Zijn er verder nog echte punten om op te letten? Had zelf wel sportstoelen als pre staan, daar die std tuinstoelen het gewoon niet zijn voor mij

Ps gewoon algemeen draadje, verwacht geen C2S op korte termijn in Arnhem

hij oogt wel compact, is echter 4.42m lang...ter vergelijking, mijn kar is 4m en jou M3 iets van 4.60m ofzo?romo schreef:Viel mij gisteren weer op in Essen hoe klein en compact die Porkers eigenlijk zijn, zeker als je ze vergelijkt met andere sportieve karren..................
Toch wel fraai...................
kun je nagaan...je verkijkt je er lelijk op bij de 997 die nog geen 20cm korter isromo schreef:461,5
velgen kunnen beter, maar opzich verder oogt het goedErikMartijn schreef:Dat vind ik er dus echt verschrikkelijk uitzien!
Je hebt drie onderstelsmaken op een 997. Normaal. PASM. Sportonderstel. WIl je een sper, dan zit je vast aan het sportonderstel. 30 milimeter dan lager en behoorlijk aan de stevige kant. Qua veercomfort is er amper nog verschil met een GT3. Erg persoonlijk of je dat te vindt of niet: ik zou er meer dan prima mee kunnen leven! OEM sper is een platensper dat 40% spert.Kasteel schreef:(...) Wat me echter opvalt is dat alleen bij een verlaagd onderstel er een mechanisch sper gemonteerd is. Klopt dit en zo ja, waarmee is dit sper te vergelijken?
Plenty of choise. Quaife, Drexler, Guards etc.Kasteel schreef:Is er voor de Porkers zonder std sper dergelijk iets achter te monteren (oem/aftermarket).
The usual suspects. Als je een discotheek in je auto wil is het standaard systeem niet top. Als je een lang bovenlijf hebt is het schuifdak niet je beste vriend. PCCB remt geweldig maar kan ook geweldig zwaar voor je portemonnee zijn.Kasteel schreef:Zijn er verder nog echte punten om op te letten? Had zelf wel sportstoelen als pre staan, daar die std tuinstoelen het gewoon niet zijn voor mij.
Wat verser: http://pcg.onlinevoorraad.nl/see948a4e5 ... h_key=9287" onclick="window.open(this.href);return false;Kasteel schreef:Voorbeeldje: http://pcg.onlinevoorraad.nl/se8fa1926f ... h_key=9287" onclick="window.open(this.href);return false;
Komt redelijk in de buurt, hoewel ik de kleur en achterwisser niet alles vind (en zie liever de 'eenvoudige' 5spaaks).
ivh met die uit DLD? klopt.romo schreef:^ die is dus 2 jaar ouder als ik het lees...............
klopt...vind ik ook.romo schreef:Hoe meer ik zo`n "standaard" 911 bekijk, des te meer ik vind dat er zo`n taartschep achter op moet.................dat standaard ding lijkt zo "naakt"...........ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen......................
Vergeet dat pccb, veuls te duur en remt niet harder dan staal.steve smith schreef:Bart, je zoekt een handbak zonder schuifdak op stalen remmen, met sper, de sportstoelen met schouderstukje en zonder dom klokje op het dashboard. Toch? En ik zou op straat lekker op 18" gaan rijden en die domme sierstukken met 4 pijpjes in de vuinisbak gooien. 2 pipes, just because you can and to piss offf the wankers that need 4!
Ik heb verschillende maten die de PCCB erop hebben staan op hun wagens (allen een GT3RS van verschillende generaties) en ze zijn er toch allemaal vol lof over .Downforce Hans schreef:Vergeet dat pccb, veuls te duur en remt niet harder dan staal.
1x in een grindbak en je hebt kans at het een heeeeeeeel duur uitstapje wordt met al die kiezels en je schijven van Carbon.
Downforce Hans schreef:
Dat klokje kan je inderdaad ook vergeten want met maar 355 pk kom je altijd te laat.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] en 9 gasten