GL-fractieleider Halsema stapt op

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
GTRene

Re: GL-fractieleider Halsema stapt op

Bericht door GTRene » 17 dec 2010, 14:14

pikken jullie net die leleijke foto, ik zag der net op TV ze ziet der best goed uit...

die laatste foto kwam wellicht door Allen z'n vrijetijd hobby :hmmm:
allen schreef:Zeiken kunnen we allemaal wel over een ander.
:mrgreen: :wink:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 17 dec 2010, 14:16

over J Sap heenzeiken eeuh...

?

:hmmm:

Maus335i

Bericht door Maus335i » 17 dec 2010, 14:18

Elise schreef:
Richardt. schreef:Ze was iig. goed in debatten.
Welnee, daar was ze helemaal niet goed in, een grote oproerkraaier is/was het.
Niet dat is niet zo verwonderlijk, want de hele partij komt voort en bestaat uit oproerkraaiers.

Ik heb nog nooit iemand van groenlinks gezien die wel goed een debat kan voeren.
En dat heeft niks met politieke voorkeur te maken, want ik had wel veel respect voor Jan Marijnissen van de SP terwijl de SP ook niet mijn partij is.
+veel

Het enige wat Halsema de afgelopen verkiezingsdebatten deed was vooral bashen zonder steekhoudende argumenten en met name het eindeloos herhalen van haar zinnen was werkelijk tenenkrommend. Zelden zon slechte (op Cohen na) debatteur gezien.

GTRene

Bericht door GTRene » 17 dec 2010, 14:18

zal een mooi sapje worden als we dat met z'n allen deden...

Robin

Bericht door Robin » 17 dec 2010, 14:21

Maus335i schreef:
Elise schreef:
Richardt. schreef:Ze was iig. goed in debatten.
Welnee, daar was ze helemaal niet goed in, een grote oproerkraaier is/was het.
Niet dat is niet zo verwonderlijk, want de hele partij komt voort en bestaat uit oproerkraaiers.

Ik heb nog nooit iemand van groenlinks gezien die wel goed een debat kan voeren.
En dat heeft niks met politieke voorkeur te maken, want ik had wel veel respect voor Jan Marijnissen van de SP terwijl de SP ook niet mijn partij is.
+veel

Het enige wat Halsema de afgelopen verkiezingsdebatten deed was vooral bashen zonder steekhoudende argumenten en met name het eindeloos herhalen van haar zinnen was werkelijk tenenkrommend. Zelden zon slechte (op Cohen na) debatteur gezien.

Exact mijn idee. En realistische plannen/ideeen? NUL!

GTRene

Bericht door GTRene » 17 dec 2010, 14:26

ze verspark zich nog aan het einde van haar afscheids toespraak...

ipv dat ze blij was OID dat ze die mensen van GL mocht vertegenwoordigen, zei ze eerst verdedigen :mrgreen: oeps :wink:

Robin

Bericht door Robin » 17 dec 2010, 14:30

GTRene schreef:ze verspark zich nog aan het einde van haar afscheids toespraak...
Twinspark?Linkin Park? Park Distance Control? Central Park?

Maus335i

Bericht door Maus335i » 17 dec 2010, 14:38

Robin schreef:
GTRene schreef:ze verspark zich nog aan het einde van haar afscheids toespraak...
Central Park?

:love:

Afbeelding

Elise

Bericht door Elise » 17 dec 2010, 14:38

allen schreef:Zeiken kunnen we allemaal wel over een ander. Zelf het goede voorbeeld geven is weer een heel ander verhaal... 8)
Dat "goede voorbeeld geven" kun je wel aan mevrouw Halsema zelf overlaten.
Die persconferentie was het toppunt van zelfverheerlijking :sealed:

Robin

Bericht door Robin » 17 dec 2010, 14:41

@ Maurice: Kerst 1998 logeerde ik bij de toenmalige vriendin van m'n oom op de hoek van Central Park NW(of NE?) eerste blok Harlem(zij is Cubaanse) KOUD! Sneeuw. Maar gvd wat mooi.NYC /Central Park /The Village. MACHTIG!

Einde OT. :bag:

Oh ja Chinatown en Liddeliddeli ook top. :wink:

GTRene

Bericht door GTRene » 17 dec 2010, 14:43

Robin schreef:
Twinspark?Linkin Park? Park Distance Control? Central Park?

:roflol: :D

Robin

Bericht door Robin » 17 dec 2010, 14:49

Afbeelding

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 18 dec 2010, 09:24

Betekend dat nu ook dat die Halsema aanspraak kan maken op die wachtgeld regeling?

PD power

Bericht door PD power » 18 dec 2010, 09:46

Downforce Hans schreef:Betekend dat nu ook dat die Halsema aanspraak kan maken op die wachtgeld regeling?

Dan mag ze binnekort, de paltsoenendienst helpen :mrgreen:

Kijk dat ze nooit steekhoudende argumenten heeft, is logisch, omdat dat domweg niet kan met de standpunten van GL, die gebaseerd zijn op schijnargumenten en waanideëen, dan is het opzich best knap dat ze nog zoveel mensen in haar sprookjes kunt laten geloven.

JP

Bericht door JP » 18 dec 2010, 09:57

Zou ze nog kunnen zitten met al die veren in d'r .... , van gisteravond bij Pauw en Witteman? :goodnight:

Elise

Bericht door Elise » 18 dec 2010, 10:01

Downforce Hans schreef:Betekend dat nu ook dat die Halsema aanspraak kan maken op die wachtgeld regeling?
Goede vraag.
Volgens mij geldt die regeling niet als je uit eigen beweging opstapt, maar dat weet ik niet zeker.

Dat zou overigens wel de enige juiste benadering zijn.
Als iemand uit eigen beweging ontslag neemt heeft deze ook geen recht op een uitkering.

Robin

Bericht door Robin » 18 dec 2010, 10:09

Halsema of Sap.

Hiero: :angel:

Afbeelding

Peric

Bericht door Peric » 18 dec 2010, 10:29

Elise schreef:
Goede vraag.
Volgens mij geldt die regeling niet als je uit eigen beweging opstapt, maar dat weet ik niet zeker.

Dat zou overigens wel de enige juiste benadering zijn.
Als iemand uit eigen beweging ontslag neemt heeft deze ook geen recht op een uitkering.
Volgens mij wel hoor, zover ik weet kreeg Wouter Bos die ook. En die had ook zelf besloten om op te stappen.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 18 dec 2010, 12:29

PD power schreef:

Dan mag ze binnekort, de paltsoenendienst helpen :mrgreen:

Kijk dat ze nooit steekhoudende argumenten heeft, is logisch, omdat dat domweg niet kan met de standpunten van GL, die gebaseerd zijn op schijnargumenten en waanideëen, dan is het opzich best knap dat ze nog zoveel mensen in haar sprookjes kunt laten geloven.
Ik moest wel lachen om die opmerking in het NOS Journaal gisteren. "Maar wat heeft Halsema nu eigenlijk betekent voor GL? Want ze zijn van 11 zetels bij haar aantreden naar 10 met haar aftreden gezakt".... "Nouja in dat licht bekeken niet veel". TRUE!

@Robin, ik heb vorig jaar een wandeling van bijna 6 uur aan een stuk door Central Park gemaakt. En wat je zegt, MACHTIG :D

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 18 dec 2010, 12:43

6 jaar wachtgeld http://www.spitsnieuws.nl/archives/binn ... st_op.html" onclick="window.open(this.href);return false;
En omdat femke niet wil wachten tot de wachtgeldregelings wijziging erdoor is (anders mag ze koffie komen zetten voor Rutte), is ze op tijd afgetaaid.
Laatst gewijzigd door smiley op 18 dec 2010, 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Robin

Bericht door Robin » 18 dec 2010, 12:51

smiley schreef:6 jaar wachtgeld http://www.spitsnieuws.nl/archives/binn ... st_op.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De progressieve oppositiefractie zal het na de kerst moeten doen met Jolande Sap, die al langer getipt werd als opvolger voor Halsema.
Hoezo progressief als je de islam met open armen in je hart sluit en die rk kerk bashed?

Opbokke die club schijnheilige oproerkraaiers.

GTRene

Bericht door GTRene » 18 dec 2010, 13:04

WTF zolang wachtgeld?
Update 11:42
Halsema zal volgens RTL-coryfee Frits Wester de politiek vaarwel zeggen. Omdat Halsema langer dan 12,5 jaar in de kamer zit, zal ze daarom tot haar pensioen recht hebben op wachtgeld.

Update 2
Rectificatie: Halsema heeft slechts recht op 6 jaar wachtgeld, omdat ze nog geen vijftig is.

en dan ook nog zelf opstappen, met andere woorden, helaas niet men status kunnen verbeteren door mee te regeren dan maar een mooi bedrag wachtgeld trekken nu het nog kan...

Elise

Bericht door Elise » 18 dec 2010, 13:05

smiley schreef:En omdat femke niet wil wachten tot de wachtgeldregelings wijziging erdoor is (anders mag ze koffie komen zetten voor Rutte), is ze op tijd afgetaaid.
Dat is wel een plausibele verklaring voor dit plotselinge vertrek :bag:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 18 dec 2010, 13:31

Wat een verschrikkelijk dom en vooringenomen geouwehoer hier over Halsema en GL zeg :nah:

Dat menig ondernemende DF'er weinig heeft met de linkse kant van ons electoraat is nog wel te begrijpen, maar haar betichten van het bashen van de RK kerk terwijl ze evengoed een mening heeft over de islam is nogal vreemd, want die is zeker wel kritisch van toon.

http://www.blikopnieuws.nl/bericht/1024 ... oeite.html

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... -islam.htm

http://www.telegraaf.nl/binnenland/4793 ... eem__.html

Daarnaast valt men hier weer met z'n allen over het wachtgeld heen. Ik snap niet zo goed waarom, volgens mij wordt deze regeling door alle regeringspartijen geaccepteerd. Ik vind het niet zo'n groot probleem als een 12 jaar zittend kamerlid die er bepaald geen 40 urige werkweek op na gehouden heeft wachtgeld krijgt, dan een PVV'er die na een aantal weken zijn spullen kan gaan pakken omdat er allerlei opmerkelijke incidenten uit zijn verleden boven water komen drijven :stom:

Daarnaast mag iedereen Halsema een slecht debater vinden, de pers en collega politici, tezamen met een hoop Nederlanders denken daar anders over :)

Ik ben geen GL stemmer, maar een aantal vliegen wat mij betreft echt ff te ruim de bocht uit.

Robin

Bericht door Robin » 18 dec 2010, 13:40

Point made partyondude. Het kwam bij haar nooit goed uit de verf dat islambashen waar ik net als het rk bashen wel voorstander van ben.

Maar ik ben echt blij met je linkjes daarover.

Ze stijgt in mijn achting.

Maar als ex collega van Duijvendak en haar linkse gedachtengang zal ze bij mij geen favoriet worden.

PvdA en SP zijn dus de partijen die de islam vertroetelen en GL minder tot niet.

Bedankt voor m'n verandering van inzicht naar FH en GL , denk dat ik de SP met GL bedoelde. :bag:

:hmmm: MAAR: Ik herinner me een EO discussieprogramma relatief kortgeleden waar ze t gristendom afviel en de islam met het hele hoofddoekverhaal min of meer verdedigde, vandaar.

Dat viel me toen weer zwaar van haar tegen weet ik nog dus zo dom en ongenuanceerd is dat van mij nu ook weer niet , partyondude. :angel: 8)

Dus.... :hmmm:

Plaats reactie