Voor de rest ziet het er prima uit...!!!

Hehe komt goed. Woon nu in Jumbo town, maar ook dat is te overbruggen.vwk schreef:Je nieuwschierigheid maakt de betrouwbaarheid van je Compact bijna een hekel punt dan?![]()
Je woont toch in Ben van Dijk-city? Zo ja zal de afstand het laatste probleem te zijn als 'ie klaar is
gave fotorichardk schreef:it's quattrotime, zie mijn foto das van vorig jaar
vwk schreef:Moet ik alleen de uren niet gaan tellen
+1vwk schreef:
En praktisch elke E36 heeft schade gehad, dus zitten al dan niet deels ook al in "nieuwe" lak.
Ken dat nog wel van de 328, begint de blanke lak langs de dakrand af te bladeren, en bij het schuifdak.
Of dat je in bepaald licht toch echt 4 kleuren op je auto hebt..
Daar zit ik nu dus niet mee, geen schade, geen deukje, geen krasje, en dat voor een paar duizend minder.. Moet ik alleen de uren niet gaan tellen
Dat doe ik ook pas thuis op de foto's, dat zorgt 1) voor meer quality time en 2) gaat het niet ten koste van de werkbare uurtjessiegerdehaan89 schreef:vwk schreef:Moet ik alleen de uren niet gaan tellen
Minder rukken meer werken!![]()
Of je me gejinxed (?) hebt weet ik niet, maar die zitten er al op. Spoiler heeft de zijflank geraakt, en er zat al een puntje onderop de deur. De spuiter heeft ze ook vervoerd en daarna zijn ze er direct in gehangen waar hij bij stond.///Joost schreef:+1vwk schreef:
En praktisch elke E36 heeft schade gehad, dus zitten al dan niet deels ook al in "nieuwe" lak.
Ken dat nog wel van de 328, begint de blanke lak langs de dakrand af te bladeren, en bij het schuifdak.
Of dat je in bepaald licht toch echt 4 kleuren op je auto hebt..
Daar zit ik nu dus niet mee, geen schade, geen deukje, geen krasje, en dat voor een paar duizend minder.. Moet ik alleen de uren niet gaan tellen
Zolang het reparatiewerk netjes en goed gedaan is zou dat mij echt niet uitmaken. Het blijft een auto van 10-15 jaar oud natuurlijk.
Het is nu alleen wachten of dat eerste deukje, of dat eerste krasje...Dat lijkt mij pas zenuwslopend.![]()
Maar goed, ik zal je niet jinx-en.
Erik dB schreef:Eens, maar dan nog wel even 2 M3 stoelen erin
Gebruikers op dit forum: 328itouringdrift, Berry1000RR, jessedehaan, lykel, Mark 320iS en 10 gasten