Alleen nog ff een nieuwe aansteker scoren

foto?Erik dB schreef:Nog een upgrade-mogelijkheid: originele bekerhouder voor
siegerdehaan89 schreef:foto?Erik dB schreef:Nog een upgrade-mogelijkheid: originele bekerhouder voor![]()
@ knot, goed opgelet, die komt er inderdaad nog in maar nog niet in de buurt van de dealer geweest!
Bovenstaande bekerhouder(is een set) is naar mijn weten een standaard optie geweest. Ik heb het destijds besteld bij de dealer met slechts 1 onderdeelnummer en heb er rond de 30/40 euro voor betaald.Erik dB schreef:siegerdehaan89 schreef:foto?Erik dB schreef:Nog een upgrade-mogelijkheid: originele bekerhouder voor![]()
@ knot, goed opgelet, die komt er inderdaad nog in maar nog niet in de buurt van de dealer geweest!
Zover ik weet is het een Amerikaanse optie, prima te verkrijgen via ebay maar wel prijzig
Ik rij regelmatig A'dam - Groningen en heb me er tot nu toe elke keer nog aan geergerd dat ik geen bekerhouder had. Ook maar eens richting dealer dus 8)Wout@E36 schreef:Wist dat het bestond, niet dat je zo kon nabestellen.
Na op een neer te zijn gereden naar Rome en me kapot geïrriteerd te hebben dat je nergens je blikje of kop koffie (goed) kan neerzetten had ik het aan de dealer gevraagd, maar die wist blijkbaar niet van het bestaan van het ding. Nog maar eens proberen... met onderdeelnummer. Handig zo'n forum!
Haha, zie dat je in Amsterdam woont. Ik ook, en bij BMW Amsterdam wisten ze dus niet van het bestaan. Tip: neem het onderdeelnummer meeErik dB schreef:Ik rij regelmatig A'dam - Groningen en heb me er tot nu toe elke keer nog aan geergerd dat ik geen bekerhouder had. Ook maar eens richting dealer dus 8)Wout@E36 schreef:Wist dat het bestond, niet dat je zo kon nabestellen.
Na op een neer te zijn gereden naar Rome en me kapot geïrriteerd te hebben dat je nergens je blikje of kop koffie (goed) kan neerzetten had ik het aan de dealer gevraagd, maar die wist blijkbaar niet van het bestaan van het ding. Nog maar eens proberen... met onderdeelnummer. Handig zo'n forum!
Hee, ik heb nappaleer... ehh..siegerdehaan89 schreef:die servetjes alleen in combinatie met leer natuurlijk................... VWK!!!
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Bjeffindividual, Godspeed, Google [Bot], Hans44, jvb, MarcelV, Mark, nickdoesburg en 18 gasten