wat voor één krijg je?Luc B schreef:In maart krijgen wij onze nieuwehelemaal geweldig zo'n beest !
Ik denk dat zij geen ZOOM in haar broek er van krijgt.Macboy schreef:Prachtige dame![]()
[ foto's ]
Ik snap wel dat je hiervan een ZOOM in je broek krijgtLinds155 schreef:Deze heeft een Publicatie gehad in de Zoom.nl magazine
Nie bepaaldRobin Hartog schreef:Ik denk dat zij geen ZOOM in haar broek er van krijgt.Macboy schreef:Prachtige dame![]()
[ foto's ]
Dennis heeft het uiteraard weer eens bij het goede eind, zo doe ik dat dus:Dennis Cavallino schreef:Hij zit op de passagiersstoel, met een skateboard op schoot. Op dat skateboard heeft 'ie zijn camera gemonteerd. Hij stelt een lange sluitertijd in en gooit zijn diafragma open, daarna drukt 'ie op de zelfontspanner en geeft het commando aan de bestuurder van de Mondeo dat 'ie volgas moet geven. Dan gooit 'ie het skateboard voor zich uit, uit de auto en dan houdt 'ie zijn vingers gekruist in de hoop dat 't plaatje lukt.
Probeer 't maar een keer Markk.
Maak er wel een filmpje van, kunnen we lachen.
MartijnGizmo schreef:Dennis heeft het uiteraard weer eens bij het goede eind, zo doe ik dat dus:Dennis Cavallino schreef:Hij zit op de passagiersstoel, met een skateboard op schoot. Op dat skateboard heeft 'ie zijn camera gemonteerd. Hij stelt een lange sluitertijd in en gooit zijn diafragma open, daarna drukt 'ie op de zelfontspanner en geeft het commando aan de bestuurder van de Mondeo dat 'ie volgas moet geven. Dan gooit 'ie het skateboard voor zich uit, uit de auto en dan houdt 'ie zijn vingers gekruist in de hoop dat 't plaatje lukt.
Probeer 't maar een keer Markk.
Maak er wel een filmpje van, kunnen we lachen.
Opa schreef:Wat voor één krijg je?Luc B schreef:In maart krijgen wij onze nieuwehelemaal geweldig zo'n beest !
Ik heb bij m'n nieuwe Sony A55 een Tamron 17-50mm f/2.8 gekocht en die lens bevalt me heel goed.Ik heb een Nikon D90 en heb een 18-200 (F3,5 - 5,6) maar wil voor de lichtsterkte er toch een extra lensje bij kopen, iets van een 18-55 of is een vast brandpunt beter? Iemand hier misschien tips?