335D foto's pag5
-
335D foto's pag5
Zoals de titel al aangeeft, de RS4 is verkocht. Het was niet makkelijk om daar van af te komen maar nu toch wel een deal naar m'n zin gemaakt. Ik heb nu dus na lang dubben tussen een M3 sedan of een 335D toch gekozen om weer te gaan dieselen. Ik heb een sedan besteld met sportpakket en nog wat andere optie's. Het interieur is alcatara/stof en wellicht dat ik dat met dat rode M3 leer laat bekleden maardaar ben ik nog niet uit( macboy heb je nog wat ideeén??). Auto wordt geleverd half maart
Ik heb al contact gehad met Carly om hem te chippen en wellicht wat meer te doen om naar de 360 pk tegaan.
Weet er iemand hier of een sper ook leverbaar is voor een 335D?
Om de wachttijd te overbruggen heb ik een M5 E39 gekocht in silverstone met 178k km. Die auto gaat dus weer in de verkoop maar eerst ga ik daar dus lekker van genieten de komende weken. :banaan: :banaan:
Ik heb al contact gehad met Carly om hem te chippen en wellicht wat meer te doen om naar de 360 pk tegaan.
Weet er iemand hier of een sper ook leverbaar is voor een 335D?
Om de wachttijd te overbruggen heb ik een M5 E39 gekocht in silverstone met 178k km. Die auto gaat dus weer in de verkoop maar eerst ga ik daar dus lekker van genieten de komende weken. :banaan: :banaan:
Laatst gewijzigd door leonard op 01 sep 2010, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- cooldragon
Re: RS4 verkocht, 335D besteld
gefeliciteerd met de aankoop!van de ene naar de andere dijk van een auto!(wel van spectaculair hoogtoerig v8 naar megakoppel kolenbrander dan haha)
Laatst gewijzigd door cooldragon op 25 jan 2010, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gehhe, goed bezig man! 

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Lekker hoor
Van RS4 naar M5 naar 335D. Gechipt en al zal dat heerlijk van z'n plek gaan

Van RS4 naar M5 naar 335D. Gechipt en al zal dat heerlijk van z'n plek gaan

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Haha even een E39 M5 gekocht! Geniaal! Gefeliciteerd!
Sper is wel te leveren bij drexler of evt andere tuners.
Sper is wel te leveren bij drexler of evt andere tuners.
- RVV
Leonard heeft al de nodige ervaring met een 535d
Heel veel plezier ermee Leonard !

Heel veel plezier ermee Leonard !
- Tommy
Sper, Hartge levert ze.
-
tnx allemaal
Ja steven ik moet toch een auto hebben en na 3 jaar quatro ben ik toch wel ff toe aan een vette achterwielaandrijver om wat (ronde)streepjes te trekken
Waar is een drexler sper te koop?? adressen het liefst in de randstad
Ja steven ik moet toch een auto hebben en na 3 jaar quatro ben ik toch wel ff toe aan een vette achterwielaandrijver om wat (ronde)streepjes te trekken

Waar is een drexler sper te koop?? adressen het liefst in de randstad
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Dan is er niks mooier dan een Silverstone M5
- Erik K.
Ben benieuwd welke koppelbeul je lekkerder vind rijden straks, V8 benzine of de 6-in lijn turbo diesel 

- Robin Hartog
Haha, geniaal dit. Even een E39 M5 gekocht totdat z'n 335d geleverd wordt.
Veel plezier er mee en ik ben benieuwd naar foto's? 8)

Veel plezier er mee en ik ben benieuwd naar foto's? 8)
- Petrolhead Tom
Gaaf! Stond een keer in de autovisie dat een RS4 in de juiste versnelling moest staan om een 335D los te rijden. Dat zal met die motor tuning straks nog beter worden!
Succes met wachten en veel plezier ermee!
Succes met wachten en veel plezier ermee!

-
Erik K. schreef:Ben benieuwd welke koppelbeul je lekkerder vind rijden straks, V8 benzine of de 6-in lijn turbo diesel
Dat weet ik al Erik
M5 is gewoon gaaf met die dikke V8 maar een 335d rijdt veel fijner bij normaal snelweg gebruik en ik hoef niet meer 3 x per week te tanken.
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Hmmm, moet dus weer een andere auto in de gaten gaan houden
En vanaf maart wéér een andere........maak me gek....
Gefeli Leonard, mooi dat je de RS4 kwijt bent.
Had op een gegeven moment wel het idee dat je dacht dat je hem nooit kwijt zou raken....
( tenminste, als je zelfs wil gaan ruilen voor iets wat je dan weer wil gaan verkopen... )
Viel Spass in de M5 benzine en straks viel Spass in de M3 diesel !

En vanaf maart wéér een andere........maak me gek....

Gefeli Leonard, mooi dat je de RS4 kwijt bent.
Had op een gegeven moment wel het idee dat je dacht dat je hem nooit kwijt zou raken....
( tenminste, als je zelfs wil gaan ruilen voor iets wat je dan weer wil gaan verkopen... )
Viel Spass in de M5 benzine en straks viel Spass in de M3 diesel !
- Robin Hartog
Over welke omgeving spreken we eigenlijk? Randstad las ik al, maar da's nogal een groot gebied. Vind het nooit erg om een E39 M5 te zien. Vooral niet in Silverstone metallic. 8)
-
Eric H schreef:Hmmm, moet dus weer een andere auto in de gaten gaan houden![]()
En vanaf maart wéér een andere........maak me gek....![]()
!
haha Vanaf volgende week zal je me wel zien rijden. Sein is een keer met je lichten zodat ik ook weet wie je bent

Overigens zat ik met de RS4 niet in m'n nek maar ik ben altijd wel in voor een handeltje vandaar dat ik wel wilde ruilen met die R32 maar niet tegen m'n zin. Op m'n RS4 heb ik nu 2 motoren ingeruild maar die heb ik gelijk door gedaan naar de handel.
-
Robin Hartog schreef:Over welke omgeving spreken we eigenlijk? Randstad las ik al, maar da's nogal een groot gebied. Vind het nooit erg om een E39 M5 te zien. Vooral niet in Silverstone metallic. 8)
Iets concreter dan, Hoekse-Waard >> net onder Rotterdam
- Kasteel
Runningcosts en actieradius zijn wel ff anders idd
, voor dagelijks denk ik de betere keuze
. Tijdelijke opvang van een e39 m5 is ook top natuurlijk, lijkt me echt gaaf om een tijdje te hebben
.

- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
hahahaha, twee motoren......gek !leonard schreef:Eric H schreef:Hmmm, moet dus weer een andere auto in de gaten gaan houden![]()
En vanaf maart wéér een andere........maak me gek....![]()
!
haha Vanaf volgende week zal je me wel zien rijden. Sein is een keer met je lichten zodat ik ook weet wie je bent![]()
![]()
Overigens zat ik met de RS4 niet in m'n nek maar ik ben altijd wel in voor een handeltje vandaar dat ik wel wilde ruilen met die R32 maar niet tegen m'n zin. Op m'n RS4 heb ik nu 2 motoren ingeruild maar die heb ik gelijk door gedaan naar de handel.
En ach, als je de provinciale weg richting A29 volgt ( gezien vanuit OBL ) dan moet je bovenop de heuvel even naar links kijken,
Als je daar een brandweerrode A4 Avant ziet staan weet je genoeg !
En anders moet je het parkeer terrein bij de winkel eens in de gaten houden, dankzij de vrouw ben ik daar ook met enige regelmaat

-
Eric H schreef:[
En anders moet je het parkeer terrein bij de winkel eens in de gaten houden, dankzij de vrouw ben ik daar ook met enige regelmaat
kijk dat is praat>> gewoon mij een beetje sponsoren, helemaal prima

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Nice nice Leonard!!!
Even een M5'je tussendoor....maar natuurlijk
. 335d is gewoon een erg fijne auto. Ga je erg veel plezier van beleven!
Zeker als sedan met sportpakket, erg vet! Misschien toch eens de afslag O-B maar eens pakken dan om even bij je op
de zaak te koekeloeren. Die M5 wil ik wel eens zien. Hier graag eerst eens met foto's
. Of moet ik afslag O-B nemen
met Nikon op de achterbank
Even een M5'je tussendoor....maar natuurlijk

Zeker als sedan met sportpakket, erg vet! Misschien toch eens de afslag O-B maar eens pakken dan om even bij je op
de zaak te koekeloeren. Die M5 wil ik wel eens zien. Hier graag eerst eens met foto's

- Robin Hartog
Da's dan - helaas - iets te ver voor mij, zonder eigen auto.leonard schreef:Robin Hartog schreef:Over welke omgeving spreken we eigenlijk? Randstad las ik al, maar da's nogal een groot gebied. Vind het nooit erg om een E39 M5 te zien. Vooral niet in Silverstone metallic. 8)

Maargoed, voor foto's maken ben ik altijd in. Maar voor Mark Nauta is het wellicht wat makkelijker, we zien de foto's wel tegemoet. 8)
-
Mark Nauta schreef:Nice nice Leonard!!!
Misschien toch eens de afslag O-B maar eens pakken dan om even bij je op
de zaak te koekeloeren. Die M5 wil ik wel eens zien. Hier graag eerst eens met foto's![]()
. Of moet ik afslag O-B nemen
Als je de afslag neemt neem dan die Nikon maar mee. Ik heb gewoon een simpel caneraatje. Die M5 is toch niet zo bijzonder dat je daar een reportage van moet maken??? Binnenkort zet ik hem op MP te koop daar maak ik wel wat foto's bij. Het is wel een gaaf ding hoor die M5. Sound is top omdat er andere uitlaten opzitten en hij heeft dubbelglas dat vind ik ook wel apart, dat scheelt wel qua windgeruis.
- cooldragon
vlakbij mijn werk (t.o. pathe de kuip) kom es een keer buurten!leonard schreef:Robin Hartog schreef:Over welke omgeving spreken we eigenlijk? Randstad las ik al, maar da's nogal een groot gebied. Vind het nooit erg om een E39 M5 te zien. Vooral niet in Silverstone metallic. 8)

-
Mooie overstap!
Ik heb al gehoord dat een Quaife diff in een 335d past.
Ik heb al gehoord dat een Quaife diff in een 335d past.