Oldskool: Golf IV GTI
- Macboy
Re: Nieuwe leasert uitzoeken, ik wil (meer) DF!
Foto's ergens ?
- Snipe
Weinig. Er staan een paar bij elkaar gescharrelde pics op bmw.nl: http://www.bmw.nl/nl/nl/newvehicles/loc ... _line.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
De Ultimate edition is leer en metallic lak voor 500,- meer tov de business line edition die 1495,- is.
Dus voor 1995,- heb je:
-16´´ LM
-Aut. Airco
-Xenon
-Leer
-Met. lak
-regen en lichtsensor
En nog wat dingen
En de lifestyle edition is met de bruine lak.
http://www.bmwblog.com/2009/09/17/frank ... e-edition/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dus voor 1995,- heb je:
-16´´ LM
-Aut. Airco
-Xenon
-Leer
-Met. lak
-regen en lichtsensor
En nog wat dingen
En de lifestyle edition is met de bruine lak.
http://www.bmwblog.com/2009/09/17/frank ... e-edition/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Snipe
Op de foto vind ik die kleur niks, maar in het echt is het geweldig. En 100 keer beter dan wit, zwart of grijs wat je al op elke hoek van de straat ziet.
- Barend
- Auto: F20 m135i
De 1-serie is absoluut een aantrekkelijk auto met het de Ultimate Edition in combinatie met het driver pack.
Je hebt dan alle luxe, plus de leder beklede sportstoelen. Erg mooi.
De Edition Lifestyle is niet leverbaar op de ED (20%) versies, dus dat schiet niet echt op.
Ik heb nog steeds niets besloten, ga vandaag over de 140000 km heen met mijn huidige auto, dus ik ben alweer zo'n 10000km over mijn beslissingspunt heen. Kansloos. Maargoed, het moet wel goedkomen. Ik heb veel nagedacht, en zal vanmiddag mijn keuze bekend maken. Hoop ik.
Je hebt dan alle luxe, plus de leder beklede sportstoelen. Erg mooi.
De Edition Lifestyle is niet leverbaar op de ED (20%) versies, dus dat schiet niet echt op.
Ik heb nog steeds niets besloten, ga vandaag over de 140000 km heen met mijn huidige auto, dus ik ben alweer zo'n 10000km over mijn beslissingspunt heen. Kansloos. Maargoed, het moet wel goedkomen. Ik heb veel nagedacht, en zal vanmiddag mijn keuze bekend maken. Hoop ik.
- Thomasss
- Auto: Bakfiets!
Doe gewoon weer een Megane Coupe, maar dan dCi 110 EDC met GT-Line pakket en Bose erin. 8)
Of de GT, 29K klaar, wel 1 op 10.
Of de GT, 29K klaar, wel 1 op 10.

- Barend
Re: Nieuwe leasert uitzoeken, ik wil (meer) DF! <- Gevonden.
Eindelijk is het bestelformulier verzonden.. Nu nog even wachten totdat onze leaseafdeling de bestelling goedkeurt en verwerkt heeft, en dan wordt ie hopelijk snel bij de dealer besteld..
Het is toch de GTI geworden, hij is met 'onze' leaseconstructie duur, maar ik leef ook maar één keer en het is toch een erg leuke auto voor het geld. Als ie besteld is maar eens achter de levertijd aangaan, die was een maand langer dan normaal een paar weken geleden vanwege problemen met de levering van het 2 liter blok ofzoiets..
Maargoed, er moet nu toch iets vreemds gebeuren als ie niet meer doorgaat.
Thanks voor alle adviezen, meningen en andere teksten! Ik weet in ieder geval zeker dat ik bij de GTI niet bij mezelf denk 'Had ik maar de GTI genomen', terwijl ik dat bij een andere auto wel zou gaan denken waarschijnlijk.
In deze kleur: Carbon Steel Grey

Met dit navigatiesysteem:
Het is toch de GTI geworden, hij is met 'onze' leaseconstructie duur, maar ik leef ook maar één keer en het is toch een erg leuke auto voor het geld. Als ie besteld is maar eens achter de levertijd aangaan, die was een maand langer dan normaal een paar weken geleden vanwege problemen met de levering van het 2 liter blok ofzoiets..
Maargoed, er moet nu toch iets vreemds gebeuren als ie niet meer doorgaat.
Thanks voor alle adviezen, meningen en andere teksten! Ik weet in ieder geval zeker dat ik bij de GTI niet bij mezelf denk 'Had ik maar de GTI genomen', terwijl ik dat bij een andere auto wel zou gaan denken waarschijnlijk.
In deze kleur: Carbon Steel Grey
Met dit navigatiesysteem:
- Kasteel
Re: Nieuwe leasert uitzoeken, ik wil (meer) DF! <- Gevonden!
Ben blij voor je, is denk ik de beste keus en de kleur is top! Nog een groot voordeel van de GTI is dat deze niet over die hoerige cornerlights beschikt (vind dat echt zo fucking afschuwelijk).
-
Gefeliciteerd, nu hopen op een snel en positief antwoord 

- ErikMartijn
Super! Erg mooie auto, en je hebt natuurlijk helemaal gelijk, de leuke dingen in het leven moet je niet uitstellen! 

- Mark 320iS
Gefeliciteerd! Daar ga je geen spijt van krijgen!
En inderdaad, je leeft maar 1 keer, nu kan het dus geniet ervan!
En inderdaad, je leeft maar 1 keer, nu kan het dus geniet ervan!
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
-
Klinkt gek maar ik durf het te zeggen: verstandig! 
Nogmaals feli!

Nogmaals feli!
-
Gefeliciteerd! Goede keuze. 

-
OnlineMartijn_bmw
de beste keuze
en mooie kleur!!

-
- Petrolhead Tom
Gaaf man! Gefeliciteerd!
-
- Auto: M3P, 130i
Eindelijk een keuze gemaakt 
Welke olies heb je nog meer gekozen? Ruitjesbekleding is een must in een gti imho.

Welke olies heb je nog meer gekozen? Ruitjesbekleding is een must in een gti imho.
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Gefeliciteerd, altijd goed een GTI vergeet alleen niet een goede verzekering af te sluiten want er komt een dag dat je wakker wordt en je GTI er niet meer staat..
helaas uit eigen ervaring..

- Michel P
Congrats, ga je plezier aan beleven, heel veel auto voor dat geld!
@Indobesar, ruitjes bekleding is standaard!!!
Michel
@Indobesar, ruitjes bekleding is standaard!!!
Michel
- dvh
Mooi hoor ! Gave kleur ook !
- Barend
Ik werd zojuist gebeld door de leasemij, de auto is goedgekeurd en ze gaan de bestelling meteen doorvoeren. Kan helaas de VW dealer niet bereiken waardoor ik nog geen idee heb wat de levertijd is, maar dan zal wel een weekje of 12 zijn.
- Macboy
Geweldig man !!!!
Je leeft inderdaad maar een keer, om die reden heb ik ook de GTI gekozen
Je leeft inderdaad maar een keer, om die reden heb ik ook de GTI gekozen

- Barend
Ondertussen zit de GTI alweer ergens op de 120000 kilometer.
De laatste tijd wat stomme pechdingetjes gehad, de afgelopen 3 maanden:
- parkeerdeukje zonder briefje
- Scheur in mijn voorruit, van 1 cm tot 30 cm binnen een halfuur terwijl ik naar A'dam reed
- Katalysatorstoringslampje, is snel in garantie gefixt. (Magneetklepdinges)
- Radiator lek (was volgens mij een steen tegenaan geketst, zat een flinke deuk aan de onderkant)
- De vriendin die de garage wat te strak uitstuurde, dus flink wat diepe krassen rechtsachter boven het wiel.
- En gisteren weer het katalysatorstoringslampje, dus nu staat ie weer bij de garage, en gaan ze een andere oplossing als de vorige keer zoeken..
Je doet er weinig aan, maar vervelend is het wel.
Hij heeft me wel weer volledig probleemloos door heel Ierland gebracht, wat overigens geen aanraden is met het standaard GTI onderstel, alles behalve comfortabel daar.
Maargoed, de reden tot het schoppen van dit topic, julie raden het al; Ik ben weer op zoek naar de opvolger van de Golf. Ditmaal - zoals ik bij het bestellen van de GTI al had besloten - weer een goedkopere auto. In de lease nog steeds.
Mijn shortlist:
1. Opel Ampera - Dat koppel! In het brandweerrood gewrapt ook best een mooie auto denk ik. Erg zuinig, elektrische aandrijving is heerlijk, tevens de goedkoopste auto van mijn lijst vanwege de 0% bijtelling.
2. Mercedes A-klasse - De mooiste auto van dit moment! Reed goed, mooi interieur. Alle de huidige versies hebben 20% bijtelling. Is uiteindelijk volgens mij wel de duurste auto in dit rijtje. Die opties he..
3. Lexus CT200h - Die afwerking! Eigenlijk pas ik er net niet lekker in, maar daar is vast wel iets aan te doen met een andere stoelrails.
4. VW Polo BlueGT - 140pk, 20% bijtelling op een mooie cataloguswaarde. Twijfel of ie ruim genoeg is.
Of Golf VII 1.4T met cilinderuitschakeling, maar die is officieel nog niet aangekondigd.
*. Citroen DS5 - Zou ik eigenlijk naar moeten gaan kijken, heeft sinds kort slechts 14% bijtelling. De automaat schijnt ruk te zijn. Ik vind het wel een dikke bak om te zien, met opties tot 4WD.
Ik denk dat het de Ampera wordt, het enige nadeel wat die auto heeft is dat ie geen achterbank heeft maar twee stoelen vanwege de accu's die van voor naar achter door het midden lopen. Dus nooit meer meer dan 3 mensen meenemen. Over ongeveer 6 weken wil ik mijn bestelling gaan doen.
Iemand nog suggesties? Ik vind alles best, ik wil alleen wel gaan besparen op de leasebak!
De laatste tijd wat stomme pechdingetjes gehad, de afgelopen 3 maanden:
- parkeerdeukje zonder briefje
- Scheur in mijn voorruit, van 1 cm tot 30 cm binnen een halfuur terwijl ik naar A'dam reed
- Katalysatorstoringslampje, is snel in garantie gefixt. (Magneetklepdinges)
- Radiator lek (was volgens mij een steen tegenaan geketst, zat een flinke deuk aan de onderkant)
- De vriendin die de garage wat te strak uitstuurde, dus flink wat diepe krassen rechtsachter boven het wiel.
- En gisteren weer het katalysatorstoringslampje, dus nu staat ie weer bij de garage, en gaan ze een andere oplossing als de vorige keer zoeken..
Je doet er weinig aan, maar vervelend is het wel.
Hij heeft me wel weer volledig probleemloos door heel Ierland gebracht, wat overigens geen aanraden is met het standaard GTI onderstel, alles behalve comfortabel daar.

Maargoed, de reden tot het schoppen van dit topic, julie raden het al; Ik ben weer op zoek naar de opvolger van de Golf. Ditmaal - zoals ik bij het bestellen van de GTI al had besloten - weer een goedkopere auto. In de lease nog steeds.
Mijn shortlist:
1. Opel Ampera - Dat koppel! In het brandweerrood gewrapt ook best een mooie auto denk ik. Erg zuinig, elektrische aandrijving is heerlijk, tevens de goedkoopste auto van mijn lijst vanwege de 0% bijtelling.
2. Mercedes A-klasse - De mooiste auto van dit moment! Reed goed, mooi interieur. Alle de huidige versies hebben 20% bijtelling. Is uiteindelijk volgens mij wel de duurste auto in dit rijtje. Die opties he..
3. Lexus CT200h - Die afwerking! Eigenlijk pas ik er net niet lekker in, maar daar is vast wel iets aan te doen met een andere stoelrails.
4. VW Polo BlueGT - 140pk, 20% bijtelling op een mooie cataloguswaarde. Twijfel of ie ruim genoeg is.
Of Golf VII 1.4T met cilinderuitschakeling, maar die is officieel nog niet aangekondigd.
*. Citroen DS5 - Zou ik eigenlijk naar moeten gaan kijken, heeft sinds kort slechts 14% bijtelling. De automaat schijnt ruk te zijn. Ik vind het wel een dikke bak om te zien, met opties tot 4WD.
Ik denk dat het de Ampera wordt, het enige nadeel wat die auto heeft is dat ie geen achterbank heeft maar twee stoelen vanwege de accu's die van voor naar achter door het midden lopen. Dus nooit meer meer dan 3 mensen meenemen. Over ongeveer 6 weken wil ik mijn bestelling gaan doen.
Iemand nog suggesties? Ik vind alles best, ik wil alleen wel gaan besparen op de leasebak!
- Arthur
- Auto: Nr.51
Re: Alweer een nieuwe leasert uitzoeken! (muesli!?)
320d EDE met automaat
DE revelatie van het moment 
Maar ff serieus, er is heel veel goedkoper dan een Golf GTI. Wat zijn de criteria?

Maar ff serieus, er is heel veel goedkoper dan een Golf GTI. Wat zijn de criteria?