heb daar een neus voor Erik
nee ik dacht 1 + 1 is 2
lijkt me best moeilijk een goede basis te vinden van dattype, maar des te leuker.
zo...mijn verhaal vandaag.
ik moest er uit met men kar op brede zomersloffen...(1x in de 2 weken men boodschappen inslaan)
en kom al niet moeilijk men kasteel uit

maar dacht ik doe alles mooi in 1x, moest nog naar de gamma 5 TL-buizen halen voor de garage (dikke starters vergeten,dacht ik heb nog maar die waren voor korte TL buizen

4x 22 ipv 4 x 80) en naar onderdelenhuis...(lampje magnetron stuk...is een apart ding damn wat duur

)
anyways...eindelijk genoeg go energie, wil ik de auto starten...

net te weinig stroom voor startmotor maar niet totaal leeg)
dus...aan de lader grrr 1 uur en weer naar binnen
gelukkig begon het niet weer te sneeuwen en kon ik na een uur op pad, in die tussentijd meteen zo'n zonnecel acculader besteld zodat ie op pijl kan blijven tijdens de wintermaanden.
afijn, men afrit maar ff goed schoongemaakt want die loop van stoephoogte rond af en met sneeuw en schuin uit de garage rijden/slippen moet je uitkijken, vooral als je weer achteruit erin rijd...kan ie zo iets wegslippen tegen de muur, dus dat moeten we niet hebben.
eerst maar eens naar de Gamma...damn, onderweg werd men bocht behoorlijk groter dan in wilde

en bij gas los meteen blocke

wat was het glad op sommige stukken...
gelukkig de hoofdweg was aardig te doen
het was druk bij de Gamma en de parkeerplaatsten ook redelijk, dus maar verder weg gezet, maja dan moest ik wel in de dikke sneeuw parkeren
gelukkig zag ik een plekje wat iets afliep wat kan helpen als je moeilijk weg komt....
kwam dus ook niet echt makkelijk weg

ff heen en weer en heel langzaam gang houden.
toen op naar het onderdelen huis...magnetron lampje...was ook vrij druk daar (normaal rustig) zo'n jongen hielp mij maar kwam der niet uit ook niet via tips van die man wat bijna alles weet (hij keek er telkens over heen) magoed uiteindelijk door die andere man geholpen en ja hoor, hij vond hem

was er maar 1 maar hij wist dat hij hem had...19,-euro

ik zei Internet 14,-euro normaal daar niet duur...maja Internet komt dan 7,-eur bij op bezorgen en nu had ik het meteen...en wilde niet weer door die drap rijden
toen op naar tankstation beetje sponseren...jeetje wat is de BP Ultimate duur geworden
nah, toen naar DEKA de boodschappen, onderweg af en toe beetje spelen met het gas

was wel leuk (omdat ik er nu 1x door moest) maar toch liever droge weg
DEKA man man wat druk

iedereen moet ineens van alles halen lijkt wel
owja, zag daar in de aanbieding een Stol liggen...roomboter/appel/kaneel/spijs...dacht hey, kan best lekker zijn...
Net een paar dikke plakken al gehad, man wat lekker is dat :banaan: ni goe voor men lijn
dat was mijn dag