Zijn gewoon de standaard veren. 170 betekend 170mm ongespannen lengte, 60 betekend 60mm ID, en 70 betekend 70 N/mm.Christiaan van H. schreef:170 - 60 -70 aan de voorzijdeEric-328 schreef:320i is voldoende als je een goed onderstel en goede remmen hebt. Veel mensen denken dat de grootste winst te pakken is door meer vermogen. Onderstel en remmen brengen meer (icm de juiste banden).
Welke veren heb jij op de sportline 2?
GR
Eric
achterzijde weet ik niet meer, rondom oranje iig (weet niet of zij ook met kleuren werken)
Rij met Michelin PS2's
En de voorzijde staat op 2,2 graden negatief camber, niet al te extreem dus.
Dit zijn ook de veren die ze op Sportline I gebruiken waar TUV approval op afgegeven is. Daarom zijn ze denk ik ook oranje, zijn gewoon de standaard veren voor die kits. Bijna alle kits zoals PSS9, Eibach H&R etc gebruiken deze lengte en sterkte veer op hun straatsets.
180-90 betekend 180mm lang 90 N/mm.
Die zijn waarschijnlijk gewoon wit omdat je custom veren hebt die bij een andere firma ingekocht zijn. Van die standaard dingen verkopen ze er duizenden dus dan is het wel de moeite om ze oranje te maken, maar bij een one off op maat waarschijnlijk niet. Daarom laten ze ze gewoon in die kleur waarschijnlijk.
Jouwe zijn waarschijnlijk iets langer omdat ze geen 170 lang konden krijgen van dat merk oid. Vaak zitten er stappen in en misschien stond 170 daar niet tussen. Eibach heeft volgens mij bijvoorbeeld ook geen 170 in het ERS programma maar ze zitten er wel op, gewoon kleine serie productie van die sets dus denk ik.
Vind jouw auto nog vrij hoog staan trouwens Eric, maar zal wel door die 65 hoge slicks komen denk ik