Ik weet zeker dat veel PVV stemmers juist voor Wilders hebben gestemd omdat ze ontevreden zijn over het huidige beleid, en dan heb ik het niet over immigratie.Maus335i schreef:Er wordt inderdaad veel opgeblazen (zowel figuurlijk als letterlijk) maar wat doe je er aan? Wilders verbieden? Geenstijl verbieden? Is het niet gewoon een onomkeerbaar proces? De onvrede vind je in alle lagen van de bevolking, universitair tot vbo, miljoenen tot blut. Van Geenstijl is bekend dat ze rechts zijn, van de NOS dat ze links zijn. Elke "media" is gekleurd, kan je niks aan doen...
Ieder jaar worden de belastingen hoger, de boetes hoger, we worden steeds harder met minder glijmiddel genaaid en wat zegt Wilders? Ik ga ervoor zorgen dat de belastingen omlaag gaan. Maar integendeel, het enige wat hij doet is zijn Israelische agenda afmaken.
De boetes gaan godverdomme WEER omhoog, en alsof dat niet genoeg is, komt er nog een schepje bij dit jaar ergens. Waar blijft Wilders met zijn schreeuwlelijke rotkop? Zodra iets over die burkaverbod, waar NIEMAND op zit te wachten, op TV komt schreeuwt ie het van de daken af. Maar als de boetes verhoogd worden houd ie zijn mond dicht, omdat hij weet dat hij teveel weerstand zal krijgen. Het is gewoon een politicus die slim zijn grote bek kan gebruiken. Verontwaardigd tot op het bot, tenzij het op echte zaken aankomt. Het enige wat ik van die gast zie is schuimbekken over de Islam, immigratie en Israel. Voor de rest zit ie daar van mijn belastinggeld. MIJN geld want ik ben ondernemer met een eenmanszaak en ik betaal de volle mep inkomstenbelasting.