die laatste foto kwam wellicht door Allen z'n vrijetijd hobby

allen schreef:Zeiken kunnen we allemaal wel over een ander.

allen schreef:Zeiken kunnen we allemaal wel over een ander.
+veelElise schreef:Welnee, daar was ze helemaal niet goed in, een grote oproerkraaier is/was het.Richardt. schreef:Ze was iig. goed in debatten.
Niet dat is niet zo verwonderlijk, want de hele partij komt voort en bestaat uit oproerkraaiers.
Ik heb nog nooit iemand van groenlinks gezien die wel goed een debat kan voeren.
En dat heeft niks met politieke voorkeur te maken, want ik had wel veel respect voor Jan Marijnissen van de SP terwijl de SP ook niet mijn partij is.
Maus335i schreef:+veelElise schreef:Welnee, daar was ze helemaal niet goed in, een grote oproerkraaier is/was het.Richardt. schreef:Ze was iig. goed in debatten.
Niet dat is niet zo verwonderlijk, want de hele partij komt voort en bestaat uit oproerkraaiers.
Ik heb nog nooit iemand van groenlinks gezien die wel goed een debat kan voeren.
En dat heeft niks met politieke voorkeur te maken, want ik had wel veel respect voor Jan Marijnissen van de SP terwijl de SP ook niet mijn partij is.
Het enige wat Halsema de afgelopen verkiezingsdebatten deed was vooral bashen zonder steekhoudende argumenten en met name het eindeloos herhalen van haar zinnen was werkelijk tenenkrommend. Zelden zon slechte (op Cohen na) debatteur gezien.
Twinspark?Linkin Park? Park Distance Control? Central Park?GTRene schreef:ze verspark zich nog aan het einde van haar afscheids toespraak...
Robin schreef:Central Park?GTRene schreef:ze verspark zich nog aan het einde van haar afscheids toespraak...
Dat "goede voorbeeld geven" kun je wel aan mevrouw Halsema zelf overlaten.allen schreef:Zeiken kunnen we allemaal wel over een ander. Zelf het goede voorbeeld geven is weer een heel ander verhaal... 8)
Robin schreef:Twinspark?Linkin Park? Park Distance Control? Central Park?GTRene schreef:ze verspark zich nog aan het einde van haar afscheids toespraak...
Downforce Hans schreef:Betekend dat nu ook dat die Halsema aanspraak kan maken op die wachtgeld regeling?
Goede vraag.Downforce Hans schreef:Betekend dat nu ook dat die Halsema aanspraak kan maken op die wachtgeld regeling?
Volgens mij wel hoor, zover ik weet kreeg Wouter Bos die ook. En die had ook zelf besloten om op te stappen.Elise schreef:Goede vraag.Downforce Hans schreef:Betekend dat nu ook dat die Halsema aanspraak kan maken op die wachtgeld regeling?
Volgens mij geldt die regeling niet als je uit eigen beweging opstapt, maar dat weet ik niet zeker.
Dat zou overigens wel de enige juiste benadering zijn.
Als iemand uit eigen beweging ontslag neemt heeft deze ook geen recht op een uitkering.
Ik moest wel lachen om die opmerking in het NOS Journaal gisteren. "Maar wat heeft Halsema nu eigenlijk betekent voor GL? Want ze zijn van 11 zetels bij haar aantreden naar 10 met haar aftreden gezakt".... "Nouja in dat licht bekeken niet veel". TRUE!PD power schreef:Downforce Hans schreef:Betekend dat nu ook dat die Halsema aanspraak kan maken op die wachtgeld regeling?
Dan mag ze binnekort, de paltsoenendienst helpen![]()
Kijk dat ze nooit steekhoudende argumenten heeft, is logisch, omdat dat domweg niet kan met de standpunten van GL, die gebaseerd zijn op schijnargumenten en waanideëen, dan is het opzich best knap dat ze nog zoveel mensen in haar sprookjes kunt laten geloven.
smiley schreef:6 jaar wachtgeld http://www.spitsnieuws.nl/archives/binn ... st_op.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoezo progressief als je de islam met open armen in je hart sluit en die rk kerk bashed?De progressieve oppositiefractie zal het na de kerst moeten doen met Jolande Sap, die al langer getipt werd als opvolger voor Halsema.
en dan ook nog zelf opstappen, met andere woorden, helaas niet men status kunnen verbeteren door mee te regeren dan maar een mooi bedrag wachtgeld trekken nu het nog kan...Update 11:42
Halsema zal volgens RTL-coryfee Frits Wester de politiek vaarwel zeggen. Omdat Halsema langer dan 12,5 jaar in de kamer zit, zal ze daarom tot haar pensioen recht hebben op wachtgeld.
Update 2
Rectificatie: Halsema heeft slechts recht op 6 jaar wachtgeld, omdat ze nog geen vijftig is.
Dat is wel een plausibele verklaring voor dit plotselinge vertreksmiley schreef:En omdat femke niet wil wachten tot de wachtgeldregelings wijziging erdoor is (anders mag ze koffie komen zetten voor Rutte), is ze op tijd afgetaaid.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], EricYellow, Google [Bot], HJ2, Joost H., Kadett, Majestic-12 [Bot], maurizio, Sabberjoch, tomgtr en 7 gasten