VrouwenbakRobin schreef:Dan liever 'n 130i

Mark.
VrouwenbakRobin schreef:Dan liever 'n 130i
Jajoh, Natasja was gisteravond ook lekker sportief qua alles.En dan ben je d'r weer niet. Augurk.RudolfNW schreef:Sharapova is sportief.
En je fout toegeven is sportief.
En mijn C200 haaks in de sneeuw door de bocht is dan ook wel weer sportief.
Dat is onderandere sportief robin...
Downforce Hans schreef:Uit jou mond zie ik dat als een compliment.......partyondude schreef:Mag ik deze post nomineren voor meest intelligente van Honz van 2010Downforce Hans schreef:bmw is gewoon kut maakt niet uit welke...........................![]()
Fiat dat is het merk voor 2011![]()
RVV schreef:Heb je hem ook weer met "zijn laatste BMW is de allerbeste BMW ooit gemaakt" geleuter.![]()
Deze zin vat ook een andere auto volledig voor mij samen. Daar stapte ik uit met eenzelfde net-niet gevoel. DB9.Wat mij betreft een beetje een auto met indentiteitscrisis: te klein, oncomfortabel, onpraktisch en beperkt om een goede GT te zijn maar anderszijds niet de ballen om een goede sportauto te zijn.
Het is niet de zitpositie die erg klein is Stevesteve smith schreef:Heb wel redelijk wat gereden met een Z4C 3.0 Si, maar vond het een beetje een twijfelachtige auto. Te slechte wielcontrole voor een sportauto, maar te weinig comfort voor een GT. Wel turn-in maar geen grip, al zullen de runflats daar wel wat mee te maken gehad hebben. Motor onderin en in middengebied indrukwekkend, maar bovenin hijgerig en niet bij de les. Sportknop gaf meer irritatie dan lol, middengebied werd slecht doseerbaar terwijl bovenin loom bleef. Wel heerlijke zitpositie (hoewel erg klein) met die eindeloze motorkap en een grappig weggedrag dat echter schreeuwt, huilt, jammert en smeekt om een sper. Remmen hielden niet over.
Wat mij betreft een beetje een auto met indentiteitscrisis: te klein, oncomfortabel, onpraktisch en beperkt om een goede GT te zijn maar anderszijds niet de ballen om een goede sportauto te zijn. Een Z4M daarentegen viel me 100% mee, die klopt wel. Meer dan dat.
BTW:Deze zin vat ook een andere auto volledig voor mij samen. Daar stapte ik uit met eenzelfde net-niet gevoel. DB9.Wat mij betreft een beetje een auto met indentiteitscrisis: te klein, oncomfortabel, onpraktisch en beperkt om een goede GT te zijn maar anderszijds niet de ballen om een goede sportauto te zijn.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot], krentenbol, mauritsklein, MParallel, Zed240 en 8 gasten