///Martijn schreef:toevallig! Die van mij is bij de linkerdeur ook kapot sinds afgelopen weekend. toch iets met kou??
Zal dit draadje wel eens doorspitten als ik er aan toekom.
haha :banaan: mijne werkt weer (linker deur bestuurder)
dacht net van, laat ik eens wd40 in de sloten spuiten tegen vorst, niet dat men auto daar last van heeft in de garage, maar gewoon to be sure en smering.
niet dat het daardoor weer werkte hoor, maar dat wilde ik doen...toen dacht ik ff wat proberen of ik hem weer mee kan laten werken.
als ik de sleutel in het linker portier draaide werkte alles...(rechts zit geen sleutelgat) en via de achterklep (das de chekker) werkte dus alleen de achterklep en het rechter portier (net als destijds)
ik men sleutel in de achterklep helemaal rechts en links een paar keer...nope op afstand bediening geen verschil...
toen via linkerdeur slot...maar dan snel achter elkaar op slot en weer los, op slot en weer los...dat vind ie niet lekker en opeens deed men CV ook niet mer via mijn deurslot
ik dacht hey

toen via de afstandbediening wat prutsen...hm.
toen weer via het deurslot die het ondertussen weer deed :idea: hup, weer snel dicht en los , dicht en los wat ie niet zo leuk vond en dan weer protestteert
en dan doet ie weer niet, toen ff wachte en yep werkte het weer via de sleutel en dacht nu ff via de afstandbediening en verrek

hij werkt weer :banaan:
dus hoef nog steeds men nwe actuator niet in de deur te plaatsen, vorige winter kreeg ie ook zo'n hik up van een paar weken...en daarna werkte ie weer feilloos na wat met de sloten rommelen tot dus paar weken terug(bijna een jaar)
nu dus weer klaar

voor nop.