lol, hier was de mist zo goed als weg...redelijk zicht, zelfs een video gemaakt maar kreeg hem eerst niet op de pc grrr en toen wat ingekort maar dan komen de problemen, springt de pc in de stres
nah...misschien later nog eens proberen, na 30min was ik het zat
heb hem aan de praat gekregen maar onbewerkt....dus saai
daarbij eigenlijk te donker, had tel niet op nacht ingesteld...maar der wordt best wat afgeknald hier achter.
Triest, is hier een dorpje verder, reed er vanmiddag langs. Al die jongeren die er staan. Al is het een stomkoppen actie. Dit wens je niemand toe.
----------------
Gedenkplek in Boerakker
Enkele jongeren uit Boerakker hebben zaterdagmiddag gezamenlijk een gedenkplek gemaakt voor hun overleden vriend Kees-Jan Dusseljee. Dusseljee kwam in de nieuwjaarsnacht om nadat een zelfgemaakte vuurwerkbom in zijn gezicht ontplofte. De dood van de jongen heeft een grote impact op het dorp. mede omdat vele dorpsbewoners die op straat waren het ongeval zagen gebeuren. Diverse hulpdiensten kwamen na het ongeval ter plaatse, maar konden niet voorkomen dat de jongen later die nacht overleed in het ziekenhuis.
Sneu werk........................maar ja........................je kan de klok er op gelijk zetten dat het weer een aantal "ongelukkigen" zal treffen.......................
Ik pis in mijn broek om dat filmpje hahaha net uit een tekenfilm hahaha
Bij die andere plaatjes was het wel even handig om een "waarschuwing" te geven. Lijkt me niet dat iedereen dat kan waarderen (net zoals in het kerstmis topic naakte wijven zonder NSFW aankondiging).