voor welke marktErik K. schreef:In de video uit de 'Closed room' wordt de 340pk ook bevestigd.
de EU versie/markt krijgt 360pk...daar sta ik op
voor welke marktErik K. schreef:In de video uit de 'Closed room' wordt de 340pk ook bevestigd.
romo schreef:340 Pk is ook mager uitgaande van een 35i die >306 levert............
Ik krijg steeds meer het "net niet" gevoel bij deze kar.................maar laten we nog even wachten en niet te snel oordelen....................
rvr schreef:romo schreef:340 Pk is ook mager uitgaande van een 35i die >306 levert............
Ik krijg steeds meer het "net niet" gevoel bij deze kar.................maar laten we nog even wachten en niet te snel oordelen....................
haha volgens mij heb jij je oordeel op ieder pagina hier gegeven, grappig
340-360 pk knappe vent als je dat voelt, helaas onbetaalbaar voor mij maar wat een lekkere bak deze 1M
Tristan schreef:Nou, zet hem maar neer hoor.Leukste ///M sinds jaren imho.
+1Ruben schreef:Hands up voor Rico
Om dan ook maar eens met de +1 hype mee te gaan, een dikke +1 voor Tristan.Tristan schreef:@Rico: Vermogen is niet alles. Kijk naar het gewicht i.c.m. kleine wielbasis. Waarbij de M3 soms als logge boot wordt gezien, wordt dit weer een ///M die lichtvoetiger wordt. En tuurlijk kan je deze ///M laten chippen, binnen enkele maanden hebben de gerenommeerde tuners de software allang gekraakt. Dat deze te laat komt? Volgens mij is de 1 coupe pas net 2 jaar op de markt en zal deze nog min. 2 jaar op de markt blijven. Uiterlijk is persoonlijk, maar neemt niet weg dat het een spannende auto is.
4,4 kg/pk geeft een gewicht van 1.496 kilo. Een M3 is nog geen 60 kilo zwaarder.Tristan schreef:Kijk naar het gewicht i.c.m. kleine wielbasis. Waarbij de M3 soms als logge boot wordt gezien, wordt dit weer een ///M die lichtvoetiger wordt.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Google [Bot] en 13 gasten