Juni '93
3.0 286 pk
Avus-blauw
Alcantara interieur
194*** km (maar in de fleur van zen leven 8) )
In 2006 begon de zoektocht naar een E36M3 en uiteindelijk is het deze geworden, oorspronkelijk duitse wagen, gekocht met een kleine 180*** km, met ohb/historiek.
In de winter van 2007 volledig, op de motor na, gedemonteerd voor een volledige respray en vervanging van alle rubbers.
Mechanisch nooit iets op bespaard, deze zomer nog wat kosten gedaan aan remmen en ophanging zoals 3.2 schijven met EBC Yellow blokken, stalen remleidingen, verstelbare KW, ...
Deze wagen bezorgt me ongeloofelijk veel rijplezier, krachtige 6cil onder de kap met zijn geweldige sound, zalig!
En volledig OEM, zo heb ik het graag..

Zo gekocht:
En nu...
Ik heb ook nog een set (echte) BBS Le Mans staggered set liggen, voor 8,5 breed, achter 9,5.
Zeer mooi allemaal maar hij bolt gewoon beter op de 17" velgen, vandaag dat ik er het laatste jaar niet meer mee heb gereden.
Al zal ik ze nooit verkopen, echt een super-set voor een E36M3!
Op dit moment staat hij voor een tijdje op stal, lekker warm naast de verwarming aan de druppellader.. tis winter en ik wil hem toch ook een beetje sparen.
Dit jaar een aantal keer op circuit geweest maar daar ga ik met de tijd ook een andere oplossing voor zoeken, iets anders erbij, maar wat nog geen idee.