Succes iig

Moet zeggen dat ik daar wel mee eens ben. Heel veel commentaar van niet-sleutelende mensen. Heb daarom hier ook geen mijn-auto/projecten draadje. Beetje onzin als 75% twee linker handen heeft maar wel de bek vol tekst.gijzbed opc schreef:alles kan maar niks doet
Bij een project is tijd alles, geen tijd, kun je ook niets 'uitproberen', ben ik met je eens. Maar nergens beweer ik dat ik het beter kan, alleen dat het op de foto's niet overal 1a uitziet, mede door de uitschieters. Ik geef hem de credits voor het plaatsen. Alleen is dit nog pas het (voor)werk van InjecttheVenom.(dacht ook al van plaatwerker)gijzbed-opc schreef:(...)
Laat je niet opnaaien door een vrachtwagenchauffeurtje die alles kan maar nooit tijd heeft.
Want dat is altijd zo gemakkelijk. anderen afkraken(...)
gijzbed-opc schreef:Respect hoor!!![]()
Uit ervaring,weet ik dat dit een heel lastig project is omdat ik er met mijn snuffer boven op heb gehangen.![]()
Je komt steeds meer tegen en je hebt engelen geduld nodig en een ijzeren doorzettingsvermogen.
Maar het kan.!
Alleen doe het dan ook goed! Anders is het zonde van je geld,maar leren doe je er zo wie zo van.
Laat je niet opnaaien door een vrachtwagenchauffeurtje die alles kan maar nooit tijd heeft.
Want dat is altijd zo gemakkelijk. anderen afkraken.
En dan is er ook nog een Opel hater die niet eeens een jaar auto rij-ervaring heeft..
Ga bij de juiste mensen met ervaring om raad en heb geduld.
Dat het kan??? Kijk maar op deze site,je kent hem mischien wel of je mag hem niet? want hij is erg kritisch.
Je kan hem ook mailen maar niet zeuren dat alles teveel gaat kosten want dan is ie er gauw klaar mee.
Dat is namelijk het probleem op veel forum's. Ze willen alles maar het mag niets kosten.
trabi@trabi.nl
http://www.trabi.nl/Kadett.htm
Gr. Peter.
JP schreef:Bij een project is tijd alles, geen tijd, kun je ook niets 'uitproberen', ben ik met je eens. Maar nergens beweer ik dat ik het beter kan, alleen dat het op de foto's niet overal 1a uitziet, mede door de uitschieters. Ik geef hem de credits voor het plaatsen. Alleen is dit nog pas het (voor)werk van InjecttheVenom.(dacht ook al van plaatwerker)
Ervanuitgaande dat de plaatwerker er straks alles strak maakt met de nieuwe panelen.
Trouwens Peter; Als ik binnenkort "çhauffeurtje"-af-ben, en mijn eigen (Mini)project ga beginnen, zal ik ook mijn linkerhanden-werk hier in een draadje plaatsen...... :drinking:
@ITV;
Irmscher dakspoiler is trouwens zeer mooi. Had ik ook op mijn 2 Astra Coupés![]()
Bij Rieger vind ik (blijft persoonlijke smaak) het nu al gauw té worden. Al was er een tijd, dat ik mijn Corsa B met Rieger-spullen heb laten ombouwen bij (destijds) KCS-import in Venlo.
Zal wel bij Polynorm geperst zijn dan. Doen wel meer spareparts-productie.InjectTheVenom schreef:Let trouwens even op de Made in Netherlands text op de sticker van het achterscherm
klopt polynorm drukken veel plaatwerkG Kolkman schreef:Zal wel bij Polynorm geperst zijn dan. Doen wel meer spareparts-productie.InjectTheVenom schreef:Let trouwens even op de Made in Netherlands text op de sticker van het achterscherm
GTRene schreef:wel mooi dat je dat zo kon kopen nog...
als de plaatwerker alles binnen heeft en der ff goed voor gaat zitten wordt het weer wat moois, ja voor Opel liefhebbers dan![]()
good luck, neem aan dat de plaatwerker het spul erop last?