BMW E36 M3 3.0l
- vwk
Re: BMW E36 M3 3.0l
Prachtbak! Dat moment van klaar ken ik, geweldig toch!? OEM is prima, maar die LM's moeten er echt onder!
-
- Auto: Land Rovers / Alfa Romeos
of doorschuiven naar moi................. :banaan: :banaan: 

- ///Martijn
@markm,
auto's tot 15 jaar kosten het volle pond, in mijn geval 71,50euro (e36 3.2 uit 96).
auto's tot 15 jaar kosten het volle pond, in mijn geval 71,50euro (e36 3.2 uit 96).
-
tot 15 jaar had ik gevonden idd, maar ik zie nergens staan wat het kost voor auto's ouder dan 15 jaar en gelden daar dan dezelfde regels voor? dus ook minimaal 3 maanden?
- Erik K.
Auto's ouder dan 15 jaar kost iets van 21euro en geldt volgens mij ook de min. 3 maanden regel.
Ik had hetzelfde als jou, mijn auto is van 12/95, maar ja een maand kost ook 60euro en dan nog eens 21 maakt 81 en ik rij er toch niet meer mee dus meteen maar geschorst.
Volgend jaar kost het ons niet zoveel meer
Ik had hetzelfde als jou, mijn auto is van 12/95, maar ja een maand kost ook 60euro en dan nog eens 21 maakt 81 en ik rij er toch niet meer mee dus meteen maar geschorst.
Volgend jaar kost het ons niet zoveel meer

-
ja ik had het gevonden ja was iets in de 20 euro.
vanmiddag ff langs het postkantoor geweest dus hij is weer geschorst.
Volgend jaar idd een kopie
vanmiddag ff langs het postkantoor geweest dus hij is weer geschorst.
Volgend jaar idd een kopie

-
Beetje een late reactie maar we zijn hier aan het verbouwen en ik geraak niet meer zo snel bij de pc..
Deze staat sinds een weekje of 3 ook lekker op stal, naast de verwarming met de druppellader eraan.
Op een zonnige winterdag haal ik hem nog wel eens buiten maar bij veel sneeuw/regen/kou (lees vooral veel zout) blijft die meestal ook wel binnenstaan tot de lente.
Op dit moment heb ik er helemaal al geen tijd meer voor dus veel zal die int kort niet meer buiten komen.
Ik laat de LM's volgend jaar normaal gezien terug opmaken en dan zullen we wel verder zien..
Ik post binnekort nog wel eens wat nieuwe foto's ook...

Deze staat sinds een weekje of 3 ook lekker op stal, naast de verwarming met de druppellader eraan.
Op een zonnige winterdag haal ik hem nog wel eens buiten maar bij veel sneeuw/regen/kou (lees vooral veel zout) blijft die meestal ook wel binnenstaan tot de lente.
Op dit moment heb ik er helemaal al geen tijd meer voor dus veel zal die int kort niet meer buiten komen.
Dat is echt puur genieten ja! 8)vwk schreef:Prachtbak! Dat moment van klaar ken ik, geweldig toch!? OEM is prima, maar die LM's moeten er echt onder!
Ik laat de LM's volgend jaar normaal gezien terug opmaken en dan zullen we wel verder zien..

Ik post binnekort nog wel eens wat nieuwe foto's ook...
- Michel P
OEM in deze staat is geweldig, maar heeft gezien het werk ook wel de nodige knaken gekost. Ben geen fan van blauw, maar het plaatje klopt gewoon 100%. Veel plezier met de fraaie M, en hou de auto heel.
Michel
Michel