Dat ding oogt gewoon veel breder

Geheel GT3 look? Doen! Dan maar een beetje behelpen met slechts 300pk....duifjes.com schreef:Ik kan een 1999-er 996 Carrera tiptronic kopen 116.000km op de teller met een GT3 pakket voor slechts € 37.500,= maar ja die specs........alleen de prijs is zeer oke!
Die 60pk meer van een GT3 zou me ook gestolen kunnen worden, 360pk op 1350kg is ook niet spectaculair (lees: een beetje leuk getunede Impreza's en EVO's rijden je op een recht stuk weg gewoon voorbij), maar het kan gewoon veel beter tegen circuit-gebruik.Niels schreef:Geheel GT3 look? Doen! Dan maar een beetje behelpen met slechts 300pk....duifjes.com schreef:Ik kan een 1999-er 996 Carrera tiptronic kopen 116.000km op de teller met een GT3 pakket voor slechts € 37.500,= maar ja die specs........alleen de prijs is zeer oke!
Altijd die (cijfers) specs hier op DFWaarom rijdt iedereen dan gewoon niet in een Toyota Supra met scheepsturbo en 700pk?? Hoogste specs voor je geld 8) red je makkelijk voor een kleine 40K.
Geloof ik Peter, maar ik lees nergens dat de auto voor het circuit bedoeld isPeter Tunissen schreef:Die 60pk meer van een GT3 zou me ook gestolen kunnen worden, 360pk op 1350kg is ook niet spectaculair (lees: een beetje leuk getunede Impreza's en EVO's rijden je op een recht stuk weg gewoon voorbij), maar het kan gewoon veel beter tegen circuit-gebruik.
Met je gewone 996 op semi-slicks gaan rijden geeft oil starvation geeft een grijnzende Porsche werkplaats chef die de rebuild voor zijn rekening mag gaan nemen. Is niet leuk.
Zo'n GT3 is volgens mij de auto die zo ongeveer het beste tegen alle vormen van misbruik kan, dat zou me veel meer waard zijn dan die paar pk's.
Een 700pk Supra is mooi om te poetsen, hoef je echt geen rondje Ring mee op snelheid te doen of je wordt hele goede vriendjes met de sleepdienst.