VW Golf R20T
- Sjoerd MP BMW
Re: VW Golf R20T
GerardR heeft toegeslagen... 

- Arthur
- Auto: Nr.51

Eindelijk heeft die z'n R

-
helemaal k#t Hans.
Nog niet gevonden?? Ga er dan maar vanuit datie echt weg is en blijft.

Nog niet gevonden?? Ga er dan maar vanuit datie echt weg is en blijft.

- mhoutman
Ik ben bijna 5 jaar niet op dit forum geweest en heb net 55 pagina's thread doorgenomen; zelden zo een bizar verloop meegemaakt
Ik heb nu een BMW 130i en heb eind september een Golf R DSG 5D besteld. Auto staat reeds bij de dealer en is Deep Black Pearl. Die kleur had ik zelf ook niet bedacht maar dat kwam omdat er op de R geen SK kleuren leverbaar zijn. Wel zie je vreemd genoeg in DACH Individual uitvoeringen rondrijden
Het Carbon Steel van GTI vind ik ook mooi maar was exclusief voor de GTI. United Grey, is chique maar imho een tikkeltje saai. Was ik 30 jaar jonger geweest dan was het een witte geworden met zwarte 19" Talladega's :banaan:
Op de auto zitten verder alle opties behalve 19" en de rallystoelen. (zitten wel super trouwens).
De auto staat nu op Conti Sport Contact 3 maar ik heb vrije bandenkeuze. Zal ik ze eventueel ruilen voor de Michelin Pilot Sport 3 ?
Verder probeer ik nog het nieuwe MFA premium in te laten bouwen met het kleurendisplay. Tja en nu is het nog wachten tot begin januari.

Ik heb nu een BMW 130i en heb eind september een Golf R DSG 5D besteld. Auto staat reeds bij de dealer en is Deep Black Pearl. Die kleur had ik zelf ook niet bedacht maar dat kwam omdat er op de R geen SK kleuren leverbaar zijn. Wel zie je vreemd genoeg in DACH Individual uitvoeringen rondrijden

Op de auto zitten verder alle opties behalve 19" en de rallystoelen. (zitten wel super trouwens).
De auto staat nu op Conti Sport Contact 3 maar ik heb vrije bandenkeuze. Zal ik ze eventueel ruilen voor de Michelin Pilot Sport 3 ?
Verder probeer ik nog het nieuwe MFA premium in te laten bouwen met het kleurendisplay. Tja en nu is het nog wachten tot begin januari.
-
Zou vooral de SC3 laten zitten. Michelin PS3 is geen sportband zoals PS2 dat is. Staat ook duidelijk onderscheid op Michelin website.mhoutman schreef:Ik ben bijna 5 jaar niet op dit forum geweest en heb net 55 pagina's thread doorgenomen; zelden zo een bizar verloop meegemaakt![]()
![]()
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
En een goede verzekering afsluiten! :idea:
- mhoutman
Dank! Op de NL site van Michelin word ik sowieso niet echt veel wijzer. Ik zoek niet direct een sportieve band maar wel één die comfort geeft en weinig afrolgeluid !steve smith schreef: Zou vooral de SC3 laten zitten. Michelin PS3 is geen sportband zoals PS2 dat is. Staat ook duidelijk onderscheid op Michelin website.
-
Dan ben je vast heel blij met de RFT's op je 130i.....mhoutman schreef:Dank! Op de NL site van Michelin word ik sowieso niet echt veel wijzer. Ik zoek niet direct een sportieve band maar wel één die comfort geeft en weinig afrolgeluid !steve smith schreef: Zou vooral de SC3 laten zitten. Michelin PS3 is geen sportband zoals PS2 dat is. Staat ook duidelijk onderscheid op Michelin website.

- mhoutman
Daar zit nu 17" onder met Bridgestone RFT. Daarvoor op een 545iT 18" met Dunlops RFT en dat was pas echt een drama; de Bridgestone's gaan wel.steve smith schreef: Dan ben je vast heel blij met de RFT's op je 130i.....
maar terugkomend op de Michelin PS 3; is dat dan voor mij een verkeerde keuze als ik nog comfort zoek ? (krijg bewust op de R 18" en geen 19")....of is die Conti CS3 die er nu op zit zoveel beter voor wat ik wil ?
- SteV6
SC3's vind ik een lekker stille band voor onder een auto in het Golfsegment.
Stephan
Stephan
- Sjoerd MP BMW
Gefeliciteerd met je nieuwe auto! Er zijn wel een paar aanpassingen die je moeten laten in-/verbouwen aan je nieuwe Golf!

And last but not least:

And last but not least:
- Hans R
Lol @ sjoerd
Grip was goed maarja dat zal wel door het 4WD systeem komen

Hier ben ik het niet mee eens, die dingen maken echt een ter...herrie, nu had ik 235/35/19inch best breed voor een Golfje. Op kruissnelheid is de Golf stil behalve de banden, was best irritant eigenlijk.SteV6 schreef:SC3's vind ik een lekker stille band voor onder een auto in het Golfsegment.
Stephan
Grip was goed maarja dat zal wel door het 4WD systeem komen

- mhoutman
ik ben lekker eigenwijs en ben voor de Michelin Pilot Sport 3 gegaan :banaan:
- Ahmed
Je vergeet gewoon de belangrijksteSjoerd MP BMW schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe auto! Er zijn wel een paar aanpassingen die je moeten laten in-/verbouwen aan je nieuwe Golf!
![]()
And last but not least:

- JP
2010 Top Gear Hot Hatch of the Year - Volkswagen Golf R
http://www.topgear.com/uk/photos/the-20 ... ?imageNo=5" onclick="window.open(this.href);return false;"It's difficult to know where to start in praising this car, because it's extraordinarily good at so many things..."
- Hans R
Ja wrijft het er nog ff in..
Ik mis dat hok..

Ik mis dat hok..
- Downforce Hans
Ben je wel lekker.......................................................nee duidelijk nietHans R schreef:Ja wrijft het er nog ff in..![]()
Ik mis dat hok..

- JP
Tsja....

- Hans R
Ik weet het ook nog niet met die Evoque hij gaat €56000,- kosten in de Pure uitvoering met automaat en dan komen de extra's nog..
we gaan hem vrijdag zien in Amsterdam.

- mhoutman
Hans alle gekheid op een stokje, die platgeslagen Laro is toch geen serieus automobiel ! ik bedoel die is voor iemand die handtasjes wil venten in de PC :banaan:Hans R schreef:Ik weet het ook nog niet met die Evoque hij gaat €56000,- kosten in de Pure uitvoering met automaat en dan komen de extra's nog..we gaan hem vrijdag zien in Amsterdam.