Vuurwerk poll
- PD power
Vuurwerk poll
Het is weer zover, de vuurwerk verkopen, zijn weer begonnen.
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Vuurwerk poll
Al jaren(wel 10 minimaal) geen vuurwerk meer gekocht. Dat doet m'n zwager wel.(Dus ik sta erbij en ik kijk ernaar) Boeit me niet meer. Vroeger veel met strijkers etc in de weer geweest. Wordt er 'n beetje bang van soms....ook met onze en hun kids etc.
Sta dus liever met 'n glas champagne ofzo binnen. Ik word oud.
Heb dus 'Is toch uit de tijd' gestemd.
Sta dus liever met 'n glas champagne ofzo binnen. Ik word oud.
Heb dus 'Is toch uit de tijd' gestemd.
- Macboy
Jezus alles 17% 

- Knot
Steken een paar sierpijlen af en dat is het. Knalvuurwerk op de straat vind ik zonde van de spullen, geeft rotzooi en dieren vinden het vervelend.
- Robertdj
Ik ga dankbaar genieten van andermans geldverspilling, 15 min op het dakterras, zie ik de hele 'skyline' van Utrecht en Nieuwegein. 
Jaten terug een doos vlinders van mn broer gehad, dat was nog leuk, verder zie ik het nut er niet vsn in om het zelf af te steken.

Jaten terug een doos vlinders van mn broer gehad, dat was nog leuk, verder zie ik het nut er niet vsn in om het zelf af te steken.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Uit de tijd gestemd...........................vroegah kreeg ik een sterreflikker van mijn pa......................en als ik daar dan ook nog onvoorzichtig mee omging kreeg ik daarna direct op mijn flikker............ de sterren kwamen dan daarna vanzelf wel
Ik heb er nooit wat mee gehad eigenlijk, dat hele vuurwerk niet............
Er gaat weer €65 miljoen de lucht in geloof ik...........................pure waanzin...................en in Enschede, of all places steken ze zowat het meeste af, ................

Ik heb er nooit wat mee gehad eigenlijk, dat hele vuurwerk niet............
Er gaat weer €65 miljoen de lucht in geloof ik...........................pure waanzin...................en in Enschede, of all places steken ze zowat het meeste af, ................

- RVV
Steek altijd tegen een uur of 7 wat siervuurwerk voor de kinderen af.
- GTRene
vroegah als jochie stroopte ik de straten af naar vuurwerk wat niet was af gegaan en drogen voor de kachel e.d. haha korte lontjes enz enz...gevaar? dat was vroeger gewoon eigen schuld dikke bult.
ik koop al zo'n 20 jaar geen vuurwerk meer...zonde geld en overbodig en een zooi krijg je er van e.d.
hoe kan een mens veranderen of inzicht krijgen
ik koop al zo'n 20 jaar geen vuurwerk meer...zonde geld en overbodig en een zooi krijg je er van e.d.

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Inderdaad nu haal je een pot bruine bonen bij de Appie en knallen maar.GTRene schreef:vroegah als jochie stroopte ik de straten af naar vuurwerk wat niet was af gegaan en drogen voor de kachel e.d. haha korte lontjes enz enz...gevaar? dat was vroeger gewoon eigen schuld dikke bult.

Da's lekker wakker worden zo voor de kids op Nieuwjaarsdag 's ochtends.RVV schreef:Steek altijd tegen een uur of 7 wat siervuurwerk voor de kinderen af.

- Arthur
- Auto: Nr.51
^^
Ik koop al jaren niets meer. En ik ben er toch niet, heb nachtdienst met o&n

Ik koop al jaren niets meer. En ik ben er toch niet, heb nachtdienst met o&n

- Maus335i
+1, kan vanaf dakterras Leeuwarden over kijken. Feestje bij ons thuis en om 12u genieten van een ander zn vuurwerkRobertdj schreef:Ik ga dankbaar genieten van andermans geldverspilling, 15 min op het dakterras, zie ik de hele 'skyline' van Utrecht en Nieuwegein.

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Vroeger wel met veel vriendjes uit de straat veel vuurwerk afgestoken. Hele dag lopen blauw bekken en rotjes afsteken, eind van de dag nog de wereld over dus maar hele grote "matten" bouwen.
Nee, tegenwoordig voor 20eu aan carbid ophalen. Gezellig middagje met vrienden beetje carbid schieten en biertjes doen. Vuurtje erbij en het is goed vol te houden
's avonds kijk ik dan wel hoe anderen voor honderden euro's de lucht in knallen 8)
Nee, tegenwoordig voor 20eu aan carbid ophalen. Gezellig middagje met vrienden beetje carbid schieten en biertjes doen. Vuurtje erbij en het is goed vol te houden

's avonds kijk ik dan wel hoe anderen voor honderden euro's de lucht in knallen 8)
- Joop
Heb "is toch uit de tijd" gestemd...
Ben er al op vroege leeftijd mee gekapt...
...'t boeit mij echt heel weinig. Bovendien kan ik mijn vingertjes niet missen even los van de geldverspilling. Dat maak ik liever op aan een lekker hapje en een drankje.
Ben er al op vroege leeftijd mee gekapt...
...'t boeit mij echt heel weinig. Bovendien kan ik mijn vingertjes niet missen even los van de geldverspilling. Dat maak ik liever op aan een lekker hapje en een drankje.

-
Nog nooit vuurwerk afgestoken. Boeit mij totaal niet.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Yep.....................dit willen we liever niet.........

- romo
Die is netjes gemaakt moet ik zeggen, zo zag het eerst uit;

- romo
Te ruig?
Dit is de harde realiteit...........................sorry....................
-
Kansloze foto's....
Ik ben overigens van het illegale vuurwerk, vind het altijd wel leuk. Alleen met lont (niet dat het wat uit maakt), strijkertijd heb ik wel gehad.
Ik ben overigens van het illegale vuurwerk, vind het altijd wel leuk. Alleen met lont (niet dat het wat uit maakt), strijkertijd heb ik wel gehad.
- Robertdj
Beetje onnodig, of gaan we straks ieder topic vullen met crashfoto's?
- GTRene
gatverromo schreef:Te ruig?

je kan ook zo knallen

http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=692229" onclick="window.open(this.href);return false;
- romo
Whoehahahahaha.............. 

- dvh
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Js3NuzW7Cz0&sns=em[/youtube]
Zo'n potje wil ik wel halen.
Deze had onze overbuurman vorig jaar een aantal. Heftig spul !
- Peric
Vroeger bommen gemaakt van strijkers, de putdeksels vlogen in het rond. Achteraf veel te link, maar je bent jong en je wilt wat..
Nu vind ik het zonde geld.
Maar om nou te zeggen dat het uit de tijd is, neuh.. Anderen hebben het stokje overgenomen.
Dus ik mis de optie dat het MIJ niets meer doet.
Nu vind ik het zonde geld.
Maar om nou te zeggen dat het uit de tijd is, neuh.. Anderen hebben het stokje overgenomen.
Dus ik mis de optie dat het MIJ niets meer doet.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Zonde geld, m'n hele leven al gevonden. Boeit me totaal niet. Onzinnige troep IMO.
Ook eens wat explosieve troep in m'n nek gehad. Kwam ergens naarbuiten stappen en iemand gooide iets naar me toe, belande achter in m'n nek. Jas half opgefikt daarna. Niet leuk.
Ook eens wat explosieve troep in m'n nek gehad. Kwam ergens naarbuiten stappen en iemand gooide iets naar me toe, belande achter in m'n nek. Jas half opgefikt daarna. Niet leuk.
- Maus335i
Betere werk (alleen jammer van al die babi pangang, fou yong hai en bami talk op de achtergrond):dvh schreef:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Js3NuzW7Cz0&sns=em[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=T_DpnlJR ... re=related[/youtube]