Robin schreef:Kan ik 't helpen dat jij uit 'n corrupt islamitisch land komt?
Nee toch? Dat jij er en bepaalde moeite mee hebt hoef je niet op mij af te reageren, aub.
Dat geschreeuw werkt averechts bij mij.
Relax en neem nog 'n kop koffie .
Oh ja heb je deze nou al aangeklikt?
http://www.jewishvirtuallibrary.org/jso ... tihit.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik kom niet uit een corrupt islamitisch land, ik ben hier geboren.
Dat geschreeuw komt omdat ik genoeg van het woord Turk, Marokkaan en allochtonen heb. Alleen doordat een paar Marokkaanse straatjunks de boel terroriseren moeten alle moslims ervan langs krijgen. DAAR heb ik genoeg van. Geef het beestje een naam: Marokkaanse jongeren terroriseren alles en moeten aangepakt worden, ga geen heel huilverhaal verzinnen hoe slecht moslims wel niet zijn, van Turken heb ik nog nooit last gehad, zal ook niet zo snel gebeuren, en ja ik heb heel wat jaren ervaring om er iets van te weten, want vergeet niet ik WOON in Amsterdam-West en ik ben geboren in Amsterdam-West.
Ik heb die link gelezen, maar zoals je ziet is het een behoorlijk pro-Israel-Amerika link, begrijp me niet verkeerd, maar ik vind dat geen objectieve site. Klik maar eens op "about us" oid en dan zal je het wel zien.
Hoeverre dat verhaal daar waar is weet ik niet, ik geloof niet zomaar alles, ook niet Turkse propaganda als je dat ook wilt weten (bij de vorige SECULIERE regeringen werden de Koerden zwaar onderdrukt).
Maar een volk dat zo is vervolgd in WO2, zou eigenlijk zich niet zo mogen gedragen anno 2010. Dat is mijn mening. Je eigen volk is vernederd, vermoord en opgejaagd als wild, hoe slecht moet je verdomme zijn als je dat zelf doet (herhaling, ik heb het over Zionisten en niet alle Joden!)
En Robin, je weet zelf dondersgoed dat het financieren van iemand die in de Tweede Kamer zit, heel wat anders is dan het financieren van een moskee die totaal niks te willen heeft qua beleid. Kom op ik weet dat je beter kan dan dit. Er zijn ook Synagoges die rechtstreeks door Zionisten gesteund worden, dat zal mij niks boeien zolang ze maar mij EN de politiek met rust laten.
Vergeet niet dat je in Palestina weinig keus hebt: als jij openlijk Hamas niet steunt dan krijg je geen eten, geen kleding en geen brandstof. Begrijp je? Het zijn "lieve" terroristen. Je bent voor ons of tegen ons. Daarom heeft die Hamas zoveel steun, denk jij dat al die Palestijnen graag zo lang in al die ellende willen leven, je gaat nu zeggen ja maar ze steunen ze vanzelf, dat is echt niet zo. Ze worden gedwongen tot die steun. Ik heb misschien 1000 van die Israel programma's gezien en steeds zie je dat onderwerp ook aan bod komen.