Ik heb even een vraagje over PokerStars aan jullie. Ik heb een aantal maanden terug een bedrag gestort op mijn PokerStars account en heb het ongeveer verdubbeld. Nu speel ik het al een tijd niet meer en ga het ook even niet spelen omdat ik er gewoon even geen tijd voor heb en andere interesses. Nu vind ik het zonde dat het daar maar maanden niks aan het doen is dus wou ik het graag gestort hebben op mijn rekening maar dat mag ik niet??? Ik snap er geen hol van. Hier de e-mail die ik van hun kreeg:
Hallo,
Je uitbetaling is in de wacht gezet, omdat we hebben kunnen zien dat het
geld dat je wilt uitbetalen afkomstig is van stortingen die je recentelijk
in je account hebt gemaakt. We beschuldigen je nergens van, maar we zouden
graag een uitleg ontvangen waarom je dit geld wilt uitbetalen.
We wijzen je erop dat als we binnen 30 dagen geen antwoord van je
ontvangen, je uitbetaling zal worden geannuleerd en je account worden
bevroren.
We hopen weer spoedig van je te horen.
Ik dus het verhaal uitgelegd dat ik het nu een aantal maanden niet meer speel en het ook niet meer ga doen en dat ik nu eigenlijk niet zo goed snap wat ik verkeerd doe, krijg ik weer dit antwoord terug:
Hallo,
Bedankt voor je antwoord.
Je recente uitbetaling is geannuleerd en de gelden zijn teruggekeerd naar je PokerStars-account. Je kunt met deze gelden verder aan de tafels spelen.
We wijzen je erop dat PokerStars een site is waar mensen komen om poker te spelen. We zijn geen financiële instelling of een geldoverboekingsservice. Aan elke storting en uitbetaling zitten kosten vast, die we graag voor onze spelers dekken die stortingen maken om te spelen. We kunnen echter geen kosten betalen voor stortingen en uitbetalingen die niet bedoeld zijn om mee te spelen.
Er is geen minimum- of maximumbedrag dat gebruikt dient te worden aan de tafels. Het is echter vereist dat je PokerStars gebruikt waarvoor het bedoeld is, namelijk het spelen van poker.
We hopen spoedig van je te horen.
Ik snap hier gewoon even niks van. Het komt bij mij nu zo over dat ik wel geld mag storten, maar dat ik het niet meer mag innen? Ik doe ook wel eens sportweddenschappen, daar kan je vandaag storten en wedden en morgen weer innen als je dat wilt. Vind ik ook niet meer dan logisch...