335D foto's pag5
- Knot
Re: 335D foto's pag5
Hij kan zelfs nog in Ds, of schiet je daar niet veel mee op?
- BMW-Vince
Daar gaat menig ///M model, Porsche of wat dan ook zich heel lelijk in vergissen!
Super mooie auto met een waanzinnige manier van acceleren een doortrekken, echt ongelovelijk.
Super mooie auto met een waanzinnige manier van acceleren een doortrekken, echt ongelovelijk.
-
Knot schreef:Hij kan zelfs nog in Ds, of schiet je daar niet veel mee op?
Maakt volgens mij niet veel uit Rody.
Hoe snel doet jouw M5 van 0 naar 200??
@knot nog een vraag. Hoe kan ik de titel van het filmpje veranderen op youtube. Lukt me nl niet

-
BMW-Vince schreef:Daar gaat menig ///M model, Porsche of wat dan ook zich heel lelijk in vergissen!
Heb er ook nog eentje met 200 naar 280 maar die is nog slechter. zal wel ff zoeken. Top is overigens 295 teller km's bij 4650 tpm.
- Sebring NL
veel beenruimte achterin met die stoelen!
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Das onwaarschijnlijk hard.......................er van uitgaande dat mijn M3 in het meest gunstige geval dat 1-2 tellen sneller doet......................GVD..............absurd.....................
Flikker al die ///M-en maar op de schroothoop, je kan beter een stock beamer kopen these days.........
Flikker al die ///M-en maar op de schroothoop, je kan beter een stock beamer kopen these days.........
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Pfoe, wie had dat, pak 'm beet, 10 jaar geleden verwacht dat een dieseltje dat zou presteren.
Impressive
Impressive

- Sebring NL
Met de toekomstige sneue M, ja. Die decimeren het merk naar iets wat je met straightline-dingen als diesels kan vergelijken.romo schreef:
Met de V10, nee.
Met de X6/5 M,, daar heb ik nog nooit van gehoord.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Niet om het een of ander..........................maar ik word hier toch wel enigzins frustie van......................het verschil ///M - non ///M is te te marginaal voor woorden...................
SUE the BASTARDS........................
SUE the BASTARDS........................
-
je kan hem wel kopen van me
Er komt zo nog eentje van 200-280. Misschien ben je dan wel weer gelukkig met je m3
of niet.......

of niet.......

-
Hier is die dan............. Speciaal voor romo>> om je ff van dat 1M idee af tebrengen
http://www.youtube.com/watch?v=T4qXhLKZfog" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar Romo 1 ding heb je hier niet en dat is een gillende toerenmotor. Om eerlijk te zijn mis ik dat wel eens maar het indrukwekkende koppel icm het normale brandstofverbruik maakt voor mij heel veel goed.

http://www.youtube.com/watch?v=T4qXhLKZfog" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar Romo 1 ding heb je hier niet en dat is een gillende toerenmotor. Om eerlijk te zijn mis ik dat wel eens maar het indrukwekkende koppel icm het normale brandstofverbruik maakt voor mij heel veel goed.
- Knot
Denk dat ie de E39 nog wel bij kan houden ook zo, zelfs op sommige stukken zal ie voorsprong pakken als ik het zo zie van 140-180!
- romo
leonard schreef:Hier is die dan............. Speciaal voor romo>> om je ff van dat 1M idee af tebrengen![]()
![]()
Die kar rijdt als een E46 M3, waarschijnlijk beter, ieg zuiniger...................ik vind het mooi heel mooi.................maar daar rijd ik toch geen dikke M3 voor..........................om me door een diesel anaal te laten pakken......................zijn ze nu helemaal van de pot gerukt daar....................

-
romo schreef:leonard schreef:Hier is die dan............. Speciaal voor romo>> om je ff van dat 1M idee af tebrengen![]()
![]()
Die kar rijdt als een E46 M3, waarschijnlijk beter, ieg zuiniger...................ik vind het mooi heel mooi.................maar daar rijd ik toch geen dikke M3 voor..........................om me door een diesel anaal te laten pakken......................zijn ze nu helemaal van de pot gerukt daar....................

- romo
Ja lachen dit........................tranen met tuiten..........................wat een flop is het toch .................OMG it hurts, it realy hurts...........................dwars door de ziel dit......................en dat aan het begin van het nieuwe jaar........... 

- Reind
Mijn e46 330d touring met chip loopt ook wel aardig voor een dieseltje met 230.000km. Heeft op de bank 280pk/550Nm
, en op de weegschaal 1720 Kg
Toch ook wel indrukwekkende prestaties:
0-100 = 6,5 sec
0-200 = 23 sec
Top = begrensd
Niet zo snel als dit monster, maar ik voel me niet bepaald onderbemeten.Een sedan/coupe zou nog wel wat sneller zijn. Deze motor bouwde BMW al in 2003. Dus ze zijn al een poosje goed met diesels. En ook gewoon 1:13,5. Auto heeft overigens nog eerste turbo en koppeling.

Toch ook wel indrukwekkende prestaties:
0-100 = 6,5 sec
0-200 = 23 sec
Top = begrensd
Niet zo snel als dit monster, maar ik voel me niet bepaald onderbemeten.Een sedan/coupe zou nog wel wat sneller zijn. Deze motor bouwde BMW al in 2003. Dus ze zijn al een poosje goed met diesels. En ook gewoon 1:13,5. Auto heeft overigens nog eerste turbo en koppeling.
- Tristan
En zelfs 4-cil diesels redden nu makkelijk 250 km/u, 0-100 in 6,2 sec.
Als dagelijkse km-vreter is er bijna geen betere combo. Snel, veel koppel maar toch redelijk zuinig.

Als dagelijkse km-vreter is er bijna geen betere combo. Snel, veel koppel maar toch redelijk zuinig.
- Sebring NL
PK's maakte toch allemaal niet uit! Zie E30 M3 redeneringen 

- Tristan
Als dagelijkse km-vreter maakt het alles uit. Niet zozeer pk's maar meer koppel onderin om lekker schakelui en rap van A naar B te rijden. Jij begrijpt ook het verschil wel.Sebring NL schreef:PK's maakte toch allemaal niet uit! Zie E30 M3 redeneringen

- Sebring NL
Jij begrijpt het ook welTristan schreef:Als dagelijkse km-vreter maakt het alles uit. Niet zozeer pk's maar meer koppel onderin om lekker schakelui en rap van A naar B te rijden. Jij begrijpt ook het verschil wel.Sebring NL schreef:PK's maakte toch allemaal niet uit! Zie E30 M3 redeneringen

Neem nu de extra kosten (en dat is veel) voor lief door de M5 te rijden ipv diesels. Hou er niet zo van om het gaspedaal 3x in te kunnen stampen zonder dat de naald beweegt. Bovendien is een moderne diesel niet lekker met handbak, en hoef ik toch nooit in de file te staan.
Feitelijk gezien is een E30 M3 op het circuit net zo lomp als een 335i op de snelweg. Alleen is het doel anders. Ben het met je eens dat het heerlijke daily's zijn, alleen kon ik niet met de gasrespons leven.
- Tristan
@Wout: Ik normaal gesproken ook niet, maar kan helaas niet een M5 gaan rijden met 50.000km per jaar. Gelukkig heeft de 123d weinig last van turbolag door de kleine en grote turbo in serie. 480Nm ligt vanaf 2000 rpm al klaar en trekt vrolijk in 1 ruk door naar 5000 rpm. Ken persoonlijk geen enkele diesel die zo van toerendraaien houdt. Zelfs een 6-diesel van BMW komt niet in de buurt qua sportiviteit, alleen wint het wel qua loopcultuur. Heb mensen erin laten rijden die allemaal sceptisch waren maar stuk voor stuk verrast waren. En hij wil nog lekker dwars ook, rijdt 1 op 14 en wegligging is super. Alleen geluid en beleving van de motor blijft beperkt.
- Sebring NL
Ik ken de 123d, prima. Rij zelf denk ik ook 60k op benzine, alleen de M5 doet iets van 10k daarvan.
Honda diesel in de Accord is ook wel een toerending.
Honda diesel in de Accord is ook wel een toerending.
- Reind
@Wout
Jij rijd 60k per jaar en zegt nooit in de file te staan. Woon jij op het circuit ofzo.....
Jij rijd 60k per jaar en zegt nooit in de file te staan. Woon jij op het circuit ofzo.....
-
Sebring NL schreef:[. Ben het met je eens dat het heerlijke daily's zijn, alleen kon ik niet met de gasrespons leven.
Dat verhaal van gasrespons in natuurlijk waar maar voor het doel waar ik de auto voor gebruik is daar prima mee te leven. Het gekke is dat je er op gaat anticiperen. Als ik bijv een drift wil maken ga ik gewoon een halve sec. eerder op mn gas. Klinkt misschien gek maar zo is het echt.
- Sebring NL
Reind schreef:@Wout
haha nee maar ik heb de luxe om na de spits te gaan rijden. En rij veel s'nachts.
Heb wel wat jaren van mijn leven in de file gestaan hoor