Op zich leuke suggestie maar bij deze zet ik m'n vraagtekens. Is relatief weinig geld, zeker voor een auto met zo weinig km's. Het is aan de kont te zien echter ook een miata i.p.v. een mx-5 en dus zou er een mijlenteller in moeten zitten. En 144.000 mijl is een stuk meer (dat weet ik want die van mij heeft 142.500 mijl geredenspykerboy schreef:mischien ook wel heel leuk is een MX5... staat een zwarte voor 1500E (http://link.marktplaats.nl/403760620" onclick="window.open(this.href);return false;) mischien wel leuk om mee te beginnen? carbio RWD en wat pktjes om toch wat leuks te doen en redelijk makkelijk te tunen als ik het goed heb.... zelf ben ik er niet van maar veel jongeren wel dus waarom niet?
tussen haakjes ( ik ben zelf met een e36 325i begonnen en ben 17 maar die is dan ook voornamelijk voor circuit gebruik maar ook daarvoor viel mij de verzekering van mee van 800 euro per jaar... als ik hem volgend jaar op mijn naam zet)

Subaru's roesten op die plekken schijnbaar wel vaker. Zou ik de keuze hebben tussen een roestige witte stasjon of de duffe rode uit bijna 2000 zou het toch de laatste worden.