Precies, wordt vervangen.............KoenM schreef:Er waren al lang geruchten en Mercedes had het ook al aangekondigd, maar nu is het downsizen ook aangekomen bij AMG. De bekende 6.3 liter wordt vervangen door een 5,5 liter V8.
BMW 1 Serie M Coupé
- Downforce Hans
Re: 1 ///M Coupé
- Downforce Hans
Wel grappig om dit te volgen.........
Bmw`s met slappe koppelingen, weinig power onder in, loopt niet lekker door boven in,
sturen niet echt strak,verbruiken veel,niet dagelijks bruikbaar,koppeling grijpt pas bij 80% aan,cdv gemonteerd anders gaat de koppeling kapot..........nou, ik hou de Z nog wel ff.
Elke rit a big smile

Bmw`s met slappe koppelingen, weinig power onder in, loopt niet lekker door boven in,
sturen niet echt strak,verbruiken veel,niet dagelijks bruikbaar,koppeling grijpt pas bij 80% aan,cdv gemonteerd anders gaat de koppeling kapot..........nou, ik hou de Z nog wel ff.
Elke rit a big smile
-
Shakes
Andre,
Snap dat mijn Prius hier veel mee te maken heeft
Snap dat mijn Prius hier veel mee te maken heeft
Laatst gewijzigd door Shakes op 08 jan 2011, 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- dvh
http://auto.marktplaats.nl/chevrolet/41 ... coupe.html" onclick="window.open(this.href);return false;
0-100 in 3.9 sec en een top van 320 voor 'maar' 55k !
Hou je nog 25k over om benzine te stoken..... :idea: :playcar:
- GTRene
mooie prijs lijkt medvh schreef:http://auto.marktplaats.nl/chevrolet/41 ... coupe.html
- RVV
Downforce Hans schreef:Wel grappig om dit te volgen.........
Elke rit a big smile![]()

-
OnlineWill F.
Deze is eerder hier besproken: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 24&t=19882" onclick="window.open(this.href);return false;dvh schreef:http://auto.marktplaats.nl/chevrolet/41 ... coupe.html
-
OnlineHielke
Verdomme, je woorden zijn me uit het hart gegrepen. Datzelfde gevoel heb ik met m'n Fiats.Downforce Hans schreef:Wel grappig om dit te volgen.........
- Sperdy
lol,Downforce Hans schreef:Wel grappig om dit te volgen.........
Wacht ff, ik heb ook een BMW en als ik je lijstje ff pak:
- koppeling grijpt prima aan, helemaal geen CDV..
- ach.. 500nm bij 1000rpm, 565 bij 4500rpm en 480nm bij 7000rpm.. Sterk genoeg
- 360pk bij max revs (380 pk bij 5800rpm)
- snaarstrak onderstel
- zuinig ...
- uitstekend voor het dagelijks
Elke rit big smile to !
Laatst gewijzigd door Sperdy op 08 jan 2011, 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- Downforce Hans
Ik zag je laatst rijden en dacht dat je naar mij lachte.............hmmm kennelijk nietFerdiACS1 schreef:lol,Downforce Hans schreef:Wel grappig om dit te volgen.........
Wacht ff, ik heb ook een BMW en als ik je lijstje ff pak:
- koppeling grijpt prima aan, helemaal geen CDV..
- ach.. 500nm bij 1000rpm, 565 bij 4500rpm en 480nm bij 7000rpm.. Sterk genoeg
- 360pk bij max revs
- snaarstrak onderstel
- zuinig ...eeehhh, ok dat niet echt
- uitstekend voor het dagelijks
Elke rit big smile to !
- Sperdy
Lol, wanneer was dat Hans?
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Dat was toen jij voorbijknalde en Hans hier stond………(en hij dacht dat je zou stoppen
)

- Downforce Hans
FerdiACS1 schreef:Lol, wanneer was dat Hans?
Sorry, dat verzin ik net..................
Maar ik zag het al voor me, jij en ik met een big smile in onze auto en dan komen we elkaar tegen en kijken elkaar aan........kan door anderen helemaal verkeerd uitgelegd worden
Zou echter wel eens een kleine vergelijking met jou auto willen doen, is volgens mij een rappe wagen die schnitzel..........
- Downforce Hans
Romo,romo schreef:Dat was toen jij voorbijknalde en Hans hier stond………(en hij dacht dat je zou stoppen)
Jou huisnummer staat op die paal dus hij zal wel bij jou in de tuin staan wat begrijpelijk is gezien het merk van je voertuigen park
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik heb geen tuin……….. 
-
M@rcel
Maw, de 1 ///M is gewoon een top apparaat, alleen de importeur verziekt de lol een beetje door alleen een full options aan te bieden, kunnen we de 1 ///M natuurlijk niet aanrekenen.
- Sperdy
Tuurlijk is die 1M/// een coole bak. Jammer inderdaad dat je in NL alleen een fully loaded moet kopen, met leer, bar, disco-bol, 4 lcd schermen en een kersenhouten interieur. Hopelijk heeft M/// dat n54 blok goed aangepakt, ik verwacht het wel maar eerst maar eens afwachten of dat echt is gelukt...
- SteV6
Vind ik een klein beetje een kulargument. Kijk eens naar de 2ehands markt van topmodellen uit de reeksen van diverse fabrikanten.
98% is gewoon voorzien van de volledige optielijst ... Nu zit het er een keertje op bij BMW en is men weer pissig dat het erin zit? Het scheelt je simpelweg 10K aan vinkjes zetten
Stephan
98% is gewoon voorzien van de volledige optielijst ... Nu zit het er een keertje op bij BMW en is men weer pissig dat het erin zit? Het scheelt je simpelweg 10K aan vinkjes zetten
Stephan
- dvh
Nog 1 dan hou ik op.
http://auto.marktplaats.nl/audi/4074166 ... 000km.html" onclick="window.open(this.href);return false;?
Als je toch zo'n bedrag uitgeeft aan een stuk blik.. doe het dan goed.
Deze verkies ik toch even 1001 keer boven een 1m.
http://auto.marktplaats.nl/audi/4074166 ... 000km.html" onclick="window.open(this.href);return false;?
Als je toch zo'n bedrag uitgeeft aan een stuk blik.. doe het dan goed.
Deze verkies ik toch even 1001 keer boven een 1m.
-
Rupie
En wat een fantastisch geluid ook:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ufrVkv0r ... r_embedded#![/youtube]
:twisted:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ufrVkv0r ... r_embedded#![/youtube]
-
OnlineHielke
Simpele, kort en krachtige samenvatting die precies de kern raakt.M@rcel schreef:Maw, de 1 ///M is gewoon een top apparaat, alleen de importeur verziekt de lol een beetje door alleen een full options aan te bieden, kunnen we de 1 ///M natuurlijk niet aanrekenen.
Ondanks de hyperige reclamecampagne rondom die auto verlaat het apparaat voor relatief wienig meerprijs (tov een 135i) de fabriek. Kijk naar de Duitse en Amerikaanse prijzen en de basis 1M is nooit meer dan 10.000 duurder dan de basis 135i. Basis 1M heeft standaard meer goodies die bij 135i als optie erbij moeten worden besteld. De lederen bekleding (idiote standaard uitrusting voor non volledige sportkuipen) is hiervan een duidelijk voorbeeld. Neem je de prijs van die opties mee die de fabriek er bij aflevering voor wil hebben dan kost de 1M misschien maar 6000-7000 euro meer dan de 135i.
Dat de Nederlandse importeur debet is aan het grootste part van de prijsverhoging naast BPM en CO2tax gedoe door de hoofdprijs voor verplicht gestelde nederlandseopties te vragen is vrij schandalig. Maar ik herhaal, Nederlandse kopers zijn voor een deel zelf schuld hieraan. Je merkt het in dit topic continue. We zijn een stel optie-slaven geworden en dealers en importeurs liggen in een deuk. Zij verdienen er dik aan. De fabrikant schroeft ze er voor nog niet eens een kwart van de verkoopwaarde van de auto erop, hen maakt het niks uit.
-
B46
Op bestelling is dat vast wel mogelijk zonder, en anders gewoon een setje Sparco's (oid) er in. Zo'n nieuw interieur is best geld waardFerdiACS1 schreef:Jammer inderdaad dat je in NL alleen een fully loaded moet kopen, met leer, bar, disco-bol, 4 lcd schermen en een kersenhouten interieur.
Of gewoon even naar de eerste dealer over de grens, een nieuwe auto (zonder eerste toelating) kun je zelf ook gewoon invoeren zodat het ook een "originele nederlander" is.
- Sperdy
- Downforce Hans
-
Tom
Downforce Hans schreef:x2
?