Met de SLS AMG in het nat haal ik overal goud, vrijwel alles meteen de eerste keer. De hele ronde in elk geval met 14 seconden onder de gouden tijd zelf. Vind de auto juist heerlijk in de regen, de truc is gewoon op tijd opschakelen.
Maar op droog kom ik niet verder dan zilver, wat niet erg is, aangezien de prijzen bij nat auto's zijn en de prijzen bij droog paar foto locaties dus erg vind ik het niet

Maar toch raar dat ik op nat wel zeer goed kan en op droog nog niet (hoewel ik ook niet veel heb geprobeerd overigens).
Mari Oh Oh! schreef:In het begin loop je vreemd genoeg niet veel in. Ik denk dat de eerste deel van de eerste ronde(tot een derde of iets verder oid) het verschil zeer langzaam van 45(zoiets) naar 40 seconden(ongeveer) daalde. Daarna ging het opeens een stuk harder vreemd genoeg.
Jeetje goed dat je dit zegt, want ik zakte in mijn eerste ronde amper onder de 40 seconden en heb maar 2 auto's in kunnen halen dus heb het toen maar opgegeven, maar had ik dus niet moeten doen
Overigens heb ik natuurlijk alle specials zelf eerst gehaald, omdat je daar auto's wint die je later nodig hebt. Dat vond ik ook veel leuker dan de A-spec. Daar ben ik nu pas bij expert begonnen terwijl ik al ongeveer 5 miljoen bij elkaar heb geharkt. En ik moet nog met expert beginnen en dan nog extreme.
Ik heb alleen even gekeken en zie dat je met de beste expert races maar ongeveer 20k kunt winnen. Hoe hark je dan al dat geld bij elkaar ? Ik neem aan dat je toch niet elke race tig keer gaat doen om geld te winnen ? En zo ja, wat is dan de beste tip ? Welke race (B-spec of A-spec) is het kortst en levert het meeste geld op in korte termijn ?
PS Mijn RUF CTR Yellowbird is een Greenbird (heiligschennis?) geworden. Wie weet toevallig hoe de originele kleur heet om hem terug te spuiten ? Dan kan ik voor Robin paar pics schieten