siegerdehaan89 schreef:ligt dan echt aan jezelf Frank, elke rwd kan dwars :banaan:
True, wil ie ook wel.
Het zijn de skills die missen denk ik... :playcar:
siegerdehaan89 schreef:ligt dan echt aan jezelf Frank, elke rwd kan dwars :banaan:
Wat voor alfa had je in gedachte ??siegerdehaan89 schreef:
En verder? Ik tuf lekker rond. Geniet ervan zolang het nog kan maar een alfa onder de kont zie ik ook wel weer helemaal zitten!
Goed om te horen Sieger!siegerdehaan89 schreef:Woehoee!
Eindelijk fijne bandjes voorop, HUGO BEDANKT!![]()
![]()
Continental Sportcontact 3!
Stukken beter. Hopelijk issie nu ook minder Zoekerig.
Goeie keuzes vriend!siegerdehaan89 schreef:Woehoee!
![]()
Ook effe nieuwe topmounts voor achterkantje bestellen en dan vernieuwen + 2 dempers. Ook maar eens kijken naar andere veren voor het mooie kontje. Mag wel iets hoger ook...![]()
Verder binnekort ook maar effe grote beurt doen en de indicator lampjes op groen zetten!
En verder? Ik tuf lekker rond. Geniet ervan zolang het nog kan maar een alfa onder de kont zie ik ook wel weer helemaal zitten!
Niels v/d burgh schreef:Wat voor alfa had je in gedachte ??siegerdehaan89 schreef:
vwk schreef:Goeie keuzes vriend!siegerdehaan89 schreef:Woehoee!
![]()
Ook effe nieuwe topmounts voor achterkantje bestellen en dan vernieuwen + 2 dempers. Ook maar eens kijken naar andere veren voor het mooie kontje. Mag wel iets hoger ook...![]()
Verder binnekort ook maar effe grote beurt doen en de indicator lampjes op groen zetten!
En verder? Ik tuf lekker rond. Geniet ervan zolang het nog kan maar een alfa onder de kont zie ik ook wel weer helemaal zitten!![]()
SportContact 3 zaten ook rondom de 328 en nu de M3, topband. Je hebt ze meegemaakt Am Ring toen ze nieuw waren. Heb je achter nou nog die je al had?
Andere veren achter is misschien nog wel het beste wat je kan doen.
En qua beurt: er kunnen 2 type oliefilters in een 328, jij moet net de andere hebben als die er als het goed is in de schuur ligt
siegerdehaan89 schreef:Niels v/d burgh schreef:Wat voor alfa had je in gedachte ??siegerdehaan89 schreef:
vwk schreef:Bak is ATF, differentieel is uit mijn hoofd 75W90 voor non-sper en 75W140 voor sper.
Edit: van de Castrol site:
Handgeschakelde versnellingsbak 5/1
Inhoud : Smeermiddel inhoud 1,1 liter
Gebruik : Normaal
Produkten :
Castrol ATF TQ DIII
Castrol TQ-D
Differentieel, achter
Inhoud : Smeermiddel inhoud 1,7 liter
Gebruik : Normaal
Produkten : Castrol SAF-XO
Had het dus goed. SAF-XO is 75W90 en SAF-XJ is 75W140. Dikkere olie zou ik niet doen.
Gebruikers op dit forum: Bakker, bartje325i, beske, Gus, Jan Terwolde, mark123, Martijn M, Murena, Ti-Tourist (Erik) en 6 gasten