911 maar welk type
- duifjes.com
- Berichten: 8490
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: Fryslan
911 maar welk type
welke keuze?
996
993
en motivatie!
Ik heb begrepen dat de waarde van een 993 hoger ligt dan 996?
996
993
en motivatie!
Ik heb begrepen dat de waarde van een 993 hoger ligt dan 996?
- Roman
- Berichten: 3237
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
- Locatie: Liverpool
Vind de 993 gewoon mooier.
Kijk dan toch :twisted:
[img:700:525]http://eluxurycar.co.kr/NEWS/020722/993 ... rboS-1.jpg[/img]
Kijk dan toch :twisted:
[img:700:525]http://eluxurycar.co.kr/NEWS/020722/993 ... rboS-1.jpg[/img]
- Tristan
- Berichten: 13437
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
- Mathieu
- Berichten: 5200
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
- Locatie: Ergens in brabant
- Peter Tunissen
- Berichten: 8386
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- Bert ///M3
- Berichten: 9424
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
- Roman
- Berichten: 3237
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
- Locatie: Liverpool
Nah valt wel mee. Reed laatst mee met een 993 carrera 4, basis. En het is nog altijd onder de 6 seconden naar de 100. En in bochten kunnen hot hatches echt niet volgen hoor.Rico v Velzen schreef:996, gewoon de moderner auto, maat uitsluitend als gt3. 993 basismodelletje is ook wel heel erg basic imho. 272pk, elke hothatch maakt hem het leven zuur
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
- Sjaak Langendoen
- Berichten: 357
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 11:59
- Locatie: Rotterdam-Argeles sur Mer
- Roman
- Berichten: 3237
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
- Locatie: Liverpool
Ja dat klopt natuurlijk wel inderdaad. Powerwise dan, denk dat in het bochtenwerk de ouwe porsche nog steeds beter zal zijn. Maar inderdaad voor de rest is het natuurlijk wel gewoon oud.Rico v Velzen schreef:Roman ik bedoel ook niet dat de hothatch brigade beter is. Maar ze zitten verdomd dicht in de buurt.
Nu maakt een Porsche rijder daar niet zo druk om. Maar in alles vind een 993 gewoon een primitief ding vergelijken bij de hedeendaagse standaard.
Ze mogen mij er nog altijd best wel mee straffen hoor

- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Jacco, een kennis van me (tevens vriendje van 6-bakkie) heeft een onwijs mooie zwarte (met zwart leer) 993 Carrera 4S te koop staan. Díe moet je hebben! Wil je tel. nr. dan moet je me maar bellen pb-en of mailen. De auto staat niet op marktplaats etc. daar heeft hij absoluut geen zin in. Jij mag best eens langskomen, gezellig! 

- Robin
- Berichten: 55765
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
standaard vind ik ze beide niks met een lichte voorkeur voor de 993 in alles. Maar echt knoerthard gaan ze niet. Ik haalde liever een 964 Rs of van beide modellen de GT3 of GT2 oid versies.
De basisversie:993. Maar dan alleen omdat 't een 911 is, met de Deutsche Bauqualitaet etc etc. Verwacht geen bom op wielen.
De basisversie:993. Maar dan alleen omdat 't een 911 is, met de Deutsche Bauqualitaet etc etc. Verwacht geen bom op wielen.
- Peter Tunissen
- Berichten: 8386
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
964RS was ook mijn keuze, Robin.
Minder pk's dan een 130i, maar op een circuit sneller bijna alles wat daar verder nogal met kenteken rond rijdt.
En waardevast; worden eerder nog meer waard dan minder de komende jaren.
Of doe eens met en neem een Ruf CTR.
Komt gratis en voor niks met een DF erelidmaatschap!
Minder pk's dan een 130i, maar op een circuit sneller bijna alles wat daar verder nogal met kenteken rond rijdt.
En waardevast; worden eerder nog meer waard dan minder de komende jaren.
Of doe eens met en neem een Ruf CTR.
Komt gratis en voor niks met een DF erelidmaatschap!

-
- Berichten: 5523
- Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31
Een 993. Alleen al vanwege de 996 zijn reputatie vind ik het niks.
Mijn pa heeft vroegâh nog een 993 4S gehad, noem het een jeugdtrauma maar is toch echt een van de mooiste porsches ooit gebouwd. Enorm waardevast, ze gaan heden ten dagen niet voor onder de 45K weg.
Een 993 4S was alleen niet echt snel, 0-200 in 23 seconden.
Als ik moest kiezen werd het een 993 S RWD, turbo uiterlijk, enorme sexy kont en de sound zoals een porsche hoort te hebben.
Én toch vind ik de 964 carrera 2 met de 18'' turbo velgen het mooiste model. En zelfs met dat oude hok rij je de hedendaagse hothatches helemaal het snot voor de ogen weg.
Mijn pa heeft vroegâh nog een 993 4S gehad, noem het een jeugdtrauma maar is toch echt een van de mooiste porsches ooit gebouwd. Enorm waardevast, ze gaan heden ten dagen niet voor onder de 45K weg.
Een 993 4S was alleen niet echt snel, 0-200 in 23 seconden.
Als ik moest kiezen werd het een 993 S RWD, turbo uiterlijk, enorme sexy kont en de sound zoals een porsche hoort te hebben.
Én toch vind ik de 964 carrera 2 met de 18'' turbo velgen het mooiste model. En zelfs met dat oude hok rij je de hedendaagse hothatches helemaal het snot voor de ogen weg.
- Tristan
- Berichten: 13437
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Dit is toch mijn favoriet:
[img:640:480]http://www.butzi.cz/modely/92_911_turbo ... 64)_01.jpg[/img]
964 Turbo S Leichtbau.
[img:640:480]http://www.butzi.cz/modely/92_911_turbo ... 64)_01.jpg[/img]
964 Turbo S Leichtbau.