http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2" onclick="window.open(this.href);return false;
ff originele voorbumper terug en een paar 16" e38 gesmede putdeksels eronder......
 Bak is dezelfde 4-bak automaat als onder de e32.....
  Bak is dezelfde 4-bak automaat als onder de e32..... Bak is dezelfde 4-bak automaat als onder de e32.....
  Bak is dezelfde 4-bak automaat als onder de e32..... 
  
  
  kost maar 4.500 euro zo te zien...vast van een sjeik ofzo
   kost maar 4.500 euro zo te zien...vast van een sjeik ofzo  

Zelfde als e34. Onderkant deuren en tankopening. En als je een gave vind geef dan die 1000 piek uit en breng 'm naar Alphen voor conservering. Dan blijft het ook zo.... Ik heb dat niet gedaan en leergeld betaald.Niels schreef:Ja die is ook smakelijk maar dan is LPG wel noodzaak. Een vriend van me heeft wel eens in zo'n ding gereden en 1 op 5 was geen uitzondering. Hoe staat het met de roest gevoeligheid van de E32 eigenlijk Steve? Enig idee?
 
   Wat een lijkenbak.
  Wat een lijkenbak. 
 
steve smith schreef:LOL @ Rene. Je haalt qua auto's ook echt overal de meeste smerige lelijke smekkerds tussenuit!
 always there when you need a laugh
  always there when you need a laugh  
steve smith schreef:320pk m'n reet. S38 met M88 inlaatspruitstuk, dus waarschijnlijk ook diens electronica. 300 is al optimistisch.
 ik zou het niet weten, standaard heeft zoiets iets van 286  ofzo?
  ik zou het niet weten, standaard heeft zoiets iets van 286  ofzo? alleen de carros was niet z'n sterkste punt qua twisting a bit.
   alleen de carros was niet z'n sterkste punt qua twisting a bit.+1 een klassieker moet je rijden omdat je het leuk vind niet om goedkoop uit te zijndvh schreef:
Wat een lijkenbak.
Anyway, een C1 is absoluut niet geschikt voor een autoliefhebber.....
Ikzelf rij hem omdat ie gewoon goedkoop is, ik hem makkelijk kwijt kan in het centrum v/d stad waar ik werk en het ziet er kek uit. Maar warm wordt ik er niet van.. Hij doet wat ie moet doen en dat doet ie goed, maar meer dan dat is het niet.
Voor de ruimte hebben we nu een Focus station.. Ondanks ik wel de snelste diesel uitvoering heb, en het best stuurt, is het niet echt een liefhebbersauto..
Ik dub ook genoeg om hem weg te doen en er een mooie bmw voor terug te kopen, of een dikke benz.
Of mijn C1 te verkopen en voor het geld een leuke TT te halen of dergelijke.
Maar goed.. de Focus is qua onderhoud in nagenoeg perfecte staat.. nooit geen problemen mee gehad. En de C1 is net ingereden en kost me geen drol..
Dus ik wacht gewoon nog even..
Wel denk ik dat een klassieken aanschaffen + rijden meer kost dan begroot. De verhalen die ik tegenkom van mensen die oude auto's als daily gebruiken komen vaak op hetzelfde neer, met als conclusie dat de kosten tegenvallen.
De V70 is gewoon een prima gezinsbak.
Je had gewoon je m3 erbij moeten houden ! ....

 Je kunt niet verwachten dat er aan een oudere auto niks gaat mankeren maar met alle respect, moderne auto's zijn ook niet bepaald briljant als het gaat om onderhoudskosten. Pak je een roestvrije Mercedes W124 en je vervangt alle rubberen delen van onderstel en motor en je hebt volgens mij een auto die beter is dan de gemiddelde modernere auto. Mijn E46 is een van de fijnste auto's die ik tot nu toe heb gehad maar alles behalve goedkoop in onderhoud en afschrijving. Afschrijving is zo'n 2500,- per jaar geweest en alle typische E46 zwakke punten zijn wel voorbij gekomen: brandstofpomp, LMM, draagarmen, achterveren, CV-unit, kachelweerstand en vast nog wel e.e.a. Verder  bespaar ik je de lijst van de 99-er Golf 4 TDI van mijn pa en de lijst van de 2002 Ibiza 130pk TDI van een vriendin van me...... Dan ben ik echt benieuwd wat een oude Benz of BMW doet
  Je kunt niet verwachten dat er aan een oudere auto niks gaat mankeren maar met alle respect, moderne auto's zijn ook niet bepaald briljant als het gaat om onderhoudskosten. Pak je een roestvrije Mercedes W124 en je vervangt alle rubberen delen van onderstel en motor en je hebt volgens mij een auto die beter is dan de gemiddelde modernere auto. Mijn E46 is een van de fijnste auto's die ik tot nu toe heb gehad maar alles behalve goedkoop in onderhoud en afschrijving. Afschrijving is zo'n 2500,- per jaar geweest en alle typische E46 zwakke punten zijn wel voorbij gekomen: brandstofpomp, LMM, draagarmen, achterveren, CV-unit, kachelweerstand en vast nog wel e.e.a. Verder  bespaar ik je de lijst van de 99-er Golf 4 TDI van mijn pa en de lijst van de 2002 Ibiza 130pk TDI van een vriendin van me...... Dan ben ik echt benieuwd wat een oude Benz of BMW doet   Daarnaast moet je er geen 30+dkm/jr mee willen gaan rijden.
 Daarnaast moet je er geen 30+dkm/jr mee willen gaan rijden. 
   
  
Alleen dat de huidige regels t/m 2012 geldenChristoph schreef:Er is toch helemaal niks zeker mbt 14% dieselstokers in 2013?Michel P schreef:De diesels lijken erg interesant, maar als er straks in 2013 weer wegenbelasting betaald moet worden dan is je voordeel weg, door de hoge diesel MRB, met de verwachting dat die voor diesels nog wel eens verder kan stijgen.
Michel

 Verder wil ik niet te veel toeleggen omdat we met (nog meer) verbouwingsplannen rondlopen voor het huis, garage en tuin
  Verder wil ik niet te veel toeleggen omdat we met (nog meer) verbouwingsplannen rondlopen voor het huis, garage en tuin   
  )
 )
Deze krijgt mijn stem! 8)steve smith schreef:Dan heb ik net zo lief deze ouwe turboturbo
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2" onclick="window.open(this.href);return false;
ff originele voorbumper terug en een paar 16" e38 gesmede putdeksels eronder......Bak is dezelfde 4-bak automaat als onder de e32.....
Dan zou ik idd eens kijken naar een BMW of Mercedes.Niels schreef: MoederDeVrouw zich ook redden en aangezien ze een (nogal) slechte rug heeft kan ik dan niet een hardcore sport machine achterlaten
Martijn_bmw schreef:+1 een klassieker moet je rijden omdat je het leuk vind niet om goedkoop uit te zijndvh schreef:
Wat een lijkenbak.
Anyway, een C1 is absoluut niet geschikt voor een autoliefhebber.....
Ikzelf rij hem omdat ie gewoon goedkoop is, ik hem makkelijk kwijt kan in het centrum v/d stad waar ik werk en het ziet er kek uit. Maar warm wordt ik er niet van.. Hij doet wat ie moet doen en dat doet ie goed, maar meer dan dat is het niet.
Voor de ruimte hebben we nu een Focus station.. Ondanks ik wel de snelste diesel uitvoering heb, en het best stuurt, is het niet echt een liefhebbersauto..
Ik dub ook genoeg om hem weg te doen en er een mooie bmw voor terug te kopen, of een dikke benz.
Of mijn C1 te verkopen en voor het geld een leuke TT te halen of dergelijke.
Maar goed.. de Focus is qua onderhoud in nagenoeg perfecte staat.. nooit geen problemen mee gehad. En de C1 is net ingereden en kost me geen drol..
Dus ik wacht gewoon nog even..
Wel denk ik dat een klassieken aanschaffen + rijden meer kost dan begroot. De verhalen die ik tegenkom van mensen die oude auto's als daily gebruiken komen vaak op hetzelfde neer, met als conclusie dat de kosten tegenvallen.
De V70 is gewoon een prima gezinsbak.
Je had gewoon je m3 erbij moeten houden ! ....
toen ik mijn E30 reed was ik maandelijks meer geld kwijt dan in de E46 die ik nu rij.... (uiteraard ook de afschrijving meetellend en gelijk km-trage)
 
 Met mijn vertrouwen in de politiek: laat maar danMartijn_bmw schreef:Yep ook voor benzine en EV
en reken maar dat de regels dan verzwaard worden en veel auto's die nu binnen 14% vallen c.q. MRB vrij zijn dat na 2012 niet meer zijn...
 
  
  
 mijn ideeNiels schreef:Met mijn vertrouwen in de politiek: laat maar danMartijn_bmw schreef:Yep ook voor benzine en EV
en reken maar dat de regels dan verzwaard worden en veel auto's die nu binnen 14% vallen c.q. MRB vrij zijn dat na 2012 niet meer zijn...
 ik zou dus ook nooit gokken op zo'n regeling! zal je net zien heb je net zo'n auto gekocht wordt hij weer afgeschaft
  ik zou dus ook nooit gokken op zo'n regeling! zal je net zien heb je net zo'n auto gekocht wordt hij weer afgeschaft   
 tja ik moet wel zeggen, ik reed ze als echte liefhebber en wil mijn auto 100% tip-top in orde hebben dus haalde alles origineel en verving alles als het maar even slechter was dan goed naar mijn zinsiegerdehaan89 schreef:Duur dan zeg, een E30 rijden.
Ik heb met alle alfa's die ik tot nog toe heb gehad (dus de echte. WB vrij, 105 serie) altijd voor schijtgeld rondgereden. Elke andere auto heeft me goed geld gekost.
Ik hoop de bmw over een tijdje kwijt te zijn en fijn weer een 105 Berlina 2L te kopen. Kijk hem effe na, repareer en vernieuw waar nodig en rijden ermee! Lekker op LPG de wereld rond. Onderhoud is niet nodig. LPG en olie erin en meer heb ik niet nodig. Kost geen drol en rwd!
Tja en roest..... dus 's winters iets anders erbij!

Gebruikers op dit forum: HJ2 en 10 gasten