DF Poker

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Maus335i

Re: DF Poker

Bericht door Maus335i » 03 okt 2010, 17:08

Verdomme!

Zat net in een tournooitje, tot aan de finaletafel geschopt. Daar heb ik nog 4 man uitgeschakeld en kwam uiteindelijk headsup te zitten. Tijdje chips zitten wisselen tot ik QQ kreeg en hij hapte en allin ging, ik denk mooi!!

Laat hij TT zien.............. op de turn een T er bij :(

Volgende hand krijg ik A5 en enigzins aangeslagen knal ik hem allin, callt hij met wederom TT. Een A bleef helaas uit.....

2e plek 600 dollar, 1e plek was 1000 geweest. Zo kan je blij en zuur zijn tegelijk :D

dvh

Bericht door dvh » 03 okt 2010, 17:37

Nou dat heb je toch knap gedaan ! ondanks de tegenslagen..
Ik haal het geld meestal niet eens :oops:

Knot

Bericht door Knot » 03 okt 2010, 19:23

Toch netjes hoor... blijft altijd mazzel als hij zn set wel hit en jij niet.

Fernando

Bericht door Fernando » 03 okt 2010, 21:11

Ik ben begonnen met die "gratis" 50 dollar van pokerstrategy en ik heb er tot nu toe 71 dollar van kunnen maken. Speel meestal SnG's met een lage buy-in (2dollar), de top 3 pakt dan tussen de 10 en 20 dollar.

Maar ook ik vlieg er soms uit met kaarten waarvan ik verwacht wel te gaan winnen. Paar dagen geleden zat ik aan een tafel met nog 4 man, krijg ik 4d 8d, op de Flop verschijnen Ad Jd 2d, dus ik dacht kassa met een flush!!!

Ga vervolgens All-in, wordt meteen gecall'd laat hij AA zien. Turn brengt een 6h om vervolgens op de River een 2s te krijgen. tegenstander heeft een Full House en doeidoei toernooi voor mij. Zijn toch wel de momenten dat ik tot 10 moet tellen..... :twisted:

Maus335i

Bericht door Maus335i » 03 okt 2010, 21:14

Haha, dat tot tien tellen moet ik meer dan eens doen :mrgreen: Helaas kan het altijd lullig lopen, tenslotte wint niet altijd de sterkste hand "eerlijk". Hoort er bij, maar soms zo zuur!

Fernando

Bericht door Fernando » 03 okt 2010, 21:27

Zitde laatste tijd op Youtube te kijken naar Pokerfragmenten, wat je daar soms ziet:

WSOP 2008: Heb je Quad Aces verlies je nog van Royal Flush!!!

Geweldige Laydown van Romanello met een Full House!!

Royal Flush op de WSOP 2007

Maus335i

Bericht door Maus335i » 03 okt 2010, 21:38

Hahaha, die quad tegen een royal is echt de ultieme hand. Kans: 1 op 2,7 miljard zoals de commentator zegt. De kans dat je de staatsloterij wint is gemiddeld 1 op pakweg 8 miljoen.

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 03 okt 2010, 22:51

Haha. Balen is dat idd als je er op zo'n manier uit raakt.

Ik had een paar maanden terug ook zoiets, ga je all in met three of a kind vrouwen, krijg je four of a kind boeren om je hoofd. Bijna hele stack weg, all in met een paar azen en dan er uit met een flush. Is gewoon niet tegen te kaarten soms lijkt wel :lol:

MartijnS

Bericht door MartijnS » 03 okt 2010, 23:48

Tja, bad beats horen erbij helaas..heb nog steeds nachtmerries van m'n uitschakeling op de WSOP vorig jaar ;) AA op een K high flop all-in tegen KQ en een K op de river :'(

Haha, ben er inmiddels wel overheen, maar was toen echt doodziek :D

Fernando

Bericht door Fernando » 03 okt 2010, 23:58

Wsop? Vertel! :o

MartijnS

Bericht door MartijnS » 04 okt 2010, 00:05

Haha, heb ik hier wel gepost toen volgens mij.
Had me met een freeroll online gekwalificeerd en won toen een trip naar Vegas incl. week hotel, buy-in voor het Main Event en nog wat cash :)
Maar helaas dus op de eerste dag uitgeschakeld na 8.5 uur vd 10 uur spelen.

Wel heel gave ervaring :thumbup:

Fernando

Bericht door Fernando » 04 okt 2010, 00:19

Zal het zo even opzoeken maar dat lijkt me echt ontzettend gaaf zeg! Via Pokerstars of een andere pokerroom gewonnen?

Maus335i

Bericht door Maus335i » 04 okt 2010, 09:27

MartijnS schreef:Tja, bad beats horen erbij helaas..heb nog steeds nachtmerries van m'n uitschakeling op de WSOP vorig jaar ;) AA op een K high flop all-in tegen KQ en een K op de river :'(

Haha, ben er inmiddels wel overheen, maar was toen echt doodziek :D
Dat is écht doodziek :( Op zon moment vreet je je kaarten op. Helaas hoort het er bij en je weet het, maar het is zooooooooo zuur!

MartijnS

Bericht door MartijnS » 04 okt 2010, 10:00

Jazeker :)
Was via Titan Poker, Fernando.

Ben nog op tv geweest ook.. :mrgreen:

Afbeelding

Metchu

Bericht door Metchu » 04 okt 2010, 10:22

lol vet! moet ik ook nog een keer meemaken... Ik zat vorig jaar HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL dicht tegen een EPT aan en begin dit jaar heeeeel dicht bij een NAPT voor Mauss :mrgreen:

Fernando

Bericht door Fernando » 07 nov 2010, 00:35

Nu live de final table van de WSOP 2010, nog 7 over.... :D

KLIK

Metchu

Bericht door Metchu » 07 nov 2010, 04:32

ik wacht op de uitzending van ESPN met Norman en Lon

Macboy

Bericht door Macboy » 08 nov 2010, 20:10

lonmekern

Roy

Bericht door Roy » 24 nov 2010, 09:10

Ik heb even een vraagje over PokerStars aan jullie. Ik heb een aantal maanden terug een bedrag gestort op mijn PokerStars account en heb het ongeveer verdubbeld. Nu speel ik het al een tijd niet meer en ga het ook even niet spelen omdat ik er gewoon even geen tijd voor heb en andere interesses. Nu vind ik het zonde dat het daar maar maanden niks aan het doen is dus wou ik het graag gestort hebben op mijn rekening maar dat mag ik niet??? Ik snap er geen hol van. Hier de e-mail die ik van hun kreeg:
Hallo,

Je uitbetaling is in de wacht gezet, omdat we hebben kunnen zien dat het
geld dat je wilt uitbetalen afkomstig is van stortingen die je recentelijk
in je account hebt gemaakt. We beschuldigen je nergens van, maar we zouden
graag een uitleg ontvangen waarom je dit geld wilt uitbetalen.

We wijzen je erop dat als we binnen 30 dagen geen antwoord van je
ontvangen, je uitbetaling zal worden geannuleerd en je account worden
bevroren.

We hopen weer spoedig van je te horen.
Ik dus het verhaal uitgelegd dat ik het nu een aantal maanden niet meer speel en het ook niet meer ga doen en dat ik nu eigenlijk niet zo goed snap wat ik verkeerd doe, krijg ik weer dit antwoord terug:
Hallo,

Bedankt voor je antwoord.

Je recente uitbetaling is geannuleerd en de gelden zijn teruggekeerd naar je PokerStars-account. Je kunt met deze gelden verder aan de tafels spelen.

We wijzen je erop dat PokerStars een site is waar mensen komen om poker te spelen. We zijn geen financiële instelling of een geldoverboekingsservice. Aan elke storting en uitbetaling zitten kosten vast, die we graag voor onze spelers dekken die stortingen maken om te spelen. We kunnen echter geen kosten betalen voor stortingen en uitbetalingen die niet bedoeld zijn om mee te spelen.

Er is geen minimum- of maximumbedrag dat gebruikt dient te worden aan de tafels. Het is echter vereist dat je PokerStars gebruikt waarvoor het bedoeld is, namelijk het spelen van poker.

We hopen spoedig van je te horen.
Ik snap hier gewoon even niks van. Het komt bij mij nu zo over dat ik wel geld mag storten, maar dat ik het niet meer mag innen? Ik doe ook wel eens sportweddenschappen, daar kan je vandaag storten en wedden en morgen weer innen als je dat wilt. Vind ik ook niet meer dan logisch...

Macboy

Bericht door Macboy » 24 nov 2010, 11:48

Je hebt gewoon het recht om het terug te laten storten. Zeg gewoon dat je niet meer wilt spelen en klaar is kees. Of stort het gewoon terug op je credit card, dat kan ook zonder problemen.

Ze benaderen hiermee toch echt wel klachtwaardig optreden.

Nog even volhouden dus :)

Roy

Bericht door Roy » 24 nov 2010, 14:11

Heb ook maar weer een e-mail gestuurd dat ik het wil hebben, punt uit. Is toch raar dit?

Ik kan overigens kiezen tussen terugstorten via overschrijving (normaal naar bank dus), Moneybookers en NETeller. Heb geen van die twee laatste dus ik wil gewoon via overschrijving.

Roy

Bericht door Roy » 24 nov 2010, 14:23

Ah, ik heb nu net antwoord van ze gehad... ik vind dit toch wel een beetje ver gaan hoor.
Indien je nog steeds een uitbetaling wilt doen, verzoeken we je vriendelijk het onderstaande formulier in te vullen en samen met de gevraagde documentatie naar ons te sturen.
In het formulier moet ik al mijn gegevens zetten en ik moet hun het volgende toezenden:
a) Een duidelijke fotokopie van mijn rijbewijs of ander officieel legitimatiebewijs (voor- en achterkant)

b) Een duidelijke fotokopie van mijn meest recente lastenrekening (telefoon, gas, water etc.) met daarop zichtbaar mijn naam, adres en datum (niet ouder dan drie maanden)

c) Een duidelijke fotokopie van de voor- en achterkant van de creditcard(s)

d) Een duidelijke fotokopie van je meest recente afschrift van je creditcard voor alle hierboven aangegeven kaarten, met daarop je naam, adres, creditcardnummer en datum
Ik heb werkelijk waar nog nooit zoiets belachelijks meegemaakt...

stefan740

Bericht door stefan740 » 24 nov 2010, 22:25

Of gewoon later cashen, er zal wel een of andere minimum aantal dagen zijn dat ze het geld liever niet willen uitbetalen na de storting. Belachelijk gedoe allemaal inderdaad.

dvh

Bericht door dvh » 24 nov 2010, 22:44

Wat een onzin. Ze zien toch gewoon het bankrekening waarmee het in eerste instantie overgeboekt is.
Daar mogen ze het gewoon op terugstorten. Je bent helemaal niet verplicht om al die gegevens door te geven. Dat gaat ze geen bal aan..

Als jij met de informatie die je door moet geven geld kan overmaken, en met geld kan spelen, dan kun je het ook gewoon opnemen / terugboeken.

Wel vreemd. Mijn moeder speelt regelmatig op pokerstars, en wint nog wel eens wat. Maar die heeft nooit problemen met uitbetalingen gehad.

Roy

Bericht door Roy » 24 nov 2010, 22:55

Vind het ook erg vreemd allemaal. Gelukkig is het allemaal tientjes werk, geen honderden euro's ofzo dus ik probeer het later nog wel een keer. Ik ga ze niet al die gegevens doorzenden. Belachelijk, gaat gvd om mijn eigen geld...

Plaats reactie