ENKELE uitzonderingen daargelaten...

Nou, het is anders druk zat in de winkel hoor.....Marc RS4 schreef:Wat Metchu daar zegt is over het algemeen wel waar,de nederlandse consument is over het algemeen niet bereid om de knip te trekken voor kwalitatief goed voedsel.
Dat zegt nix......wij deden niet mee....Erik Stoffelsen schreef:Nou, het is anders druk zat in de winkel hoor.....Marc RS4 schreef:Wat Metchu daar zegt is over het algemeen wel waar,de nederlandse consument is over het algemeen niet bereid om de knip te trekken voor kwalitatief goed voedsel.![]()
![]()
![]()
(Ben ook een van de beste 5 foodspecialisten van NL! 16 november de uitslag......... :banaan: )
Top, maar uit welke clip/video komt ie? Wie is't? Ze zegt 'oh my god' blijkbaar, dus Jezus is d'r BF en zij is Maria Magdalena dan.Marc RS4 schreef:K heb er zelf ook last van....geniale avatar al zeg ik het zelf.....
Kaas noten wijn, tapas en luxe italiaanse hammen/salami ed.Marc RS4 schreef:Dat zegt nix......wij deden niet mee....Erik Stoffelsen schreef:Nou, het is anders druk zat in de winkel hoor.....Marc RS4 schreef:Wat Metchu daar zegt is over het algemeen wel waar,de nederlandse consument is over het algemeen niet bereid om de knip te trekken voor kwalitatief goed voedsel.![]()
![]()
![]()
(Ben ook een van de beste 5 foodspecialisten van NL! 16 november de uitslag......... :banaan: )![]()
najah jij zit toch in de kaas als ik me niet vergis?
Niet helemaal waar, in een oude autovisie stond een stuk over de, toen nieuwe, F430 Scuderia, en daarbij melde Ferrari trots dat de motor en boordcomputer zo goed samenwerkte dat de motor zelfs op euro 95 super zou presteren, zonder verschil met 98.Tom schreef:Ik vind het knap waardeloos dat niemand een opmerking over V-Power en Ferrari maakte, ook dat revisiebedrijf niet. In een Ferrari moet toch 98 lijkt me, zeker de modellen die over de 8000rpm gaan..?
Petrolhead Tom schreef:Niet helemaal waar, in een oude autovisie stond een stuk over de, toen nieuwe, F430 Scuderia, en daarbij melde Ferrari trots dat de motor en boordcomputer zo goed samenwerkte dat de motor zelfs op euro 95 super zou presteren, zonder verschil met 98.Tom schreef:Ik vind het knap waardeloos dat niemand een opmerking over V-Power en Ferrari maakte, ook dat revisiebedrijf niet. In een Ferrari moet toch 98 lijkt me, zeker de modellen die over de 8000rpm gaan..?
Deze quote gebruik ik op gummen in mijn signature...nuff said."Aerodynamics are for people who cannot build engines"-Enzo Ferrari.
Bron: http://www.shell.nl" onclick="window.open(this.href);return false;De reactie naar aanleiding van de tv-uitzending over Shell FuelSave.
Op zaterdagavond 20 november besteedde het tv-consumentenprogramma ‘Kassa’ van de VARA aandacht aan zogenaamde premium brandstoffen van verschillende benzinemerken. Daarin betrekt ‘Kassa’ ook Shell FuelSave. Merkwaardig, wat Shell betreft, omdat Shell FuelSave immers de reguliere Euro 95-benzine is die ook als zodanig wordt geprijsd en aangeboden.
Shell FuelSave Euro 95 is een hoge kwaliteitsbrandstof met unieke componenten, die heel duidelijke voordelen biedt aan onze klanten in de vorm van een brandstofbesparing, voor dezelfde prijs als een standaardbenzine Euro 95. De vergelijking met de premium brandstoffen van andere merken gaat hier niet op. Wij hebben de redactie voorafgaande aan het programma hierop gewezen, maar ze heeft er voor gekozen om dit niet mee te nemen in de uitzending.
Naast Shell Fuelsave bieden wij onze premium Shell V-Power aan, met een hoog octaangetal (97 RON) dat speciaal is ontwikkeld om de rijprestaties van de auto te optimaliseren. Shell V-Power is echter niet in het onderzoek meegenomen.
De uitkomsten uit de Kassa-test over de brandstofbesparing van Shell FuelSave Euro 95 komen niet overeen met onze testen en ervaringen van een onafhankelijk onderzoeksbureau. Tijdens de ontwikkelingsfase worden onze brandstoffen onderworpen aan uitvoerige testen. Uiteindelijk wordt een nieuwe brandstof beproefd in een representatieve testvloot. Dit alles vindt plaats in gespecialiseerde brandstofontwikkelingscentra van Shell.
De resultaten van al deze onderzoeken geven aan dat Shell FuelSave Euro 95 een besparing levert tot 1 liter per tank (gebaseerd op een tankbeurt van 50 liter), direct vanaf de eerste tankbeurt. Het geclaimde voordeel wordt bevestigd door de testresultaten van een onafhankelijk onderzoeksbureau Compliance and Research Services in de Verenigde Staten. Bij deze testen gebruikt men een representatieve selectie van wereldwijd bekende automerken met verschillende motortechnologieën.
Dit in tegenstelling tot de test van ‘Kassa’ waar gebruik is gemaakt van slechts één auto. Dit levert een onvoldoende representatief beeld op.
Het tv-programma heeft ondanks eerdere toezegging ervoor gekozen om Shell vooraf geen inzage te geven in zijn onderzoeksresultaten. Hierdoor waren wij niet in staat om er inhoudelijk in de uitzending op te reageren.
In de uitzending is ook aan bod gekomen dat oliemaatschappijen soms besluiten hun tankauto’s bij depots van andere maatschappijen te laden. Hierover is altijd transparant door Shell gecommuniceerd. Dit gebeurt om logistieke en financiële redenen, maar betekent niet dat alle brandstoffen hetzelfde zijn. Individuele maatschappijen zijn in staat om hun producten met eigen unieke componenten te verrijken, die tijdens het beladen van de tankauto’s op het depot worden toegevoegd.
Hierdoor kan Shell garanderen dat haar brandstoffen uniek zijn en altijd aan de hoogste kwaliteitseisen voldoen.
Gebruikers op dit forum: Bjeffindividual, Darudevampire, Google [Bot], TOM EVO VI, Wimo, WJ, Wout309t en 10 gasten