Met 1 rallen schreef:Zal vanavond eens op de kont kijken van de auto hoe je het schrijft, wanneer ik de deur uit moet.

Met 1 rallen schreef:Zal vanavond eens op de kont kijken van de auto hoe je het schrijft, wanneer ik de deur uit moet.
Forester.allen schreef:Zal vanavond eens op de kont kijken van de auto hoe je het schrijft, wanneer ik de deur uit moet.
Ik zeg 1 woord: KnotGarreTT schreef:Maar ik denk wwel dat je met een Legacy een beetje driften uit je hoofd moet zetten. Zoveel power zit er niet in en de power die er is wordt verdeeld over meer wielen. En de grip is volgens mij prima bij zo'n auto.
Geen Haldex, want dat is part-time, Subaru is full-time AWD. Middendiff is een regulier diff met een viscokoppeling om te sperren als 't nodig is. Dus weer anders dan het syncro-systeem dat Volkswagen ooit had op de Passat en de Golf, waar de viscokoppeling het middendiff was. Daardoor werd 't weer part-time.Knot schreef:Hoe zit het met die diffs, is dat voor en achter open en het middendiff een soort haldex koppeling met olie zoals bij VW 4motion?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten