Robin schreef:Over snelheidsbeleving, dat had de M3 meer, maar dat lag aan de sound in 't interieur, want ze zijn even snel. Zoals vanmiddag, moest ik ff naar Joure en weer terug naar Heerenveen. Kom dus uit Joure de GROOOOTE rotonde van Joure op en moet 'm zegmaar meer dan 3/4 naar A7 richting Heerenveen Groningen nemen. Dan zit je in die binnenbaan op de rotonde en geef je gas om de A7 op te gaan bij 80/90 ofzo met daarbij dus die 'bocht die eerst komt om opp de A7 te geraken. Altijd heerlijk want dan gaat de kont net niet aan de haal(was droog maar koud weer) en dan lel je 'm door tot 220 oid in luttele secondes, maar vooral dat eerste gevoel, die bocht plank in z'n 3 nemend.Blijft lekker met dat ding:Snelheidsgevoel 100%. Je voelt de wagen wringen en ik denk dat -ook hier- een aantal personen zitten die op dat moment geen volgas geven, om wat voor reden(in dit geval de kracht) dan ook.![]()
Op nat is 't helemaal een schaatsbeleving daar. Power plenty dus, in bepaalde bochten. En dan LEEFT dat ding ook met z'n onderstel/besturing. Daar is ie OOK voor gebouwd, niet alleen immer Gerade aus.Dus BMW moet met de M3 E90/92 V8 echt wel wat gaan doen: Een chip/uitlaat en sperdiff en het feest van nu wordt een grote orgie met dat ding van mij. En geen kip die 't ziet. Ja als ze me bumperkleven:Adios fokkers! LOL
Quote van een insider op E90 post; "The difference will be day and night"
Over verschil tussen de 335i en de "next generation" M3 dus..............
FWIW that is...........................